REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Daewoo Leganza: montaż czujnika temperatury. Krok po kroku

Robert Kuśpiel
Czujnik temperatury możemy zamontować sami.
Czujnik temperatury możemy zamontować sami.

REKLAMA

REKLAMA

Nie każda Leganza miała możliwość wyświetlania temperatury w zegarku. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamontować czujnik temperatury. Poniżej znajduje się opis jak tego dokonać.

Przy zakupie samochodu nie zwracamy uwagi na takie szczegóły, jednak z czasem pragniemy doposażyć sobie nasze auto. Poniekąd informacja o temperaturze panującej na zewnątrz jest znacząca. Co zrobić, jeśli nie ma takiej możliwości? Na początku musimy kupić do naszego Daewoo zegarek z opcją termometru. Należy uważać, gdyż zdarzają się części z angielskiej wersji Leganzy. W takim wypadku wyświetlacz przesunięty jest bardziej na lewą stronę i niski kierowca widzi trochę gorzej.

REKLAMA

Zobacz też: Daewoo Leganza: wymiana wkładu lusterka

Jednak wydaje nam się, że zakup odpowiedniej części bez takiego problemu nie jest trudny. Kolejnym krokiem jest wymiana zegarka. Najpierw demontujemy deskę rozdzielczą: dwie śrubki znajdują się nad zegarami, od dołu, a kolejne dwie pod drewnopodobną ramką. W rogu środkowego nawiewu znajduje się jeszcze jedna śrubka. Jeżeli się przyjrzymy, nie powinniśmy mieć problemów z ich znalezieniem i odkręceniem. Do tego zestawu dokupujemy czujnik temperatury płynu chłodzącego od Opla Omegi B.

Zobacz też: Jak efektywnie zarządzać energią elektryczną w samochodzie?

Zabezpieczamy czujnik za pomocą koszulki termokurczliwej. To powinno wystarczyć, czujnik musi być dobrze zabezpieczony. Teraz musimy zapewnić sobie dostęp do kostek znajdujących się w lewym słupku, od strony kierowcy, pod kierownicą. Najlepiej zdejmijmy obudowę pod kierownicą, tam znajduje się zielona kostka. Nas interesuje kabel zielony i czarny. Wpinamy się tam kablami od czujnika i mamy temperaturę na wyświetlaczu. Czujnik najlepiej umieścić w pobliżu halogenu, jeśli zależy nam na wyświetlaniu realnej temperatury.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA