| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Chevrolet Orlando: American style

Test Chevrolet Orlando: American style

Chevrolet Orlando to auto w prawdziwie amerykańskim stylu. Jak na minivana ma szpanerski wygląd, jest komfortowy, prosty w obsłudze i ma przepastne wnętrze. Do zakupu zachęca też bardziej amerykańską niż europejską ceną.

Jeszcze całkiem niedawno trudno było poczuć ducha amerykańskiego Chevroleta w modelach oferowanych w Polsce. Tymczasem duże Orlando to typowy Chevy. Ma wszystko to, za co Chevroleta pokochali Amerykanie.

Nadwozie

Chevrolet Orlando to dość nietypowo wyglądający mini van. Nadwozie przypomina bardziej przerośnięte kombi niż klasycznego minivana w stylu Renault Espace.
Mimo to nie można odmówić Orlando wyrazistego stylu, który zdradza amerykański rodowód auta.

Zobacz też: Chevrolet Orlando jakiego wybrać? Poradnik kupującego

W przedniej części nadwozia uwagę zwraca potężny przedni pas z dumnie zawieszonym logo producenta po środku atrapy chłodnicy. Z kolei z tyłu wzrok przyciągają duże lampy.
Orlando sprawia wrażenie auta o w miarę kompaktowych wymiarach ale dość szerokiego. Tak jest w istocie. Długość nadwozia opisywanego Chevroleta wynosi 465,2 cm, szerokość 183,6 cm, a wysokość 163,3 cm. Rozstaw osi Orlando to 276 cm.

Wnętrze/wyposażenie

Zasiadając w przedziale pasażerskim Orlando nikt nie powinien poczuć się rozczarowany. Wnętrze jest przestronne, a jakość materiałów wykończeniowych przyzwoita.
Bardzo wygodny fotel kierowcy sprzyja długim wakacyjnym wyprawom. Wygodnie również da się usiąść w drugim rzędzie siedzeń. Z kolei dwa dodatkowe fotele rozkładane w przedziale bagażowym należy traktować jako miejsca dla dzieci. Głównie ze względu na nisko umieszczone siedziska foteli, przez co siedzący na nich pasażerowie są zmuszeni przyjąć niezbyt wygodną na dłuższe trasy pozycję.

Zobacz też: Test Chevrolet Orlando: Rodzina na swoim

Tablica przyrządów Orlando ma dość atrakcyjną formę i przy tym jest czytelna. „Zegary” zostały podświetlone na niebiesko, a pod panelem z przyciskami na środkowej konsoli ukryto praktyczny schowek.  Na górze konsoli wygospodarowano miejsce dla kolorowego wyświetlacza zestawu nawigacji, która w opisywanej najbogatszej odmianie LTZ jest dostępna bez dopłaty.
Tworzywa użyte do wykończenia tablicy przyrządów są przeciętnej jakości, ale biorąc pod uwagę charakter samochodu i przede wszystkim jego cenę nikomu to nie powinno przeszkadzać.

Przedział bagażowy Orlando wystarczy, by spakować rodzinę na wakacje. Jeżeli mamy zamiar wykorzystać wszystkie siedem miejsc w Orlando do wykorzystania pozostaje jedynie 89 l przestrzeni bagażowej. Ale podróżując w piątkę do wykorzystania jest już 852 l przestrzeni na pakunki.

Napęd/układ jezdny

Pod maską prezentowanego na zdjęciach Chevroleta Orlando pracował benzynowy silnik o pojemności 1,8 l, rozwijający moc maksymalną 141 KM. Z napędem współpracowała 5-biegowa manualna przekładnia.

Zobacz też: Test Peugeot 308 SW: SWoboda konfiguracji

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Silnik Chevroleta Orlando o pojemności 1,8 l rozwija moc 141 KM. Przy dynamicznej jeździe sporo pali.
Silnik Chevroleta Orlando o pojemności 1,8 l rozwija moc 141 KM. Przy dynamicznej jeździe sporo pali.

Przód Chevroleta Orlando zaprojektowano w rodzimym dla marki amerykańskim stylu.
Przód Chevroleta Orlando zaprojektowano w rodzimym dla marki amerykańskim stylu.

W tylnej części nadwozia Chevroleta Orlando uwagę zwracają duże lampy.
W tylnej części nadwozia Chevroleta Orlando uwagę zwracają duże lampy.

Prześwit w Chevrolecie Orlando wynosi 12,3 cm.
Prześwit w Chevrolecie Orlando wynosi 12,3 cm.

Zawieszenie Chevroleta Orlando jest zestrojone dość miękko.
Zawieszenie Chevroleta Orlando jest zestrojone dość miękko.

W takiej konfiguracji bagażnik Chevroleta Orlando ma objętość 89 l.
W takiej konfiguracji bagażnik Chevroleta Orlando ma objętość 89 l.

Po złożeniu dodatkowych siedzeń w bagażniku Orlando uzyskamy płaską podłogę.
Po złożeniu dodatkowych siedzeń w bagażniku Orlando uzyskamy płaską podłogę.

W podłodze bagażnika Orlando wygospodarowano miejsce na praktyczny schowek.
W podłodze bagażnika Orlando wygospodarowano miejsce na praktyczny schowek.

Fotel kierowcy Chevroleta Orlando jest bardzo wygodny.
Fotel kierowcy Chevroleta Orlando jest bardzo wygodny.

Na środkowej kanapie Orlando miejsca jest pod dostatkiem.
Na środkowej kanapie Orlando miejsca jest pod dostatkiem.

Na dwóch dodatkowych siedzeniach Chevroleta Orlando wygodnie przez dłuższy czas będą podróżowały dzieci.
Na dwóch dodatkowych siedzeniach Chevroleta Orlando wygodnie przez dłuższy czas będą podróżowały dzieci.

Tablica przyrządów Chevroleta Orlando wygląda atrakcyjnie. Całość wykonana jest przyzwoicie.
Tablica przyrządów Chevroleta Orlando wygląda atrakcyjnie. Całość wykonana jest przyzwoicie.

Przyciski sterowania zestawem audio umieszczone na kierownicy to wyposażenie standardowe Orlando.
Przyciski sterowania zestawem audio umieszczone na kierownicy to wyposażenie standardowe Orlando.

Na konsoli centralnej Chevroleta Orlando umieszczono przyciski sterowania Audio i systemem nawigacji.
Na konsoli centralnej Chevroleta Orlando umieszczono przyciski sterowania Audio i systemem nawigacji.

A pod nimi praktyczny schowek.
A pod nimi praktyczny schowek.

Zestaw nawigacji z kolorowym wyświetlaczem to wyposażenie standardowe najbogatszej wersji Orlando -LTZ.
Zestaw nawigacji z kolorowym wyświetlaczem to wyposażenie standardowe najbogatszej wersji Orlando -LTZ.

Orlando ma stosunkowo wysoki próg załadunku.
Orlando ma stosunkowo wysoki próg załadunku.

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Prawna Piszcz, Norek i Wspólnicy

Wszechstronne usługi dla biznesu, samorządów oraz jednostek administracji publicznej.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »