| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Volkswagen Passat: Pan porządny

Test Volkswagen Passat: Pan porządny

Najnowsza odsłona Volkswagena Passata to nic innego jak wersja poprzednia, poprawiona, w internetowej nomenklaturze można ją nazwać 2.0. Nie mamy zatem do czynienia z nową generacją modelu Passat, tylko poprzednią nieco zmodyfikowaną. Czy solidniejszy lifting wystarczy, by Passat nadal przyciągał do siebie klientów?

Dane techniczne:

Silnik:                                                                                  turbo, R4, 1798 ccm

Moc:                                                                                   160 KM przy 5000 obr./min

Moment obrotowy:                                                     250 Nm przy 1500-4200 obr./min

Wymiary (długość/szerokość/wysokość):           477,1 x 182 x 151,6 cm

Rozstaw osi:                                                                      271,2 cm

Masa                                                                                1530 kg

Poj. bagażnika                                                                   603 l

Przysp. 0-100 km/h                                                            8,7 s

Spalanie (miasto/trasa/średnie)                                            9,6/5,3/6,9 l/100 km

V maks.                                                                             218 km/h

Cena:                                                                               114 090 zł

reklama

Autor:

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Na tylnej kanapie Passat'a miejsca jest pod dostatkiem.
Na tylnej kanapie Passat'a miejsca jest pod dostatkiem.

Fotel kierowcy Passat'a jest bardzo komfortowy.
Fotel kierowcy Passat'a jest bardzo komfortowy.

Silnik 1.8 TSI o mocy 160 KM to świetne źródło napędu dla nowego Volkswagena Passata. Charakteryzuje go wysoka dynamika i niskie spalanie.
Silnik 1.8 TSI o mocy 160 KM to świetne źródło napędu dla nowego Volkswagena Passata. Charakteryzuje go wysoka dynamika i niskie spalanie.

Tablica przyrządów w nowym Passacie jest czytelna i wykonana z materiałów wysokiej jakości.
Tablica przyrządów w nowym Passacie jest czytelna i wykonana z materiałów wysokiej jakości.

Z tej perspektywy sylwetka Passat'a jest najbardziej zbliżona do wersji sprzed liftingu.
Z tej perspektywy sylwetka Passat'a jest najbardziej zbliżona do wersji sprzed liftingu.

W tylnej części nadwozia Passat'a zmiany objęły głównie lampy.
W tylnej części nadwozia Passat'a zmiany objęły głównie lampy.

Przy okazji liftingu Passata zmieniono wygląd przedniego pasa i reflektorów.
Przy okazji liftingu Passata zmieniono wygląd przedniego pasa i reflektorów.

Zawieszenie Passata zostało zestrojone komfortowo, układ kierowniczy działa zbyt lekko.
Zawieszenie Passata zostało zestrojone komfortowo, układ kierowniczy działa zbyt lekko.

Pełnowymiarowe koło zapasowe umieszczono pod podłogą bagażnika Volkswagena Passata.
Pełnowymiarowe koło zapasowe umieszczono pod podłogą bagażnika Volkswagena Passata.

Podczas jazdy Passatem, we wnętrzu jest cicho. Auto dobrze sprawdza się w trasie.
Podczas jazdy Passatem, we wnętrzu jest cicho. Auto dobrze sprawdza się w trasie.

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Katarzyna Kujawska

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »