| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Moto porady > Naprawa > Zawieszenie > BMW E46: wymiana tylnych sprężyn

BMW E46: wymiana tylnych sprężyn

Nie tak często, ale jednak czasami, dochodzi do pęknięcia jednej ze sprężyn. W tym poradniku podpowiemy, jak poradzić sobie z pęknięciem jednej z tylnych.

Dla zachowania równowagi działania zawieszenia należy wymienić obie sprężyny. Gdybyśmy wymienili tylko jedną, nie odczujemy różnicy. Zaczynamy od odkręcenia koła i podniesienia auta na podnośniku. Następnieoczkowym kluczem 18mm odkręcamy amortyzator i opuszczamy wahacz,który najlepiej z pomocą drugiej osoby, odginamy mocniej w dół izmieniamy sprężynę na nową. 

Zobacz również: Jak wymienić koło?

Pamiętajmy o w miarę dokładnymustawieniu położenia sprężyny. Przykręcenie amortyzatoraumożliwi nam podłożenie stojaka pod wahacz, który go dociśnie,gdy opuścimy auto na podnośniku.

Sprężynęz drugiej strony auta wymieniamy dokładnie w taki sam sposób.

Powymianie należy jeszcze tylko odbyć ostrożną jazdę próbną wcelu dokładnego ułożenia nowych sprężyn. Czas jaki będziemypotrzebować na wykonanie zadania to maksymalnie 1 godzina. Wedługinternetowych źródeł, dostępne na runku sprężyny nieodbiegają jakością od oryginalnych. Warto poszukać produktówfirmy Lesjöfors, które są montowane fabrycznie i dostępne jakoczęści.

Zobacz również: Pęknięty zderzak. Jak go naprawić?

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Finelog

Finelog sprawia, że logistyka przestaje ograniczać Twój biznes. Tam, gdzie większość ludzi widzi tylko problemy, my widzimy wyzwania i, co jeszcze ważniejsze, rozwiązania.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK