| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Hyde Park > Nowa forma serwisu w Polsce

Nowa forma serwisu w Polsce

W Polsce sprzedaż internetowa jest coraz popularniejsza, ludzie robią zakupy w sieci ze względu na wygodę i oszczędność pieniędzy. Siedząc w domu przed komputerem jesteśmy w stanie kupić praktycznie wszystko i to z dostawą do domu.

Osoby chcące dokonać zakupu części do samochodu mają niestety pewien problem z takimi zakupami. Po dokonaniu transakcji i dostarczeniu towaru, zamawiający musi sam znaleźć warsztat, w którym dany element zostanie zamontowany do auta. Niektórzy wolą pojechać do mechanika i jemu zlecić kupno wszystkiego co będzie potrzebne. Takie rozwiązanie jest droższe bo zostaje naliczona „fatyga” warsztatu, za to na pewno wygodniejsze.

Zobacz też: Serwis bieżący pojazdów zabytkowych

Ta sytuacja ma się jednak zmienić dzięki nowej usłudze wprowadzonej przez Motosicus.com, jednego z największych dostawców części na rynku. Firma chce połączyć internetową sprzedaż akcesoriów samochodowych z montażem ich w specjalnych punktach obsługi. „Połączenie sprzedaży akcesoriów motoryzacyjnych przez Internet z usługami serwisowymi realizowanymi w tradycyjnych punktach obsługi jest rozwiązaniem wychodzącym naprzeciw rosnącym oczekiwaniom klientów zarówno indywidualnych jak i flotowych”. – mówi Mariusz Jagura, Prezes Motoricus Service Sp z o.o.  „Jego głównym atutem jest kompleksowość i elastyczność obsługi poczynając od wygodnego złożenia zamówienia na towary on-line, dostarczenia ich do wybranego serwisu i realizacji ich montażu”. – dodaje.

Zobacz też: Gwarancja i nieautoryzowany serwis: jak nie stracić gwarancji producenta?

Motoricus service – spółka powołana w marcu 2011 roku zajmuje się rozwijaniem sieci serwisów samochodowych zlokalizowanych w całej Polsce. W jej skład wchodzą serwisy firmowe pod nazwą motoricus.com oraz punkty prywatne działające na zasadach franchisingu. W tym momencie takich punktów jest 33 ale dzięki dużemu zainteresowaniu takim rozwiązaniem, będzie to sukcesywnie rozwijane i docelowo w 2013 roku ma wynosić 50.

Firma chętnie będzie rozbudowywać swoją sieć w oparciu o system franszyzy, do którego może przystąpić każdy warsztat. Współpraca z niezależnymi warsztatami ma polegać na dostarczaniu fachowej wiedzy i obowiązujących już standardów. W praktyce oznacza to wyposażenie w odpowiedni sprzęt, wprowadzanie nowych technologii, dobór asortymentu oraz szkolenia pracowników w kwestii kwalifikacji i obsługi klienta.

Zobacz też: Regularna kontrola i serwis układu hamulcowego

Źródło Motoricus S.A.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Federacja Konsumentów

Federacja Konsumentów

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »