| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Peugeot 5008: krążownik szos

Test Peugeot 5008: krążownik szos

Peugeot 5008 to auto stworzone do długich podróży. Jest szybki a zarazem oszczędny, ma przepastne wnętrze, ogromny bagażnik, i wszelkie urządzenia podnoszące komfort podczas wielogodzinnej jazdy po europejskich autostradach. Ale czy eksploatacja 5008 w mieście ma sens?

Podsumowanie

Podstawowa odmiana Peugeota 5008 kosztuje 74 000 zł. Najtańsza ale wyposażona w silnik 2.0 HDi/150 KM 96 800 zł, zaś testowana  z doposażeniem ok. 120 tys. zł przy czym ceny najbogatszej odmiany wyposażeniowej z opisywanym silnikiem rozpoczynają się od 105 500 zł.

Mając na uwadze bardzo przyjemne prowadzenie, świetny silnik, niskie spalanie, ponadprzeciętną praktyczność samochodu i dobre wyposażenie, ceny zakupu wydają się atrakcyjne. Tym bardziej, że mimo że naturalnym środowiskiem 5008 są autostrady, a jego spory promień skrętu czyni z niego wręcz współczesnego krążownika europejskich szos, po osiągnięciu pewnej wprawy w manewrach opisywanym minivanem, do eksploatacji w mieście 5008 możemy się przyzwyczaić. A wtedy wzmożone kręcenie kierownicą podczas parkowania Peugeotem przestaje być uciążliwe.

Dane producenta:

    Rozstaw osi [mm]                                                                        2 727    

    Rozstaw kół osi przedniej [mm]                                                  1 532

    Rozstaw kół osi tylnej [mm]                                                        1 561

    Średnica zawracania                                                                  11,9 m

    Długość [mm]                                                                              4 529    

    Szerokość [mm]                                                                          1 837    

    Wysokość [mm]                                                                          1 644    

    Poj. bag. VDA [litry]                                                                     679        

    Dopuszczalna masa całkowita [kg]                                             2 125    

    Maksymalna ładowność [kg]                                                       487        

Osiągi   

    Prędkość maksymalna [km/h]                                                    195        

    Przyspieszenie 0-100 km/h [s]                                                   9,9         

    Zużycie paliwa w mieście [litry/100 km]                                     7,5         

    Zużycie paliwa poza miastem [litry/100 km]                              4,8         

    Zużycie paliwa średnie [litry/100 km]                                         5,8         

Silnik

    Moc [KM]                                                                                   150/3750 obr./min.       

    Pojemność [cm3]                                                                      1 997    

    Liczba cylindrów                                                                       4            

    Liczba zaworów na cylinder                                                     4                            

    Układ cylindrów                                                                       Rzędowy            

    Maksymalny moment obrotowy [Nm]                                       340/2000 obr./min

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Zawieszenie Peugeota 5008 jest bardzo komfortowe, ale duże obręcze kół i opony o niskim profilu pogarszają komfort jazdy na nierównościach.
Zawieszenie Peugeota 5008 jest bardzo komfortowe, ale duże obręcze kół i opony o niskim profilu pogarszają komfort jazdy na nierównościach.

Silnik Peugeota 5008 rozwija moc 150 KM i charakteryzuje się niskim spalanie i wysoką elastycznością.
Silnik Peugeota 5008 rozwija moc 150 KM i charakteryzuje się niskim spalanie i wysoką elastycznością.

Fotel kierowcy Peugeota 5008 sprzyja długim podróżom.
Fotel kierowcy Peugeota 5008 sprzyja długim podróżom.

Po złożeniu tylnych foteli przestrzeń na bagaże rośnie nawet do 1200 l.
Po złożeniu tylnych foteli przestrzeń na bagaże rośnie nawet do 1200 l.

Tablica przyrządów Peugeota 5008 jest atrakcyjnie zaprojektowana, a przy tym solidnie zmontowana.
Tablica przyrządów Peugeota 5008 jest atrakcyjnie zaprojektowana, a przy tym solidnie zmontowana.

Dostępne w wyposażeniu dodatkowym ekrany systemu DVD w Peugeocie 5008 uprzyjemnią każdą podróż.
Dostępne w wyposażeniu dodatkowym ekrany systemu DVD w Peugeocie 5008 uprzyjemnią każdą podróż.

Przy standardowym położeniu foteli i schowaniu dodatkowych dwóch miejsc bagażnik Peugeota 5008 ma objętość od 580 do 680 l.
Przy standardowym położeniu foteli i schowaniu dodatkowych dwóch miejsc bagażnik Peugeota 5008 ma objętość od 580 do 680 l.

Charakterystycznym akcentem w przedniej części nadwozia 5008 są klinowate reflektory oraz ogromna przednia szyba.
Charakterystycznym akcentem w przedniej części nadwozia 5008 są klinowate reflektory oraz ogromna przednia szyba.

Na dwóch dodatkowych fotelach Peugeota 5008 wygodnie usiądą dorośli o średnim wzroście.
Na dwóch dodatkowych fotelach Peugeota 5008 wygodnie usiądą dorośli o średnim wzroście.

W długich, podróżach Peugeot 5008 sprawdza się najlepiej.
W długich, podróżach Peugeot 5008 sprawdza się najlepiej.

Tylna część nadwozia Peugeota 5008 ma regularny kształt, a najciekawszym akcentem są charakterystyczne lampy.
Tylna część nadwozia Peugeota 5008 ma regularny kształt, a najciekawszym akcentem są charakterystyczne lampy.

W drugim rzędzie siedzeń Peugeota 5008 zainstalowano trzy niezależne fotele.
W drugim rzędzie siedzeń Peugeota 5008 zainstalowano trzy niezależne fotele.

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Arkadiusz Zuzmak

Radca prawny, ekspert w dziedzinie prawa cywilnego, handlowego i administracyjnego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »