| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Temat: reklamacja

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu reklamacja. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące reklamacja.

Jak dotrzeć do klienta reklamą mobilną?

Aktualizacja: 19.09.2016

Czy wiesz, że wyszukiwania mobilne stanowią ponad połowę wyszukań w wyszukiwarce Google? Urządzenia mobilne – smartfony, tablety, są naszymi nieodłącznymi towarzyszami prawie tak, jak laptopy czy tradycyjne komputery. Ciężko wyobrazić sobie dziś człowieka, który z nich nie korzysta. »

Reklamy wideo i mobile z największym wzrostem

Aktualizacja: 19.09.2016

Według raportu PwC w 2016 roku wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy przekroczą wielkość rynku reklamy telewizyjnej. W Polsce dojdzie do tego dopiero w 2020 roku, a wartość reklamy internetowej osiągnie wtedy wartość 1,17 mld dolarów. »

Nowy obowiązek informacyjny sklepów internetowych 2016

Aktualizacja: 22.01.2016

W 2016 r. w polskim prawie pojawią się dwie znaczące zmiany mające na celu propagowanie alternatywnych metod rozwiązywania sporów w tym mediacji. Prócz obowiązku sklepów internetowych i ODR od 1 stycznia 2016 r. zmianie uległo również postępowanie cywilne. »

Zmiany prawne dotyczące reklamacji m.in. usług ubezpieczeniowych

Aktualizacja: 27.07.2015

Sejm przyjął ustawę o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym. Nowe przepisy regulują m.in. sposoby reklamacji składanych przez osoby fizyczne w zakresie usług ubezpieczeniowych czy bankowych. »

Nowe obowiązki dla firm w ustawie o reklamacjach

Aktualizacja: 17.07.2015

Nowa ustawa o reklamacjach i rzeczniku finansowym wprowadza szereg obowiązków dla firm, które powinny szybko zapoznawać się z tymi przepisami, bowiem dostosowanie dotychczasowych rozwiązań korporacyjnych do nowych przepisów wynosić będzie tylko 30 dni - podkreślają eksperci z Konfederacji Lewiatan. »

O czym należy pamiętać przed urlopem?

Aktualizacja: 17.06.2015

Żeby zapewnić sobie udany wypoczynek, powinniśmy zadbać o bezpieczeństwo i dobrze zaplanować wyjazd. Noclegi, transport, wizy, ubezpieczenie, szczepienia, leki – to tylko część spraw, które musimy załatwić zanim wyruszymy na wakacje. »

Polski a europejski konsument - gwarancja i reklamacja

Aktualizacja: 15.07.2016

Czy polski konsument rożni się od tego zagranicznego swoimi prawami w obszarze gwarancji i reklamacji? Informacje na ten temat można znaleźć w raporcie Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich (ECC-Net) „Warranty are they worth money?”. »

Aplikacje do obsługi reklamacji

Aktualizacja: 26.03.2015

Okazuje się, że ponad 90 proc. konsumentów składa reklamacje bezpośrednio w miejscu zakupu. Około 10 minut zajmuje pracownikowi przyjęcie zgłoszenia oraz przekazanie sposobu rozpatrzenia zdarzenia. Następny krok, czyli stworzenie papierowego protokołu rejestrującego reklamację - kolejne 30 minut. Jak rozwiązać problemy czasowo-ekonomiczne salonów sprzedaży w Polsce? Jak rynek oprogramowania ERP i ECM reaguje na te potrzeby? »

Jak zareklamować choinkę?

Aktualizacja: 22.12.2014

Choinka, jak każdy inny produkt, powinna być w taki sposób oznaczona ceną, by kupujący nie miał żadnej wątpliwości co do jej wysokości. Przed zakupem warto też upewnić się, czy podana kwota to cena za całe drzewko, czy np. za metr. Po transakcji należy poprosić o potwierdzenie zakupu – nie musi być to paragon fiskalny, wystarczy kartka z podpisem lub pieczątką. Bez tego w razie ewentualnej reklamacji trudno będzie udowodnić, że to tu zostało zakupione drzewko świąteczne. »

Odpowiedzialność operatora za jakość transferu internetowego

Aktualizacja: 25.09.2014

Twoje łącze internetowe działa wolno? Transfer danych jest znacznie wolniejszy, niż wynikałoby z wybranego planu taryfowego? Takie sytuacje się zdarzają i nie są wcale wyjątkowe. Koniecznie przeczytaj poniższy tekst, aby dowiedzieć się, co możesz z tym zrobić. »

Reklamacja rachunku telefonicznego – płacić czy nie?

Aktualizacja: 15.09.2014

Gdy rachunek telefoniczny okazuje się wyższy niż sądziliśmy, mamy możliwość reklamacji. Czy w trakcie postępowania reklamacyjnego należy opłacić kwestionowany rachunek? »

Wezwanie do wykonania umowy

Aktualizacja: 08.09.2014

Wezwanie do wykonania umowy powinno zawierać termin oraz sposób realizacji umowy. W jaki sposób domagać się wykonania umowy sprzedaży pokazujemy na przykładzie zakupu mebli. »

Reklamacja za poparzenia w solarium

Aktualizacja: 25.08.2014

Poparzenia w solarium są podstawą złożenia reklamacji. W jaki sposób klienci solarium mogą reklamować usługę opalania w solarium? »

Reklamacja zabiegu u stomatologa

Aktualizacja: 14.08.2014

Po wizycie u stomatologa, możesz być niezadowolony, albo nadal odczuwać ból. Czy można reklamować zabieg u stomatologa? »

Reklamacja usługi fryzjerskiej

Aktualizacja: 13.08.2014

Idziemy do fryzjera, oczekujemy pięknej fryzury, a po strzyżeniu jesteśmy zrozpaczeni. Czy niezadowolony klient może zareklamować nieudaną fryzurę? Czy możliwa jest reklamacja usługi fryzjerskiej? »

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Bogusz

Aplikant radcowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »