| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: e-reklama

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-reklama. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-reklama.

Jaki budżet przeznaczyć na reklamę warsztatu w internecie?

Aktualizacja: 04.03.2015

Założenie strony internetowej warsztatu nie spowoduje, że potencjalni klienci bez problemu trafią na witrynę firmy. Trzeba zainwestować w reklamę internetową. Tylko, jak to zrobić, by osiągnąć najlepsze rezultaty przy ograniczonym budżecie. »

Jakich błędów nie popełniać w komunikacji z mediami?

Aktualizacja: 17.11.2011

Wiemy już, jak ważna jest komunikacja z mediami zarówno dla nowych przedsiębiorstw, jak i prężnie rozwijających się firm o ugruntowanej pozycji. Dobre relacje z mediami mogą bardzo szybko wywindować nową firmę ponad konkurencję, a sprawdzoną markę przez długi czas utrzymywać na fali sukcesu. Niestety popełniane błędy mogą bardzo szybko ten sukces oddalić. Jakich błędów nie popełniać? »

Najczęściej popełniane błędy podczas tworzenia kampanii promocyjnej

Aktualizacja: 19.01.2012

Decyzja o samodzielnej realizacji kampanii promocyjnej w wyszukiwarkach przez firmy, często kończy się niepowodzeniem i rozczarowaniem z osiągniętych wyników opracowanej reklamy. Zazwyczaj związane jest z brakiem odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w realizacji tego typu promocji. Nie oznacza to jednak, że dobrze przygotowania kampania nie przyniosłaby oczekiwanych rezultatów. »

Marketing w wyszukiwarkach – jak może pomóc wypromować firmę w internecie

Aktualizacja: 19.01.2012

Reklama w wyszukiwarkach jest doskonałą formą promocji dla małych i średnich firm, zarówno pod względem skuteczności i efektywności pozyskania nowych klientów, jak i niskich kosztów związanych z ceną reklamy. »

Rejestracja stron internetowych

Aktualizacja: 19.01.2012

Internet wciąż dla wielu stanowi wirtualną rzeczywistość, w której nie obowiązują żadne prawa. Nie zdajemy sobie sprawy z prawnych konsekwencji takich zjawisk jak: handel w Internecie, korzystanie z poczty, użytkowanie witryn internetowych, naruszenie praw autorskich innych użytkowników itp. »

Produkty reklamowe

Aktualizacja: 19.01.2012

Reklama internetowa używa jako medium Internetu i stron WWW. Jak tradycyjna reklama służy pozyskaniu klientów i przesyłaniu informacji marketingowej mając za odbiorców wszystkich internatów. Obecnie rozwija się ona głównie za pośrednictwem wyszukiwarek, banerów czy marketingu opartego o pocztę elektroniczną. »

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Edyta Jagiełło

Radca prawny w Raczkowski Paruch sp.k. Zajmuje się bieżącą obsługą spółek w zakresie prawa pracy oraz doradza Klientom w obszarach ochrony danych osobowych pracowników, w tym przetwarzania danych osobowych w grupach kapitałowych, włącznie z transferem danych za granicę. Obszar jej specjalizacji obejmuje także pracowniczo-prawne zagadnienia związane z międzynarodowymi transferami przedsiębiorstw. Jej Klientami są między innymi wiodące spółki z branży IT, farmaceutycznej i turystycznej.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK