| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Volkswagen Multivan Life 2.0 BiTDI - sposób na udaną podróż

Test Volkswagen Multivan Life 2.0 BiTDI - sposób na udaną podróż

Volkswagen Multivan 2.0 BiTDI nie porywa wyglądem, ale urzeka funkcjonalnością. Co ma w sobie ten model, że mimo tylko nieznacznie modyfikowanej przez lata sylwetki nadwozia nadal cieszy się on dużym zainteresowaniem?

Trudno też mieć zastrzeżenia do jakości tapicerki na boczkach drzwi i podsufitce. To co jednak najbardziej zaskakuje w nowym Multivanie z punktu widzenia kierowcy to rewelacyjna widoczność we wszystkich kierunkach. Nadwozie o prostych, regularnych kształtach, duża powierzchnia szyb i wielkie lusterka pozwalają z niezwykłą precyzją manewrować tym kolosem na parkingu. Jedyne co czasem doskwiera to ogromna, aż 13,2-metrowa, średnica zawracania.

Volkswagen Multivan Life 2.0 BiTDI: przestronność

To co stanowi o wyższości tego modelu nawet nad luksusowymi limuzynami znajduje się jednak tuż za plecami kierowcy. Olbrzymia przestrzeń użytkowa o kubaturze aż 5000 litrów w połączeniu z szeregiem funkcjonalnych rozwiązań po prostu zachęca do dalekich podróży. Fotele, które można przesuwać do przodu i do tyłu bądź obracać w zakresie 360°, rozkładany stolik z miejscem na napoje, przesuwana i rozkładana tylna kanapa, rolety w oknach, indywidualny nawiew  powietrza i system oświetlenia dla każdego z pięciu pasażerów w połączeniu z nieograniczoną swobodą ruchów i dużą liczbą schowków stwarzają wrażenie przebywania w pokoju hotelowym a nie osobowym busie. Jeśli dodać do tego niezłej klasy sprzęt audio i dobre wyciszenie kabiny , to nawet najdłuższa podróż nie stanowi problemu.

Volkswagen Multivan Life 2.0 BiTDI: zawieszenie i układ kierowniczy

Sporym atutem Multivana jest jego zawieszenie. Kierowca usadowiony wysoko nad ziemią ma co prawda wrażenie podróżowania autobusem, ale auto zachowuje się naprawdę stabilnie nawet przy bardzo wysokich autostradowych prędkościach. Choć wjazd w głębszą studzienką jest wyraźnie „akcentowany” przez dźwięk roznoszący się po przepastnej kabinie, to jednak nie jest on nieprzyjemny. To zasługa dość miękko wybierającego nierówności wielowahaczowego tylnego zawieszenia. To ostanie pozytywnie wpływa tez na zachowanie pojazdu w szybkich łukach. I choć nie jest to auto dedykowane do szybkiej jazdy po alpejskich serpentynach, to mocno obciążone ładunkiem, przyjemnie pokonuje kolejne zakręty. Pomaga mu w tym układ kierowniczy, który nie reaguje zbyt gwałtownie na ruchy kierownicą, tylko bardzo przewidywalnie i stopniowo zmienia kierunek poruszania się auta. Co więcej przy większych prędkościach spada siła jego wspomagania. Uważać trzeba tylko na boczne podmuchy wiatru w trakcie wyjeżdżania zza szpaleru drzew czy potężnej ciężarówki.

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI

Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI  Zdjęcia Kamil Fraszkiewicz
Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI Zdjęcia Kamil Fraszkiewicz

Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI bagażnik
Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI bagażnik

Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI

Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI

Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI fotele stolik
Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI fotele stolik

Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI

Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI schowki
Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI schowki

Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI skrzynia biegów DSG 7
Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI skrzynia biegów DSG 7

Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI

Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI deska rozdzielcza
Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI deska rozdzielcza

Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI

Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI

Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI
Volkswagen Multivan 2014 2.0 BiTDI

Klasyfikacja Środków Trwałych 2016 ze stawkami amortyzacji i powiązaniem z KŚT 201079.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Zuzanna Świerc

specjalistka w zakresie gospodarki finansowej i rachunkowości podmiotów leczniczych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK