| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Moto porady > Naprawa > Wnętrze > Volvo V40: demontaż tunelu środkowego

Volvo V40: demontaż tunelu środkowego

Wymiana tunelu środkowego nie należy do trudnych prac. Patrząc na tunel mogłoby się wydawać, że trzeba zdemontować wiele elementów i odkręcić mnóstwo śrub. Czytając nasz artykuł dowiesz się, jak to zrobić samemu.

Całą operację przeprowadzimy na przykładzie Volvo V40. Demontaż nie jest kłopotliwy. Jednak problemem, może okazać się zlokalizowanie wszystkich śrubek mocujących tunel. Pracę zaczynamy od wyjęcia gumowego dywanika ze schowka, znajdującego się przed lewarkiem zmiany biegów. Teraz musimy zdjąć mieszek ochronny lewarka zmiany biegów. W tym celu będzie nam potrzebny płaski śrubokręt. Podważamy plastikowe zaczepy i zdejmujemy całą osłonę lewarka.

Zobacz również: Jak często wymieniać filtr kabinowy?

Najlepiej zaopatrzyć się w cienki śrubokręt. Podważamy bardzo ostrożnie, żeby niczego nie porysować.

Po zdjęciu mieszka ochronnego zobaczymy dwie śruby trzymające tunel. Odkręcamy je za pomocą śrubokręta gwiazdkowego. Do wykręcenia zostały nam jeszcze dwie śruby. Znajdują się one w schowku na płyty CD, dokładnie pod plastikową zaślepką. Podważamy ją śrubokrętem i wyjmujemy.Teraz możemy przejść do wyjęcia tunelu. Robimy to bardzo ostrożnie. Nie należy szarpać na siłę.

Zobacz również: Jak walczyć z korozją?

Podczas wyjmowania należy uważać, żeby nie urwać kabla "idącego" do zapalniczki. Jest bardzo krótki, przez co łatwo go uszkodzić.

Montaż przeprowadzamy w odwrotnej kolejności.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Marta Domagała

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »