| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: kontrola

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu kontrola. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące kontrola.

„Krokodyle” będą mogli zatrzymywać nie tylko ciężarówki

Aktualizacja: 07.12.2010

Dużo zmian wniesie po nowym roku znowelizowana ustawa prawa o ruchu drogowym. Co ważne dotyczyć będzie wszystkich pojazdów poruszających się po drogach. »

Techniki driftingu cz.1.

Aktualizacja: 07.02.2011

Wszyscy profesjonalni zawodnicy driftingowych zmagań wiedzą, że nie wystarczy zaciągnąć hamulec ręczny i cieszyć się efektem. Na torze trzeba pokazać prawdziwe umiejętności oraz techniki pozwalające na jak najbardziej efektowny i długi kontrolowany poślizg. »

Nissan Primera P11.144 (po faceliftingu) z silnikiem 2.0 (SR20DE): kontrola przewodów zapłonowych

Aktualizacja: 07.04.2011

Poprawne działanie układu zapłonowego, w każdym aucie, ma bezpośredni wpływ na spalanie i dynamikę. Jednym z jego elementów są przewody zapłonowe. Sprawdzenie przewodów nie przysporzy nikomu jakiegokolwiek problemu. »

Kto może nas zatrzymać do kontroli?

Aktualizacja: 25.11.2010

Kontrola drogowa kojarzy się nieodzownie z policją drogową. Jednak nie tylko policjanci mogą zatrzymać nas do kontroli. Może to zrobić także: inspektor transportu drogowego, żołnierz, leśnik czy strażnik miejski, gminny lub funkcjonariusz straży granicznej. »

Jak często wymieniać łożyska kół przednich?

Aktualizacja: 23.11.2011

Łożyska to jeden z najbardziej niedocenianych przez kierowców elementów samochodu. Tymczasem, jeżeli lekceważymy pierwsze niepokojące objawy wyeksploatowane łożysko może nagle unieruchomić pojazd, a nawet doprowadzić do wypadku. »

Jak często wymieniać łożyska alternatora?

Aktualizacja: 06.04.2011

Jeśli lekceważymy pierwsze szumy, piski czy nagrzewanie się samochodu, wyeksploatowane łożysko może nagle unieruchomić pojazd, a nawet doprowadzić do wypadku. »

Czym grozi jazda ze zużytymi łożyskami?

Aktualizacja: 31.05.2011

Jak rozpoznać zużyte łożyska? Kierowcę powinny zaniepokoić typowe objawy zużytych łożysk takie jak szum, czy inne dziwne odgłosy, które mogą nasilać się na niektórych zakrętach, ale nie tylko. Jazda ze zużytymi łożyskami jest wręcz niebezpieczna! »

Jak często wymieniać łożyska kół tylnych?

Aktualizacja: 06.04.2011

Niestety z uwagi na fakt, że większość łożysk przednich jest nierozbieralnych, kierowca w zasadzie nie może w jakiś szczególny sposób o nie zadbać. A jak jest z tylnymi? »

Czy warto wymieniać łożyska?

Aktualizacja: 06.04.2011

Wielu kierowców nie zdaje sobie sprawy z tego, że skrajnie zużyte łożyska mogą nagle unieruchomić pojazd a nawet doprowadzić do wypadku. »

Jak myć podwozie?

Aktualizacja: 15.03.2012

Mycie podwozia powinno stać się naszym nawykiem nie tylko po długiej zimie. Warto sprawdzić czy nasza ulubiona myjnia oferuje taką opcję, sami tego nie zrobimy. »

Jakie są zalety zawieszenia opartego na kolumnach McPhersona?

Aktualizacja: 07.03.2011

Kolumny McPhersona uwielbiają mechanicy samochodowi, ponieważ kolumny mają nieskomplikowany sposób montażu. Użytkownicy McPhersonów cenią sobie przede wszystkim komfort i cenę. »

Gdzie montować opony typu run flat?

Aktualizacja: 27.04.2011

Pomimo wyglądu zbliżonego do zwykłych opon, montaż opon typu run flat, powinno się zlecać odpowiednio przeszkolonym ludziom, dysponującym specjalnym sprzętem. Podejmując się montażu na własną rękę, sporo ryzykujemy. »

Czy warto samodzielnie zakładać opony run flat?

Aktualizacja: 14.10.2011

Eksperci są zdania, że pomimo wyglądu zbliżonego do zwykłych opon, run flat’y powinny być montowane przez odpowiednio przeszkolonych pracowników i przy użyciu specjalnego sprzętu. Montaż na własną rękę jest raczej ryzykowny. »

Czy można samodzielnie ocenić zużycie hamulców?

Aktualizacja: 14.06.2011

Nasze hamulce zużywają się i nieważne czy często ich używamy, czy staramy się hamować biegami. Trwałość części ściernych zależy przede wszystkim od intensywności eksploatacji. Co powinno wzbudzić nasz niepokój? »

Wysokie spalanie? A może to termostat?

Aktualizacja: 06.04.2011

Gdy jednostka napędowa rozgrzewa się zbyt długo, zużywa większe ilości paliwa. Zbyt długie nagrzewanie się silnika, może być spowodowane uszkodzeniem termostatu. »

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Bartosz Napolski

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK