| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Alfa Romeo Giulietta QV: w pakiecie oferuje emocje

Test Alfa Romeo Giulietta QV: w pakiecie oferuje emocje

Najmocniejsza odmiana kompaktowej Alfy Romeo – 235-konna Giulietta Quadrifoglio Verde łączy w sobie wszystko to, co w Giuliettcie możesz kupić najlepszego. Począwszy od najpiękniejszego wyglądu, a na najlepszych osiągach skończywszy.

Powtarzanie wytartych sloganów na temat urody tej Alfy i po raz tysięczny przyrównywanie jej do kobiety trąci myszką. Ale warto zwrócić uwagę, że urok Giulietty nie kończy się jedynie na atrakcyjnej bryle nadwozia. To również, a może przede wszystkim zgrabnie skomponowana gra szczegółów. Wkomponowanie reflektorów, odpowiednio sprofilowane przetłoczenia, niebanalna stylizacja odpowiednio dużych felg, wygląd tylnych lamp, obniżone zawieszenie, dyskretne spojlery. Każdy z tych elementów odpowiednio podkreśla urok Giulietty, która zapewne właśnie w takiej odsłonie po raz pierwszy powstała w wyobraźni projektantów. Dodatkowej pikanterii sylwetce najmocniejszej Giulietty dodaje absurdalnie drogi (kosztuje 8 tys. zł) jak na tę klasę pojazdów lakier. Spełnia on podwójną rolę. Po pierwsze świetnie dopełnia kształt karoserii, po drugie swoją dość ekskluzywną ceną przyjemnie łechcze ego właściciela.

Zobacz też: Opinie kierowców o Alfa Romeo Giulietta

Wnętrze/wyposażenie

Przedział pasażerski Giulietty zaskakuje przestronnością. Nie chodzi o to, że Alfa oferuje ponadprzeciętnie dużą  ilość miejsca dla pasażerów lecz o fakt, że spoglądając na samochód z zewnątrz odnieśliśmy wrażenie, że środek ma wyjątkowo ciasny, zwłaszcza z tyłu. Tymczasem miejsca w Giuliettcie jest sporo,  nawet na tylnej kanapie wygodnie usiądą dwie dorosłe osoby.

Wnętrze odmiany Quadrifoglio Verde wygląda rasowo.  Sportowy sznyt Alfy QV podkreślają m.in. aluminiowe nakładki na pedały, kierownica z czerwonym szwem, panel tablicy przyrządów wykonany ze szczotkowanego aluminium oraz robiące wrażenie (nie tylko w Alfie) czarne słupki przy przedniej szybie oraz czarna podsufitka. Testowany egzemplarz został dodatkowo wyposażony w skórzaną tapicerkę.
Fotel kierowcy Giulietty ciasno obejmuje ciało prowadzącego i zapewnia dobre podparcie podczas szybkiej jazdy po zakrętach.

Zobacz też: Test Mercedes C Coupe: luksus, sport i styl

Wnętrze sprawia wrażenie solidnego, jest wykonane z materiałów dobrej jakości i spasowanych z dokładnością.

Możliwości przewozowe sportowej Giulietty nie ustępują egzemplarzom ze słabszymi jednostkami napędowymi. We wszystkich przypadkach bagażnik ma objętość 350 l. To co może przeszkadzać przy pakowaniu do stosunkowo wysoki próg załadunku.

Oprócz wspomnianych smaczków z zakresu wykończenia wnętrza nabywca odmiany Quadrifoglio Verde bez konieczności dopłaty otrzyma m.in. 17 lub 18-sto calowe obręcze kół, obniżone zawieszenie, przyciemnione wykończenie reflektorów, automatyczną klimatyzację, komputer pokładowy, czy rozbudowany zestaw Audio.

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Agresywne ale jakże przyjemne dla oka "spojrzenie" Alfy Romeo Giulietty QV.
Agresywne ale jakże przyjemne dla oka "spojrzenie" Alfy Romeo Giulietty QV.

Mimo napędu na przednią oś, dzięki systemowi Q2 Alfa Romeo Giulietta QV charakteryzuje się świetnym zachowaniem na zakrętach.
Mimo napędu na przednią oś, dzięki systemowi Q2 Alfa Romeo Giulietta QV charakteryzuje się świetnym zachowaniem na zakrętach.

Wciśnięcie trybu Dynamic usztywnia m.in. pracę zawieszenia Alfy Romeo Giulietta QV.
Wciśnięcie trybu Dynamic usztywnia m.in. pracę zawieszenia Alfy Romeo Giulietta QV.

Lewy pas na drogach szybkiego ruchu to naturalne środowisko Giulietty QV.
Lewy pas na drogach szybkiego ruchu to naturalne środowisko Giulietty QV.

Dwie końcówki wydechu podkreślają dyskretnie moc drzemiącą pod maską Alfy Giulietty QV.
Dwie końcówki wydechu podkreślają dyskretnie moc drzemiącą pod maską Alfy Giulietty QV.

Piękne osiemnastocalowe obręcze Alfy Giulietty QV.
Piękne osiemnastocalowe obręcze Alfy Giulietty QV.

Znak firmowy Quadrifoglio Verde - czterolistna koniczynka.
Znak firmowy Quadrifoglio Verde - czterolistna koniczynka.

Dźwignia manualnej przekładni Alfy Romeo Giulietty QV nie grzeszy precyzją.
Dźwignia manualnej przekładni Alfy Romeo Giulietty QV nie grzeszy precyzją.

Na tylnej kanapie Giulietty QV miejsca jest sporo.
Na tylnej kanapie Giulietty QV miejsca jest sporo.

Fotel kierowcy Alfy Romeo Giulietty QV zapewnia komfortową podróż nawet podczas dynamicznej jazdy.
Fotel kierowcy Alfy Romeo Giulietty QV zapewnia komfortową podróż nawet podczas dynamicznej jazdy.

Silnik Alfy Giulietty QV ma pojemność 1,75, ale rozwija moc 235 KM, spalanie? Umiarkowane.
Silnik Alfy Giulietty QV ma pojemność 1,75, ale rozwija moc 235 KM, spalanie? Umiarkowane.

Tablica przyrządów Alfy Romeo Quadrifoglio Verde wyróżnia się m.in. metalowym wykończeniem.
Tablica przyrządów Alfy Romeo Quadrifoglio Verde wyróżnia się m.in. metalowym wykończeniem.

Bagażnik Alfy Giulietty QV ma objętość 350 l.
Bagażnik Alfy Giulietty QV ma objętość 350 l.

Alfa Romeo Giulietta QV została ozdobiona m.in dyskretnymi spojlerami.
Alfa Romeo Giulietta QV została ozdobiona m.in dyskretnymi spojlerami.

Przyciemnione szyby to wyposażenie standardowe Alfy Romeo Giulietta QV.
Przyciemnione szyby to wyposażenie standardowe Alfy Romeo Giulietta QV.

Piękny lakier Alfy Giulietty QV kosztuje niebagatelne 8 tys. zł.
Piękny lakier Alfy Giulietty QV kosztuje niebagatelne 8 tys. zł.

Przyciemnione tło reflektorów Alfy Romeo Giulietty to wyposażenie standardowe odmiany QV.
Przyciemnione tło reflektorów Alfy Romeo Giulietty to wyposażenie standardowe odmiany QV.

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Mateusz Latkowski

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »