| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Zarządzanie łańcuchem dostaw > Panasonic poszerzy ofertę dla branży logistycznej

Panasonic poszerzy ofertę dla branży logistycznej

Panasonic zapowiedział przejęcie firmy DHL Digital Solutions. Tym samym zamierza rozszerzyć swoją działalność i zaoferować zaawansowane oprogramowanie do zarządzania logistyką i łańcuchem dostaw.

W skutek przejęcia brytyjskiej jednostki DHL Digital Solutions trzynastu jej członków dołączy do nowopowstałej organizacji Panasonic Business Software Solution. Jej celem będzie integracja oprogramowania logistycznego ze sprzętem Panasonic, a także wsparcie w opracowaniu rozwiązań systemowych dla klientów w całej Europie.

Przejęcie obejmuje łącznie sześć pakietów oprogramowania, które są wykorzystywane obecnie przez DHL w Wielkiej Brytanii. Jednym z nich jest ASC, narzędzie monitorujące stan zaopatrzenia, które systematycznie zbiera i analizuje dane dotyczące konsumpcji żywności i napojów w samolocie. W ten sposób pozwala przewidzieć potrzeby zaopatrzania danego lotu, zmniejszyć poziom zapasów oraz ciężar ładunku, a w konsekwencji ograniczyć zużycie paliwa i emisji dwutlenku węgla.

Zobacz też: Jak zmierzyć efektywność łańcucha dostaw?

Wśród pozostałych rozwiązań nabytych przez Panasonic znajdują się:

  • Premis - narzędzie do zarządzania pracą, które przechwytuje dane z systemów monitorujących magazyn oraz kontrolujących obecność pracowników i czas pracy.
  • MediaTrak - internetowe rozwiązanie do śledzenia zasobów, mające na celu dokładne rejestrowanie ruchu różnego rodzaju nośników między rozproszonymi lokalizacjami.
  • Pulse – narzędzie badawcze pozwalające sprawdzać w czasie rzeczywistym opinie klientów lub pracowników na temat poszczególnych zagadnień.
  • Styleflow - inteligentne narzędzie do zarządzania i konsolidacji dostaw od różnych dostawców, przeznaczonych dla kontrolowanych obszarów, takich jak lotniska.
  • HomeSmart – inteligentne rozwiązanie do realizacji zamówień, które ułatwia planowanie
    skonsolidowanych dostaw do domu, uwzględniając terminy realizacji produkcji przez fabryki.

Zobacz też: Kiedy nagranie z kamery nie będzie dowodem w sądzie?

- Powołanie Panasonic Biznesu Software Solutions Europe jest ważnym elementem naszej strategii, polegającej na oferowaniu klientom biznesowym kompleksowej obsługi - od projektu, poprzez wdrożenie, aż po zapewnienie funkcjonowania ich rozwiązań. To wszystko w połączeniu
z bezpośrednią relacją z klientem i umiejętnością zarządzania projektami daje naszym partnerom biznesowym możliwość wprowadzania swoich rozwiązań szybciej i z mniejszym ryzykiem.
Sądzimy, że to unikalna oferta w branży – mówi Masaki Arizono, PSCEU Managing Director.

Źródło: Materiały prasowe Panasonic

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Karolina Służewska – Woźnicka

adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »