| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Peugeot 508 SW: Nieprzekombinowany

Test Peugeot 508 SW: Nieprzekombinowany

W dzisiejszych czasach coraz trudniej o samochód klasy średniej, który przy pierwszym kontakcie nie przytłaczałby kierowcy mnogością przycisków, wyświetlaczy i komunikatów które wydaje w kierunku prowadzącego. Tymczasem Peugeot 508 SW, mimo technologicznego zaawansowania wciąż przypomina zwyczajny samochód. I dobrze.

Podsumowanie

Opisywana odmiana Peugeota 508SW Allure dostępna jest od 115 200 zł. Kwota wydaje się spora, ale pamiętajmy, że za tę cenę kupimy auto w topowej odmianie wyposażeniowej z najmocniejszym dostępnym silnikiem. Z kolei podstawowa odmiana Peugeota 508 SW dostępna jest od 80 tys. zł.
Biorąc pod uwagę praktyczność auta, wyposażenie i ceny u konkurencji oferta wydaje się atrakcyjna.

Zobacz też: Test Honda CR-V: Dla mieszkańców przedmieść

Dane techniczne:

Pojemność silnika:                         1997 cm3

Moc maks.:                                     163 KM/ 4000 obr./min

Maks. moment obr.                        320 Nm/2000obr./min

Skrzynia biegów:                            manualna, sześciostopniowa

Prędkość maks.                              225 km/h

0-100 km/h                                     9,2 s

Napęd:                                           na przednie koła

Masa:                                                1540 kg

Nadwozie (dł./szer./wys.)               4813/1853/1476 mm

Rozstaw osi:                                    2817 mm

Rozmiar kół:                                   235/45 R18

Poj. bagażnika                               518 l

Spalanie                                        5,7 l/100 km

Cena od                                         106 100 zł

reklama

Autor:

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Na tylnej kanapie Peugeota 508 SW nie zabraknie miejsca nawet wysokim pasażerom.
Na tylnej kanapie Peugeota 508 SW nie zabraknie miejsca nawet wysokim pasażerom.

Fotek kierowcy Peugeota 508 SW sprzyja długim podróżom.
Fotek kierowcy Peugeota 508 SW sprzyja długim podróżom.

Stonowana i elegancka sylwetka Peugeota 508 SW może się podobać.
Stonowana i elegancka sylwetka Peugeota 508 SW może się podobać.

Wskaźniki Peugeota 508 SW są czytelne.
Wskaźniki Peugeota 508 SW są czytelne.

Podczas jazdy, we wnętrzu Peugeota 508 SW jest bardzo cicho. Przy wyższych prędkościach szum opływającego nadwozie powietrza nie jest zbyt uciążliwy.
Podczas jazdy, we wnętrzu Peugeota 508 SW jest bardzo cicho. Przy wyższych prędkościach szum opływającego nadwozie powietrza nie jest zbyt uciążliwy.

Schowek umieszczony pomiędzy przednimi fotelami Peugeota 508 SW ma pokrywę otwierana na bok. Nie jest to zbyt wygodne, np. dla pasażera.
Schowek umieszczony pomiędzy przednimi fotelami Peugeota 508 SW ma pokrywę otwierana na bok. Nie jest to zbyt wygodne, np. dla pasażera.

Peugeot 508 SW jest stworzony do dłuższych podróży.
Peugeot 508 SW jest stworzony do dłuższych podróży.

Wysokoprężna jednostka napędowa Peugeota 508 SW o mocy 163 KM jest sprawnym źródłem napędu dla tego auta.
Wysokoprężna jednostka napędowa Peugeota 508 SW o mocy 163 KM jest sprawnym źródłem napędu dla tego auta.

Tablica przyrządów Peugeota 508 SW, mimo że nie brakuje na niej różnego rodzaju przycisków jest uporządkowana.
Tablica przyrządów Peugeota 508 SW, mimo że nie brakuje na niej różnego rodzaju przycisków jest uporządkowana.

Projektantom Peugeota 508 SW udało się ładnie wkomponować lampy w sylwetkę kombi.
Projektantom Peugeota 508 SW udało się ładnie wkomponować lampy w sylwetkę kombi.

Przedział bagażowy Peugeota 508 SW ma objętość od 518 l.
Przedział bagażowy Peugeota 508 SW ma objętość od 518 l.

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Agencja Zatrudnienia KS Service

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »