| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Pierwsza jazda: Mitsubishi Outlander

Pierwsza jazda: Mitsubishi Outlander

To pierwszy na świecie samochód od początku projektowany z myślą o dwóch rodzajach napędu: klasycznym spalinowym i elektrycznym. Już teraz polscy kierowcy zainteresowani najnowszym SUVem prezentującym Japońską myśl techniczną będą mogli wyjechać nim z salonu dilerskiego.

W nowym Mitsubishi Outladnerze wzbogacono ofertę w zakresie systemów bezpieczeństwa i komfortu. W najbogatszych wersjach auta znajdziemy nawet 7 poduszek powietrznych, aktywny tempomat, system zapobiegający najechaniu na auto poprzedzające, a także system informujący o niezamierzonym zjechaniu ze swojego pasa ruchu.

Zobacz też: Przeprawa promowa z vanem – bilet pasażerski czy cargo?

Co pod maską może mieć nowe Mitsubishi Outlander?

Zarówno zwolennicy nowoczesnych turbodiesli i wolnossących benzyniaków powinni być zadowoleni. Zasilany olejem napędowym silnik DID ma pojemność 2,2 litra i moc 150 KM. W zależności od wersji generuje 360 lub 380 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który jest dostępny od 1500 lub 1750 do 2750 obr./min. Silnik nawet przy prędkościach autostradowych jest cichy, a w ruchu miejskim wystarczająco dynamiczny i elastyczny..

Klienci zainteresowani tą jednostką napędową mają do wyboru dwie skrzynie biegów: sześciobiegowy manual i automat. Przy okazji prezentacji nowego Outlandera jeździliśmy autem z sześciobiegowym manualem. W tym przypadku precyzyjna praca drążka służącego do zmiany biegów jest elementem składowym przyjemności z jazdy, którą czerpie kierowca. Auto napędzane dieslem ze skrzynią manualną przyspiesza do pierwszej  setki w 9,7 sekundy.

Zobacz też: Testy zderzniowe Euro NCAP - jak ocenia się stopień bezpieczeństwa samochodu?

Benzyniak z rodziny MIVEC ma dwa litry pojemności i 150 KM. Może on współpracować z pięcio lub sześciobiegowym manualem, a także ze skrzynią CVT. Przyspieszenie do 100 km/h ma trwać od 10,6 do 12,6 sekundy w zależności od wersji.

Zawieszenie to także mocna strona auta. Doskonale radzi sobie z drogowymi nierównościami pracując w absolutnej ciszy. Nie stwierdziliśmy także nadmiernych przechyłów nadwozia, ani problemów z utrzymaniem przyczepności. Bezpośredni i precyzyjny układ kierowniczy pozwala dobrze wyczuć auto.

Wprowadzenie wersji z napędem elektrycznym jest planowane na 2013 rok.

Dane techniczne, osiągi, wyposażenie i ceny nowego Mitsubishi Outlander znajdziesz tutaj:

Zobacz też: Mitsubishi Outlander: Jakiego wybrać? Poradnik kupującego

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

Mitsubish Outlander
Mitsubish Outlander

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

nazwa.pl

Usługodawca w zakresie rejestracji domen i usług hostingowych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »