| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Mitsubishi L200: Sportowa lokomotywa

Test Mitsubishi L200: Sportowa lokomotywa

Mitsubishi L200 napędzany przez 178-konnego diesla jest jak transformers. Po wciśnięciu gazu, ze statecznego pickupa zmienia się w coś na kształt sportowej lokomotywy. Subiektywnie dość szybko, wręcz narowiście nabiera prędkości, ale kierowca ma problem z utrzymaniem go w ryzach, gdy ten rozpędzony z gracją pociągu wjedzie w zakręt.

Mitsubishi L200. Na pierwszy „rzut oka” powolny „osiołek”, którego doceni większość właścicieli żwirowni, czy małych firm budowlanych. Zwraca uwagę atrakcyjnym wyglądem, rozczarowuje prostackim wnętrzem. Jedno z ostatnich aut dla prawdziwych twardzieli.

Zobacz też:  Opinie kierowców o Mitsubishi L200

Nadwozie

Mitsubishi L200 z podwójną kabiną pasażerską jest (jak na miejskie realia) ogromny. Liczy 5 m i 26 cm długości, 181,5 cm szerokości oraz 178 cm wysokości. Co to oznacza dla miejskiego przedsiębiorcy skuszonego możliwością odliczania VAT-u z paliwa? A chociażby to, że co prawda bez problemu wjedziemy japońskim pickupem na każdy wielopoziomowy parking pod typowym centrum handlowym ale już tak łatwo nim nie zaparkujemy. Długie nadwozie, praktycznie brak widoczności do tyłu oraz spory promień skrętu (5,9 m) skutecznie ograniczają możliwości parkingowe Mitsubishi. Nieocenione w tym przypadku są praktyczne czujniki parkowania, ale szkopuł w tym, że te w Mitsubishi działają „mocno na zaś”, czyli sygnalizują konieczność zatrzymania auta w momencie, w którym pozostało jeszcze sporo miejsca między tylnym zderzakiem, a przedmiotem znajdującym się za nim. Tymczasem w manewrach na zatłoczonym parkingu często te dodatkowe kilkanaście centymetrów przestrzeni jest kluczowe do tego czy uda nam się wyjechać z miejsca parkingowego, czy nie.

Zobacz też: Test Suzuki Vitara – powrót do przeszłości

Jednak za niewygody związane z eksploatacją Pickupa w mieście, właściciel takiego pojazdu jest nagradzany gigantyczną przestrzenią bagażową. Tzw. paka w L200 liczy 150,5 cm długości, 147 cm szerokości (108,5 cm pomiędzy wnękami na koła) oraz 46 cm wysokości. Oczywiście dla typowego miejskiego przedsiębiorcy (czyli takiego, który w bagażniku wozi walizki, a nie sprzęt budowlany lub arbuzy) tak ogromna przestrzeń na bagaże będzie zupełnie nieużyteczna, jeżeli nie dokupi zamykanej pokrywy, która ochroni bagaże przed padającym deszczem, śniegiem lub po prostu przed złodziejami.

Wnętrze

Cóż, kierowcy liczący na choć odrobinę luksusu poczują się rozczarowani, chyba że znajdą się tacy, którzy za luksus we wnętrzu uważają obszytą skórą kierownicę, czy klimatyzację.
Tworzywa sztuczne, użyte do wykończenia przedziału pasażerskiego są toporne i szare. Typowo dla aut przeznaczonych do użytkowania w ciężkich warunkach sprawiają wrażenie solidnych.
Prosty kokpit jest łatwy w obsłudze i czytelny.
Na przednich fotelach siedzi się wygodnie, ale ilość miejsca należy uznać za skromną (biorą pod uwagę gabaryty pojazdu). W podobnej wielkości SUV-ach kierowca ma znacznie więcej przestrzeni.
Na tylnej ławeczce – bo tak należy nazwać tylną kanapę - siedzi się niezbyt wygodnie i dłuższa podróż będzie męcząca.

Zobacz też: Test Nissan X-trail: komfort z napędem na cztery koła

reklama

Autor:

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Prostu kokpit Mitsubishi L200 jest czytelny i łatwy w obsłudze.
Prostu kokpit Mitsubishi L200 jest czytelny i łatwy w obsłudze.

Tylna ławka w L200 jest niewygodna.
Tylna ławka w L200 jest niewygodna.

Fotele Mitsubishi L200 są wygodne, ale ilość przestrzeni dla kierowcy jest zaskakująco mała.
Fotele Mitsubishi L200 są wygodne, ale ilość przestrzeni dla kierowcy jest zaskakująco mała.

Podczas jazdy po asfalcie we wnętrzu L200 jest dość głośno.
Podczas jazdy po asfalcie we wnętrzu L200 jest dość głośno.

Reflektory Mitsubishi L200.
Reflektory Mitsubishi L200.

Jednostka napędowa Mitsubishi L200 jest słabo wyciszona. Pracy towarzyszą spore wibracje.
Jednostka napędowa Mitsubishi L200 jest słabo wyciszona. Pracy towarzyszą spore wibracje.

W trasie, według danych producenta Mitsubishi L200 może się rozpędzić do nieco ponad 160 km/h. Niezbyt szybko, ale przedsiębiorcy będą mogli odliczyć VAT z paliwa.
W trasie, według danych producenta Mitsubishi L200 może się rozpędzić do nieco ponad 160 km/h. Niezbyt szybko, ale przedsiębiorcy będą mogli odliczyć VAT z paliwa.

Dodatek niezbędny dla osób, które chcę traktować L200 jako pojazd rodzinny. Zabudowa tzw. paki to wydatek kilku tysięcy złotych.
Dodatek niezbędny dla osób, które chcę traktować L200 jako pojazd rodzinny. Zabudowa tzw. paki to wydatek kilku tysięcy złotych.

Tylna szyba Mitsubishi L200 jest elektrycznie opuszczana.
Tylna szyba Mitsubishi L200 jest elektrycznie opuszczana.

Widoczność do tyłu w Mitsubishi L200 jest mocno ograniczona.
Widoczność do tyłu w Mitsubishi L200 jest mocno ograniczona.

Duży prześwit i napęd na obie osie, czynią z Mitsubishi L200 auto, które dowiezie ciężki ładunek w miejsca trudno dostępne.
Duży prześwit i napęd na obie osie, czynią z Mitsubishi L200 auto, które dowiezie ciężki ładunek w miejsca trudno dostępne.

Atrakcyjny design nadwozia Mitsubishi L200. Prezentowane na zdjęciu obręcze kół to wyposażenie standardowe wersji Intense Plus.
Atrakcyjny design nadwozia Mitsubishi L200. Prezentowane na zdjęciu obręcze kół to wyposażenie standardowe wersji Intense Plus.

Ogromna przestrzeń ładunkowa Mitsubishi L200.
Ogromna przestrzeń ładunkowa Mitsubishi L200.

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Company-logos.co

Katalog firm

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »