| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Peugeot 308 1.6 e-HDI 115 KM - nowa jakość!

Test Peugeot 308 1.6 e-HDI 115 KM - nowa jakość!

Nowy Peugeot 308 zaskakuje elegancją i wykończeniem zbliżonym do tego co oferują niemieckie auta. Co więcej pod maską skrywa silnik, dzięki któremu może pokonać większość klasowych rywali. O ile tylko jego cena nie odstraszy klientów.

Nowy Peugeot 308 - konkurent Golfa VII

Pozycji Volkswagena Golfa w klasie aut kompaktowych jest niebywale trudno zagrozić, mimo że samochód ten nie wyróżnia się czymś wyjątkowym na tle swoich rywali. Jest poprawny w każdej badanej dziedzinie, dlatego sumaryczny wynik większości porównań, w których bierze on udział, przemawia za jego wyborem. Inni producenci zauważyli jego przeciętność i postanowili spróbować poprawić swoje auta zwłaszcza tam, gdzie tracą do niego najwięcej. Jednym z koncernów, który chce pokonać Golfa jest Peugeot, a model którym zamierza powalczyć o prym w klasie kompakt to najnowsza generacja "308-mki".

Test Peugeot 308 1.6 e-HDI: nadwozie

Z zewnątrz Peugeot 308 prezentuje raczej zachowawczy styl, podporządkowany przede wszystkim wysokiej funkcjonalności. Linia dachu w tylnej jego części nie opada gwałtownie, dzięki czemu zajmowanie tylnych miejsc w Peugeocie jest bardzo wygodne. Zdecydowanie najciekawiej prezentuje się przednia część auta, z dynamicznie zaprojektowanymi, przyciemnionymi przednimi reflektorami wykonanymi w technologii Full LED, wydatnym przetłoczeniem na przedniej masce i bardzo udanie wkomponowanym w zderzaki światłom przeciwmgielnym. Wzdłuż bocznej linii auta przebiega wyraźne przetłoczenie, nadające pojazdowi zadziorności, które kończy się efektownie na tylnych reflektorach. Stonowany projekt tylnej części pojazdu, z masywną klapą bagażnika i nadkolami, małą szybą oraz delikatnym spoilerem umieszczonym tuż nad nią każe przypuszczać, że walory estetyczne były ważne, ale nie najważniejsze. Tym razem najważniejsza miała być jak funkcjonalność i przestronność kabiny pasażerskiej.

Test Peugeot 308 1.6 e-HDI: wnętrze

Zajmując pozycję w głęboko wyprofilowanym, skórzanym fotelu wyposażonym w masaż i podgrzewanie kierowca może się poczuć naprawdę komfortowo. Miejsca zarówno nad  jego głową jak i na wysokości barków  jest naprawdę dużo, siedzisko fotela można zarówno unieść, wygodnie podpierając uda, jak i usztywnić na odcinku lędźwi. Niezłe jest też podparcie boczne obu przednich foteli. W drugim rzędzie siedzeń wygodnie podróżować będą dwie osoby o wzroście ok. 180-185 cm. Trzeci pasażer może się skarżyć na nieco zbyt małą szerokość kabiny, ale w tym segmencie aut jest to typowy mankament. Ogromny jest za to bagażnik Peugeota 308, dysponujący pojemnością 398 litrów. Do jego wnętrza nie wnikają nadkola, dzięki czemu jest ustawny i łatwy w zagospodarowaniu. Polska miłość do jak największej kubatury bagażników samochodowych nie pozostała najwyraźniej obojętną francuskim projektantom.

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Peugeot 308 1.6 e-HDI 115 KM Zdjęcia: Kamil Fraszkiewicz
Peugeot 308 1.6 e-HDI 115 KM Zdjęcia: Kamil Fraszkiewicz

Peugeot 308 Denon
Peugeot 308 Denon

Peugeot 308
Peugeot 308

Peugeot 308
Peugeot 308

Peugeot 308
Peugeot 308

Peugeot 308
Peugeot 308

Peugeot 308
Peugeot 308

Peugeot 308 kokpit
Peugeot 308 kokpit

Peugeot 308
Peugeot 308

Peugeot 308
Peugeot 308

Peugeot 308
Peugeot 308

Peugeot 308
Peugeot 308

Peugeot 308
Peugeot 308

Peugeot 308
Peugeot 308

Peugeot 308
Peugeot 308

Peugeot 308
Peugeot 308

Peugeot 308
Peugeot 308

Peugeot 308
Peugeot 308

Peugeot 308 zegary
Peugeot 308 zegary

Peugeot 308
Peugeot 308

Klasyfikacja Środków Trwałych 2016 ze stawkami amortyzacji i powiązaniem z KŚT 201079.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Marek Jurkiewicz

General Manager serwisu infoPraca (Grupo Intercom).

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »