| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Suzuki Swift 1,6: wySPORTowany

Test Suzuki Swift 1,6: wySPORTowany

Suzuki Swift Sport to nowość w gamie japońskiego producenta, która wjeżdża z impetem na ulice polskich miast. Wielokrotnie słyszałem zarzuty, że słowo Sport w nazwie Swifta użyto na wyrost, nie do końca się z tym zgadzam.

Swift Sport nie miał wygrywać startu ze świateł z najszybszymi autami w klasie, ani wyprzedzać ich na autostradzie. Jest on jak wysportowany młody człowiek (celowo nie wymieniłem żadnej płci), który nie zamierza siłować się z mistrzami świata, a utrzymywać dobrą kondycję. Swift dobrze czuje się w swoim nieźle zbudowanym i wyrzeźbionym metalowym organizmie.

Metalowym, bo Swift nie ma nic wspólnego z „plastikowymi wodzidłami”, których obecnie pełno. Produkty samochodopodobne pochodzące z fabryk, gdzie buduje się je za przysłowiową „miskę ryżu” nawet za 1000 lat nie zaoferują jakości, jaką ma już teraz nowy Swift.

Zobacz też: Test Suzuki SX4: wszystko czy nic?

Nadwozie Suzuki Swift Sport

Swift Sport jest ubrany w trzydrzwiowe nadwozie o długości 3890 mm (standard dla 3d i 5d to 3850 mm). Z zadziornych akcentów ma większy niż w „zwykłym” Swifcie wlot powietrza w przednim zderzaku i idealnie pasujący spojler nad tylną szybą. Przez ten polepszający wygląd gadżet właściciel Sporta musi zapomnieć o korzystaniu z myjni automatycznej.

Auto ma 1695 mm szerokości i 1510 mm wysokości, a rozstaw osi równy 2430 mm. Dla polepszenia zachowania w zakrętach rozstaw kół tylnych jest minimalnie większy, niż przednich (przód/tył: 1470/1475 mm).

Sylwetka Swifta Sport jest zwarta wygląda rewelacyjnie zwłaszcza w prezentowanym na zdjęciach białym malowaniu. Auto zwraca na siebie uwagę wszędzie, gdzie się pojawi.

Zobacz też: Test Suzuki Jimny: quad z kabiną

Ksenonowe reflektory wyglądają o niebo lepiej, niż tradycyjne lampy, a co ważne zapewniają dobrą widoczność w czasie nocnych wypadów.

Z tyłu oprócz spojlera dorzucono nowy dyfuzor i dwie szeroko rozmieszczone końcówki układu wydechowego. Ładny tył Swifta to ukłon w stronę kierowców, którzy zaskoczeni osiągami małego sportowca będą mieli okazję pooglądać go do czasu dojechania do następnego skrzyżowania.

Wnętrze Suzuki Swift Sport

Wewnątrz obeszło się bez rewolucji, bo po co zmieniać coś, co jest dobre? Multifunkcyjną skórzaną kierownicę i nieco bardziej niż w standardowej wersji umięśnione fotele wykończono czerwoną nicią, która ma przypominać o tym, że jedziemy wersją Sport. Samo siedzenie w pierwszym rzędzie foteli sprawia przyjemność.

Tablica przyrządów, na którą składa się pięć pierścieni jest trochę za mało sport, jednak jej zaletą jest przejrzystość. Ergonomia wnętrza stoi na wysokim poziomie. Wszystkie potrzebne przełączniki są dokładnie tam, gdzie być powinny.

Zobacz też: Test Suzuki Kizashi: Zamach na przeciętność

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Suzuki Swift Sport konsola centralna Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport konsola centralna Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport przód/bok Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport przód/bok Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport radiodtwarzac CD/MP3 Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport radiodtwarzac CD/MP3 Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport wnętrze Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport wnętrze Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport kierownica Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport kierownica Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport bagażnik Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport bagażnik Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport wnętrze Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport wnętrze Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport tył Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport tył Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport przód Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport przód Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport deska rozdzielcza Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport deska rozdzielcza Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport tył Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport tył Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport tył/bok Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport tył/bok Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport kierownica Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport kierownica Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport przód Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport przód Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport reflektor Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport reflektor Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport przód Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport przód Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport przód Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport przód Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport kierownica Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport kierownica Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport kierownica Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport kierownica Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport bok Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport bok Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport przód/bok Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport przód/bok Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport tył/bok Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport tył/bok Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport przód/bok Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport przód/bok Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport przód Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport przód Fot. Artur Kapłan

Suzuki Swift Sport przód/bok Fot. Artur Kapłan
Suzuki Swift Sport przód/bok Fot. Artur Kapłan

Klasyfikacja Środków Trwałych 2016 ze stawkami amortyzacji i powiązaniem z KŚT 201079.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

BSWW Legal & Tax

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »