Wielu kierowców doceni trzydrzwiową Astrę IV za niskie zużycie paliwa. Podczas jazdy w ruchu miejskim samochód spalał 8,8 l benzyny na 100 km. W trasie zużycie paliwa spadało poniżej 7 l/100 km.
Zobacz też: Abarth Punto Evo: powrót króla skorpiona
reklama
reklama
Podsumowanie
Niskobudżetowe coupe w stylu Astry GTC zazwyczaj mają spełniać rolę modnego gadżetu do miasta. To propozycja dla młodszych, przyzwoicie zarabiających kierowców, którzy nie mają wymagań odnośnie praktyczności samochodu, dla których tradycyjne odmiany kompaktowych hatchbacków są zbyt nudne, a którzy nie zdążyli jeszcze zarobić na mocniejsze i bardziej prestiżowe coupe.
Widoczna na fotografiach odmiana wyposażeniowa Enjoy z opisywaną jednostką napędową kosztuje 80 600 zł (76 600 zł w promocji). Za tę kwotę otrzymujemy auto wyposażone m.in. w komputer pokładowy, manualną klimatyzację, radioodtwarzacz z CD i MP3 i światła do jazdy dziennej LED.
Niestety za obręcze ze stopów lekkich będziemy musieli dopłacić min. 3000 zł.
Zobacz też: Test Volvo C30 D4 R-Design: Wiking z ADHD
Dane techniczne:
Opel Astra GTC 1.4 140 KM Enjoy | |
Typ silnika | benzynowy, turbo |
Pojemność | 1364 cm3 |
Układ cylindrów/zawory | R4/16 |
Maksymalna moc | 140 KM/4900 obr./min. |
Maksymalny moment obrotowy | 200 Nm/1850-4900 obr./min. |
Napęd | przedni |
Skrzynia biegów | man. 6-bieg |
Pojemność bagażnika | 380 l |
Wymiary (dł./szer./wys.) | 446,6/184/148,2 cm |
Rozstaw osi | 269,5 cm |
V-max | 201 km/h |
Przyspieszenie 0-100 km/h | 9,9 s. |
Zużycie paliwa* | 7,8/4,9/6,0 l/100 km |
Cena | od 80 600 zł |
*miasto/trasa/cykl mieszany |