| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Nowe > Test Toyota Auris – przestronny i cichy

Test Toyota Auris – przestronny i cichy


Auris znajduje się w ofercie producenta od ponad trzech lat, a w 2010 roku przeszedł facelifting. Czy zmiany wprowadzone w tym modelu wyszły Aurisowi na dobre?

Auris po face liftingu różni się od modelu oferowanego od 2007 roku reflektorami, które teraz upodabniają go do modelu Verso i Avensis. Zmieniono także wygląd zderzaków, i tylnych lamp. Do wykończenia wnętrza użyto lepszych jakościowo materiałów.

Nadwozie

Toyota Auris nie została stworzona aby wyznaczać nowe trendy w dziedzinie wzornictwa. Karoseria auta sprawia wrażenie nieco napompowanej, ale dzięki temu wewnątrz znajdziemy miejsce potrzebne do wygodnego przemieszczania się. 

Przeprowadzony w 2010 roku face lifting nadał sylwetce auta dynamiki, co w połączeniu z rzucającym się w oczy niebieskim lakierem, 17-calowymi aluminiowymi felgami i przyciemnionymi szybami sprawia, że Auris zwraca na siebie uwagę.

Zobacz również: Opinie kierowców o Toyota Auris

Wnętrze/wyposażenie

Auris reprezentuje Toyotę w segmencie C i z założenia ma być autem uniwersalnym. Tak też jest w rzeczywistości. Pięciodrzwiowy hatchback zapewnia poczucie przestrzeni zwłaszcza pasażerom pierwszego rzędu siedzeń. Auto sprawdzi się zarówno jako pojazd do poruszania się po mieście, ale i zawiezie rodzinę na wakacje. Przednie fotele są dość duże i wygodne. W Aurisie dobrze poczują się osoby preferujące wyższą pozycję za kierownicą. W tylnej części kabiny pasażerskiej również nie można narzekać na brak miejsca pod warunkiem, że posadzimy tam dwie osoby. 

Możliwości przewozowe Aurisa w przypadku wariantu pięcioosobowego są przeciętne, ponieważ bagażnik ma pojemność 354 litry. Jeśli zajdzie potrzeba przewiezienia czegoś więcej można złożyć tylną kanapę, która dzieli się w stosunku 60:40.

Zobacz również: Test Opel Astra Tourer: wielkość nie jest najważniejsza

Pomimo podniesienia jakości wykończenia wnętrza sprawia ono wrażenie plastikowego, a to za sprawą szarego panelu łączącego tunel środkowy z deską rozdzielczą. 

Na pochwałę zasługuje wyciszenie przestrzeni pasażerskiej. Dopiero przy prędkościach rzędu 150 km/h do wnętrza pojazdu dociera szum opon i hałas powietrza opływającego auto. 

Testowany egzemplarz był wyposażony w automatyczną dwustrefową klimatyzację, siedzenia pokryte alcantarą i czujniki cofania, co razem ze spojlerem zamocowanym na tylnej klapie, przyciemnianymi szybami i aluminiowymi siedemnastocalowymi obręczami zawiera pakiet Dynamic.

reklama

Autor:

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Testowana Toyota Auris była wyposażona w 6 biegową skrzynię manualną Fot. Moto.wieszjak.pl
Testowana Toyota Auris była wyposażona w 6 biegową skrzynię manualną Fot. Moto.wieszjak.pl

Dobre wyprofilowanie foteli zapewnia komfort podróżowania Fot. Moto.wieszjak.pl
Dobre wyprofilowanie foteli zapewnia komfort podróżowania Fot. Moto.wieszjak.pl

Podróżowanie na tylnej kanapie nie jest męczące, fotele są wygodne  Fot. Moto.wieszjak.pl
Podróżowanie na tylnej kanapie nie jest męczące, fotele są wygodne Fot. Moto.wieszjak.pl

Felgi aluminiowe są wyposażeniem opcjonalnym Fot. Moto.wieszjak.pl
Felgi aluminiowe są wyposażeniem opcjonalnym Fot. Moto.wieszjak.pl

Niebieski lakier, 17-calowe aluminiowe felgi i przyciemniane szyby sprawiają, że Auris zwraca na siebie uwagę Fot. Moto.wieszjak.pl
Niebieski lakier, 17-calowe aluminiowe felgi i przyciemniane szyby sprawiają, że Auris zwraca na siebie uwagę Fot. Moto.wieszjak.pl

Tylne światła zostały nieznacznie przestylizowane Fot. Moto.wieszjak.pl
Tylne światła zostały nieznacznie przestylizowane Fot. Moto.wieszjak.pl

Auris z założenia ma być autem uniwersalnym Fot. Moto.wieszjak.pl
Auris z założenia ma być autem uniwersalnym Fot. Moto.wieszjak.pl

Na pochwałę zasługuje wyciszenie przestrzeni pasażerskiej Fot. Moto.wieszjak.pl
Na pochwałę zasługuje wyciszenie przestrzeni pasażerskiej Fot. Moto.wieszjak.pl

Przeprowadzony w 2010 roku face lifting nadał sylwetce auta dynamiki Fot. Moto.wieszjak.pl
Przeprowadzony w 2010 roku face lifting nadał sylwetce auta dynamiki Fot. Moto.wieszjak.pl

Teraz światła upodabniają Aurisa do modelu Verso i Avensis Fot. Moto.wieszjak.pl
Teraz światła upodabniają Aurisa do modelu Verso i Avensis Fot. Moto.wieszjak.pl

Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja dostępna jest za dopłatą Fot. Moto.wieszjak.pl
Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja dostępna jest za dopłatą Fot. Moto.wieszjak.pl

W środku znajdziemy kilka sporej wielkości schowków Fot. Moto.wieszjak.pl
W środku znajdziemy kilka sporej wielkości schowków Fot. Moto.wieszjak.pl

Jakość wykończenia poprawiła się w stosunku do poprzednika Fot. Moto.wieszjak.pl
Jakość wykończenia poprawiła się w stosunku do poprzednika Fot. Moto.wieszjak.pl

354 litry przestrzeni bagażowej to przeciętny wynik w klasie Fot. Moto.wieszjak.pl
354 litry przestrzeni bagażowej to przeciętny wynik w klasie Fot. Moto.wieszjak.pl

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Paul Ostrowski

Adwokat i notariusz

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »