| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Zarządzanie łańcuchem dostaw > Implementowanie procesu 7 Business Ship Control w sklepie internetowym

Implementowanie procesu 7 Business Ship Control w sklepie internetowym

W miarę rozwijania się sklepów internetowych przychodzi moment, w którym obsługa wysyłek przez kilku założycieli staje się zbyt mało wydajna. Wtedy trzeba zainwestować w programy obsługujące wysyłki w branży e-commerce.

Dostępny bezpłatnie (dla klientów Siódemki) moduł bezproblemowo zintegrował się z wdrożonym w Mówisz i Masz programem magazynowo-sprzedażowym Subiekt GT. Aplikacja została stworzona w taki sposób, żeby funkcjonalnie i wizualnie była jednolita z Subiektem GT. Dzięki temu nawigacja i obsługa 7BSC nie sprawia żadnych problemów - jest prosta i intuicyjna.
Moduł przygotowany przez Siódemkę szybko wpisał się w codzienną praktykę funkcjonowania sklepu, znacznie przyśpieszając obsługę wysyłek. Dzięki natychmiastowemu importowi adresów kontrahentów oraz integracji baz danych z systemem Subiekt, proces wysyłki został w pełni zautomatyzowany. Wyeliminowano konieczność czasochłonnego, ręcznego wypełniania listów przewozowych oraz błędy w adresowaniu paczek. 

- Sprzedaż i wysyłka w jednym programie to wygodne, praktyczne i w pełni bezpieczne rozwiązanie. Przyspieszenie i uporządkowanie procesów wysyłki skutkuje zwiększeniem potencjału sprzedaży i pozwala na perfekcyjną i bezbłędną obsługę klienta. – podkreśla Paweł Orzyłowski.

Moduł wysyłkowy Siódemki umożliwia także monitoring przesyłek. W razie jakichkolwiek problemów z dotarciem paczki do adresata, firma, która ją nadała ma możliwość szybkiej i precyzyjnej reakcji, bez kłopotu ją lokalizując za pomocą numeru listu przewozowego.
- Moduł wysyłkowy 7 Business Ship Control sprawdził się w codziennym funkcjonowaniu naszego sklepu. Tworzenie listów przewozowych odbywa się automatycznie. Dzięki temu zaoszczędziliśmy dużo czasu i pieniędzy, a co najważniejsze możemy w pełni skoncentrować się na obsłudze klienta. Zwiększony wolumen wysyłanych paczek nie jest dla nas problemem i ze spokojem możemy myśleć o dalszym rozwoju naszego biznesu – podsumowuje Paweł Orzyłowski.

Źródło: Siódemka S.A.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Beata Świętochowska-Lewczuk

Młodszy Specjalista ds. Personalnych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »