| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | SKLEP
reklama

Temat: zawieszenie

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu zawieszenie. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące zawieszenie.

Jak wykryć i usunąć usterki zawieszenia?

Aktualizacja: 02.12.2011

Usterki w zawieszeniu kół, zwłaszcza kół przednich, w istotny i bardzo negatywny sposób wpływają na bezpieczeństwo jazdy, dlatego należy je usuwać tak szybko, jak to tylko jest możliwe. »

Czy sprężyny mogą się wybić? Jak rozpoznać, że trzeba je wymienić?

Aktualizacja: 20.05.2011

Kierowcy bardzo często zapominają, że sprężyny nie są elementem wiecznym. One też ulegają zużyciu i to szybciej, niż większość z nas się spodziewa. Jak ocenić stopień zużycia sprężyn i kiedy należy się im wymiana? »

Jak działają sprężyny progresywne? Czy warto je kupić?

Aktualizacja: 12.05.2011

Sprężyny progresywne to takie, które w zależności od stopnia ugięcia mają inną charakterystykę pracy. W praktyce stosuje się je głównie po to, żeby pogodzić wyższy poziom komfortu z bezpiecznym prowadzeniem w sytuacjach ekstremalnych. Czy warto zamontować takie sprężyny jako cześć zamienną? »

Dlaczego czuć wibracje na kierownicy? Co się popsuło?

Aktualizacja: 08.08.2011

Wibracje na kierownicy są nieprzyjemne, ale i niebezpieczne. To poważne ostrzeżenie, że z układem jezdnym naszego samochodu jest coś nie tak. Co wywołuje wibracje, dlaczego wibracje przenoszą się na kierownicę i jak można naprawić najbardziej popularne i powszechnie spotykane usterki? Oto nasz poradnik. »

Jak stosować pierścienie dystansowe?

Aktualizacja: 12.05.2011

Pierścienie dystansowe stosuje się dla poszerzenia rozstawu kół lub w przypadku, gdy należy odsunąć tarczę felgi od piasty czy zacisków hamulcowych. Stosowanie pierścieni jest powszechne w sporcie motorowym, ale dozwolone również na publicznych drogach. Dla własnego bezpieczeństwa trzeba wiedzieć, jak stosować popularne dystanse! »

Co najbardziej szkodzi zawieszeniu? Które elementy są najbardziej delikatne?

Aktualizacja: 17.06.2011

Dziury, wysokie krawężniki, garby zwalniające, koleiny – polskie drogi jakie są, każdy widzi. Takie drogowe niespodzianki nie służą zawieszeniu, najbardziej delikatne elementy mogą w tych warunkach zużyć się już po 40 000 kilometrów. Co najczęściej się psuje i dlaczego? »

Jak wymieniać końcówki drążków kierowniczych?

Aktualizacja: 21.09.2011

W końcówkach drążków kierowniczych, zwanych czasem „jabłkami” z uwagi na ich kształt, po pewnym okresie użytkowania pojawiają się, a potem dość szybko powiększają naturalne luzy, utrudniające utrzymanie prostolinijnego toru jazdy. »

Jak naprawić zawieszenie przednich kół w aucie zabytkowym?

Aktualizacja: 21.09.2011

Stan, w jakim znajduje się zawieszenie przednich kół pojazdu zabytkowego ma istotne znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy. Dlatego wszystkie zauważone usterki należy jak najszybciej usunąć. »

Zawieszenie pneumatyczne – czy jest bardziej awaryjne od konwencjonalnego?

Aktualizacja: 12.05.2011

Zawieszenie pneumatyczne jest powszechnie stosowane w samochodach osobowych już od ponad 30 lat. Takie rozwiązanie gwarantuje wyższy komfort jazdy oraz dużą ładowność. Pneumatyka jest trwała, ale ma i swoje wady. Wymaga systematycznej kontroli i obsługi, bez tego może być źródłem wielu problemów. »

Jak poprawić seryjne zawieszenie?

Aktualizacja: 24.03.2011

Seryjne zawieszenie jest tak zestrojone, żeby było uniwersalne. Nastawy są wyśrodkowane pomiędzy komfortem a pewnością prowadzenia. W większości przypadków to rozwiązanie optymalne gwarantujące maksimum bezpieczeństwa. Co jednak zrobić, gdy praca zawieszenia nie spełnia naszych oczekiwań? »

Alfa Romeo 164: wymiana przedniego wahacza

Aktualizacja: 31.05.2011

Uszkodzony wahacz znacznie pogarsza komfort jazdy i przyczynia się do szybszego zużycia innych elementów zawieszenia. W poradniku tym pokażemy jak wymienić wahacz w Alfie Romeo 164. »

Alfa Romeo 147 i 156: trzeszczące przednie zawieszenie. Poradnik

Aktualizacja: 06.12.2011

Skrzypienie zawieszenia jest to dosyć skomplikowany problem w Alfach Romeo 147 i 156. Nawet po zamontowaniu nowych części potrafią wydawać z siebie nieprzyjemne dźwięki. »

Alfa Romeo 155: naprawa tylnego wahacza. Poradnik

Aktualizacja: 31.05.2011

Objawem sugerującym konieczność napraw wahacza jest zbyt duże pochylenie koła. Poza tym wszelkie stuki i inne odgłosy z okolic wahaczy, mogą oznaczać konieczność naprawy tylnego wahacza w Alfie Romeo 155. »

Alfa Romeo 155: wymiana łącznika stabilizatora – opis krok po kroku

Aktualizacja: 31.05.2011

W poradniku tym pokażemy, jak wymienić łącznik stabilizatora w Alfa Romeo 155. Cała operacja nie jest trudna i można ją wykonać we własnym zakresie. »

Alfa Romeo 147: wymiana górnego wahacza. Poradnik

Aktualizacja: 06.12.2011

Wahacze to jeden z najmniej trwałych elementów zawieszenia. Zły stan dróg znacznie skraca jego żywotność. W poradniku tym pokażemy, jak szybko wymienić górny wahacz w Alfie Romeo 147. »

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

StukPuk.pl

Jesteśmy grupą młodych ludzi zdrowo stukniętych na punkcie materiałów budowlanych, którzy pewnego dnia wpadli na pomysł, aby pasję i doświadczenie przekuć w sukces.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »