| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Testy aut > Hyde Park > Nowa forma serwisu w Polsce

Nowa forma serwisu w Polsce

W Polsce sprzedaż internetowa jest coraz popularniejsza, ludzie robią zakupy w sieci ze względu na wygodę i oszczędność pieniędzy. Siedząc w domu przed komputerem jesteśmy w stanie kupić praktycznie wszystko i to z dostawą do domu.

Osoby chcące dokonać zakupu części do samochodu mają niestety pewien problem z takimi zakupami. Po dokonaniu transakcji i dostarczeniu towaru, zamawiający musi sam znaleźć warsztat, w którym dany element zostanie zamontowany do auta. Niektórzy wolą pojechać do mechanika i jemu zlecić kupno wszystkiego co będzie potrzebne. Takie rozwiązanie jest droższe bo zostaje naliczona „fatyga” warsztatu, za to na pewno wygodniejsze.

Zobacz też: Serwis bieżący pojazdów zabytkowych

Ta sytuacja ma się jednak zmienić dzięki nowej usłudze wprowadzonej przez Motosicus.com, jednego z największych dostawców części na rynku. Firma chce połączyć internetową sprzedaż akcesoriów samochodowych z montażem ich w specjalnych punktach obsługi. „Połączenie sprzedaży akcesoriów motoryzacyjnych przez Internet z usługami serwisowymi realizowanymi w tradycyjnych punktach obsługi jest rozwiązaniem wychodzącym naprzeciw rosnącym oczekiwaniom klientów zarówno indywidualnych jak i flotowych”. – mówi Mariusz Jagura, Prezes Motoricus Service Sp z o.o.  „Jego głównym atutem jest kompleksowość i elastyczność obsługi poczynając od wygodnego złożenia zamówienia na towary on-line, dostarczenia ich do wybranego serwisu i realizacji ich montażu”. – dodaje.

Zobacz też: Gwarancja i nieautoryzowany serwis: jak nie stracić gwarancji producenta?

Motoricus service – spółka powołana w marcu 2011 roku zajmuje się rozwijaniem sieci serwisów samochodowych zlokalizowanych w całej Polsce. W jej skład wchodzą serwisy firmowe pod nazwą motoricus.com oraz punkty prywatne działające na zasadach franchisingu. W tym momencie takich punktów jest 33 ale dzięki dużemu zainteresowaniu takim rozwiązaniem, będzie to sukcesywnie rozwijane i docelowo w 2013 roku ma wynosić 50.

Firma chętnie będzie rozbudowywać swoją sieć w oparciu o system franszyzy, do którego może przystąpić każdy warsztat. Współpraca z niezależnymi warsztatami ma polegać na dostarczaniu fachowej wiedzy i obowiązujących już standardów. W praktyce oznacza to wyposażenie w odpowiedni sprzęt, wprowadzanie nowych technologii, dobór asortymentu oraz szkolenia pracowników w kwestii kwalifikacji i obsługi klienta.

Zobacz też: Regularna kontrola i serwis układu hamulcowego

Źródło Motoricus S.A.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Forum Doradców Podatkowych

Praktyczne publikacje dla przedsiębiorców, księgowych, doradców podatkowych i kandydatów na doradców podatkowych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK