| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Chevrolet Captiva: Po prostu "Chevy"

Test Chevrolet Captiva: Po prostu "Chevy"

Najnowsza odmiana Chevroleta Captivy łączy w sobie coś, co do tej pory wydawało się niemożliwe do połączenia. Amerykański rozmach oraz europejski pragmatyzm. Co ciekawe to działa.

Chevrolet Captiva nigdy nie był samochodem brzydkim, ale najnowsza odsłona modelu prezentuje się nadzwyczaj atrakcyjnie. Ogromny, masywny przód pojazdu z dumnie lśniącą „muchą” na atrapie chłodnicy nie pozostawia cienia wątpliwości odnośnie korzeni marki. Widoczna na zdjęciach Captiva „bije” po oczach amerykańskim, efektownym  stylem. I zbiera punkty sympatii, bo na naszych drogach brakowało modelu tej kultowej marki, który jednoznacznie odzwierciedlałby styl i legendę amerykańskiego producenta. Zatem, witaj Chevy.

Wysoko poprowadzona linia maski z osadzonymi na górze ksenonowymi reflektorami, w połączeniu z proporcjonalnym i szerokim (186,8 cm) nadwoziem oraz dziewiętnastocalowymi obręczami ze stopów lekkich sprawiają, że SUV Chevroleta wygląda poważnie i przywodzi na myśl najlepsze cechy amerykańskiej motoryzacji. Tak właśnie powinien wyglądać średniej wielkości amerykański SUV.

Zobacz też: Opinie kierowców o Chevrolet Captiva

Wnętrze

Dzięki wysokiemu nadwoziu (175,6 cm) siedziska foteli Captivy zamocowane są na optymalnej ze względu na wysokość wsiadania i wysiadania z pojazdu wysokości. Dzięki temu zajmowanie miejsca za kierownicą Chevroleta jest bardzo wygodne zarówno w przypadku kierowcy noszącego spodnie, jak i spódnicę. Ma to duże znaczenie w przypadku, gdy kręcimy się po mieście załatwiając sprawy.

Przedział pasażerski Captivy jest obszerny i pomieści siedem osób. Jedynie podstawowa wersja wyposażeniowa jest przewidziana do przewozu pięciu pasażerów. W pozostałych dwa dodatkowe fotele chowane są w podłodze bagażnika, który przy opcji pięcioosobowej ma pojemność 477 l.

Poprzednia generacja Captivy była krytykowana za kiepską jakość tworzyw we wnętrzu oraz niedokładny montaż poszczególnych elementów kokpitu. W najnowszej wersji amerykańskiego SUV-a widać, że producent wziął sobie do serca sugestie europejskich kierowców i wyraźnie poprawił jakość wykończenia. Co prawda jakość tworzyw sztucznych nadal odbiega od poziomu oczywistego dla Europejczyków, ale Chevrolet wykończył nową Captivę na poziomie, który co prawda nie zachwyca ale też nie irytuje mieszkańców Starego Kontynentu.

Zobacz też: Test Honda CR-V: uniwersalność jest w cenie

Sprężystość foteli i tylnej kanapy sprzyjają długim podróżom, ale oparcia foteli przednich mają płytki profil. Z drugiej strony "charakter" Capitvy nie zachęca do ścigania się w slalomie, więc podczas codziennej eksploatacji zbyt małe podparcie boczne nie przeszkadza.

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Chevrolet Captiva - zegary
Chevrolet Captiva - zegary

Chevrolet Captiva - skrzynia
Chevrolet Captiva - skrzynia

Chevrolet Captiva - bagażnik
Chevrolet Captiva - bagażnik

Chevrolet Captiva - tył
Chevrolet Captiva - tył

Chevrolet Captiva - tył
Chevrolet Captiva - tył

Chevrolet Captiva - tylna kanapa
Chevrolet Captiva - tylna kanapa

Chevrolet Captiva - fotele
Chevrolet Captiva - fotele

Chevrolet Captiva - przód
Chevrolet Captiva - przód

Chevrolet Captiva - przód
Chevrolet Captiva - przód

Chevrolet Captiva - wnętrze
Chevrolet Captiva - wnętrze

Chevrolet Captiva - wnętrze
Chevrolet Captiva - wnętrze

Chevrolet Captiva - wnętrze
Chevrolet Captiva - wnętrze

Chevrolet Captiva - tył
Chevrolet Captiva - tył

Chevrolet Captiva - tylne fotele
Chevrolet Captiva - tylne fotele

Chevrolet Captiva - wnętrze
Chevrolet Captiva - wnętrze

Chevrolet Captiva - przód
Chevrolet Captiva - przód

Chevrolet Captiva - bagażnik
Chevrolet Captiva - bagażnik

Chevrolet Captiva - deska rozdzielcza
Chevrolet Captiva - deska rozdzielcza

Chevrolet Captiva - silnik
Chevrolet Captiva - silnik

Chevrolet Captiva - bagażnik
Chevrolet Captiva - bagażnik

Chevrolet Captiva - przód
Chevrolet Captiva - przód

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Wiktor Sarota

InFakt

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »