| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Mazda6 Sport Kombi 2.0/165 KM – dla hipsterów?

Test Mazda6 Sport Kombi 2.0/165 KM – dla hipsterów?

Konstruktorzy Mazdy niewzruszenie podążają własną ścieżką ograniczania emisji spalin. Zamiast jak większość producentów montować w samochodach turbodoładowane silniki o niewielkich pojemnościach stosują sprawdzone jednostki wolnossące. Jaki jest tego efekt? Powalający. W teście Mazda 6 Sport Kombi 2.0 Sky Passion.

Zobacz też: Test Volkswagen Passat 2.0 TDI 177 KM Highline Limousine

Dwulitrowa wolnossąca jednostka napędowa stanowi bardzo sprawne źródło napędu dla Mazdy 6. Z jednej strony charakteryzuje się oszczędnością, z drugiej nie brakuje jej wigoru i elastyczności. Samochód sprawnie nabiera prędkości już od najniższych obrotów i pewnie rozpędza się do górnych pól obrotomierza. Gdy wskaźnik prędkości obrotowej mija wartość 5500 obr./min. uszy prowadzącego głaszcze stłumiony ale przyjemnie rasowy warkot czterocylindrowej jednostki. Przy czym auto nie prowokuje kierowcy do dynamicznej jazdy, a skłania do delektowania się komfortem jazdy i jakością układu jezdnego.

Zobacz też: Test Skoda Octavia RS Combi 2.0 TDI/184 KM DSG

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Mazda6 Sport Kombi - tył
Mazda6 Sport Kombi - tył

Mazda6 Sport Kombi - przód
Mazda6 Sport Kombi - przód

Przedział pasażerski Mazdy6 Sport Kombi.
Przedział pasażerski Mazdy6 Sport Kombi.

Konsola środkowa Mazdy6 Sport kombi
Konsola środkowa Mazdy6 Sport kombi

Układ kierowniczy Mazdy6 Sport Kombi ułatwia kierowcy wyczucie pojazdu.
Układ kierowniczy Mazdy6 Sport Kombi ułatwia kierowcy wyczucie pojazdu.

Dziewiętnastocalowe obręcze kół Mazdy6 Sport kombi dodają jej uroku.
Dziewiętnastocalowe obręcze kół Mazdy6 Sport kombi dodają jej uroku.

Układ jezdny Mazdy6 Sport Kombi zaskakuje jakością tłumienia nierówności.
Układ jezdny Mazdy6 Sport Kombi zaskakuje jakością tłumienia nierówności.

Projektanci Mazdy6 Sport Kombi zdecydowali się skrócić nadwozie i rozstaw osi, by zachować odpowiednie proporcje pojazdu.
Projektanci Mazdy6 Sport Kombi zdecydowali się skrócić nadwozie i rozstaw osi, by zachować odpowiednie proporcje pojazdu.

Mazda6 Sport Kombi
Mazda6 Sport Kombi

Fotel kierowcy Mazdy6 Sport Kombi ma odpowiedni profil ale trochę zbyt krótkie siedzisko.
Fotel kierowcy Mazdy6 Sport Kombi ma odpowiedni profil ale trochę zbyt krótkie siedzisko.

Na tylnej kanapie Mazdy6 Sport kombi siedzi się wygodnie, miejsca jest pod dostatkiem.
Na tylnej kanapie Mazdy6 Sport kombi siedzi się wygodnie, miejsca jest pod dostatkiem.

Bagażnik Mazdy6 Sport kombi ma objętość 506 l.
Bagażnik Mazdy6 Sport kombi ma objętość 506 l.

Mazda6 Sport Kombi - przód
Mazda6 Sport Kombi - przód

Długie podróże Mazdą6 Sport Kombi mijają w komfortowych warunkach.
Długie podróże Mazdą6 Sport Kombi mijają w komfortowych warunkach.

Mazda6 Sport Kombi ma zwartą i proporcjonalną bryłę nadwozia.
Mazda6 Sport Kombi ma zwartą i proporcjonalną bryłę nadwozia.

Deska rozdzielcza Mazdy6 Sport Kombi jest wykonana z dokładnością i rozplanowana intuicyjnie.
Deska rozdzielcza Mazdy6 Sport Kombi jest wykonana z dokładnością i rozplanowana intuicyjnie.

Mazda6 Sport Kombi
Mazda6 Sport Kombi

Personel i Zarządzanie 4/201730.03 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Meritoros

Biura rachunkowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »