| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Drobne naprawy

Seat Toledo II: czyszczenie przepustnicy - poradnik

Aktualizacja: 26.01.2011

Przyczyną falujących obrotów, jest zazwyczaj zabrudzona przepustnica. Nie ma potrzeby wymiany na nową. Wystarczy przeczyścić przepustnicę, żeby pozbyć się falujących obrotów. W poradniku tym, dowiesz się jak to zrobić we własnym zakresie. »

Seat Ibiza II: naprawa czujnika świateł stopu

Aktualizacja: 09.12.2010

Uszkodzony czujnik świateł najłatwiej jest wymienić. Jednak my pokażemy, jak można go samodzielnie naprawić. W ten sposób zaoszczędzimy trochę pieniędzy. Naprawa czujnika nie zajmie nam wiele czasu. »

Dlaczego konieczne jest sprawdzenie chłodnicy powietrza po uszkodzeniu turbosprężarki?

Aktualizacja: 09.12.2010

Niewiele osób wie, że w niektórych silnikach po wymianie turbosprężarki, w chłodnicy powietrza może zebrać się pewna ilość oleju, która po zamontowaniu nowej sprężarki trafi do komory spalania. Skutki mogą być opłakane. »

Jak bezpiecznie zdemontować świece żarowe i wtryskiwacze?

Aktualizacja: 07.12.2012

Nowe silniki wysokoprężne z wtryskiem w technologii common rail są wyposażone w długie świece żarowe. W trakcie nieumiejętnego demontażu lub użycia zbyt dużego momentu do odkręcenia, gwint świecy żarowej może ulec zerwaniu. Jest na to sposób. »

Na co zwrócić uwagę podczas instalacji nowej chłodnicy powietrza?

Aktualizacja: 09.12.2010

Powodów uszkodzenia chłodnicy powietrza może być wiele. Montaż nowej rozpoczynamy od sprawdzenia obiegu powietrza pomiędzy turbosprężarką i chłodnicą. »

Skoda Fabia I: czyszczenie potencjometru przepustnicy

Aktualizacja: 09.12.2010

Artykuł ten przedstawia proces czyszczenia potencjometru w Fabii 1.4. Jednak można go wykorzystać również w przypadku Seata Toledo lub Leona, z tym samym silnikiem. Różnice mogą być bardzo małe. »

Seat Toledo II: czyszczenie przepływomierza

Aktualizacja: 09.12.2010

Kiedy mamy uczucie, że nasze auto jakby wyraźnie straciło moc w danym zakresie obrotów, bardzo możliwe, że mamy problemy z przepływomierzem. W poradniku tym dowiesz się jak wyczyścić przepływomierz w swoim Seacie. »

Volkswagen Golf MK III 1.9 TDI: wymiana filtra paliwa

Aktualizacja: 08.12.2010

Wymiana filtra paliwa, to jedna z wielu czynności, które możemy wykonać sami. Nawet mało doświadczonej osobie nie zajmie to więcej, jak 15 minut. Oto opis, jak krok po kroku wymienić filtr paliwa w Golfie „trójce”. »

Volkswagen Golf MK II: wymiana termostatu

Aktualizacja: 08.12.2010

W poradniku tym, pokażemy jak samodzielnie wymienić termostat w Golfie drugiej generacji. Cały proces nie jest skomplikowany, jednak będziemy potrzebować trochę wolnego czasu. »

Ford Fiesta MK3: wymiana świec i przewodów WN

Aktualizacja: 08.12.2010

Wymiany świec i przewodów WN warto wykonać przed okresem zimowym. Mamy wówczas pewność, że nasz samochód odpali. Jest to bardzo łatwa czynność i bez problemu wykonamy ją samodzielnie. »

Ford Fiesta MK6: wymiana pompy sprzęgła

Aktualizacja: 08.12.2010

W poradniku tym pokażemy jak wymienić pompę sprzęgła w Fordzie Fiesta. Sprzęgło uruchamiane jest hydraulicznie, za pomocą pompki przy pedale sprzęgła. »

Jak opróżnić zbiornik paliwa?

Aktualizacja: 08.12.2010

W zbiorniku paliwa niekiedy może zgromadzić się woda, która w większej ilości może zagrażać pracy silnika i powodować korodowanie baku. Może nam się też zdarzyć, że zatankujemy niewłaściwe paliwo, dlatego podpowiadamy, jak opróżnić zbiornik. »

Jak tymczasowo naprawić nieszczelność w układzie wydechowym?

Aktualizacja: 18.07.2011

Nieszczelność w układzie wydechowym może przysporzyć wielu problemów tym bardziej, że zazwyczaj pojawia się nieoczekiwanie. Przekroczenie limitu głośności na drodze publicznej może poskutkować mandatem, więc podpowiadamy, jak tymczasowo poradzić sobie z tym problemem. »

Nissan Almera N16: wymiana pompy paliwa

Aktualizacja: 08.12.2010

Pompa paliwa jest jednym z elementów układu paliwowego. Zapewnia paliwo niezbędne do pracy silnika. Wymiana pompy, przy odpowiednim przygotowaniu, jest niezwykle prosta. »

Ford Focus MK1: wymiana płynu chłodzącego

Aktualizacja: 08.12.2010

Płyn chłodzący powinien być regularnie wymieniany, tak samo jak olej. O ile z samodzielną wymianą oleju może być problem, wymiana płynu chłodzącego przebiega bez żadnych komplikacji. »

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

BGST Radcowie Prawni Borek, Gajda, Tołwiński Spółka partnerska

BGST Radcowie Prawni Borek, Gajda, Tołwiński Spółka partnerska to kancelaria radców prawnych specjalizująca się w obsłudze prawnej spraw z zakresu szeroko pojmowanej własności intelektualnej, w szczególności prawa autorskiego, własności przemysłowej, a także zagadnień dotyczących prowadzenia działalności gospodarczej w Internecie (nowe media).

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »