| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Zarządzanie łańcuchem dostaw > Jak zyskać klientów w branży przewozów chłodniczych?

Jak zyskać klientów w branży przewozów chłodniczych?

Dotarcie z przekazem do potencjalnych klientów to jedno z najtrudniejszych wyzwań dla przedsiębiorcy. Przewoźnikom oferującym przewozy chłodnicze z pomocą w zdobyciu klientów przychodzi internet.

Przewoźnicy mogą zakładać swoje wizytówki w ramach serwisów branżowych. Takie wizytówki pełnią podobną funkcję, co strony www. Wyposażane są w galerie fotograficzne, informacje o firmie, jej taborze, preferowanych ładunkach, kierunkach dostaw, czyli wszelkie niezbędne dane, pozwalające na skuteczną identyfikację przez potencjalnych współpracowników.

Załadowcy poszukujący w Google transportu chłodniczego docierają poprzez serwisy branżowe do wyszukiwarki przewoźników, dostępnej w tych serwisach. Następnie po określonych kryteriach (taborze chłodniczym, kierunkach działania, specjalizacji oraz regionie) docierają bezpośrednio do wizytówek firm przewozowych.

Takie rozwiązania proponują platformy dedykowane branży transportu chłodniczego, a producentów i handlowców korzystających z wyszukiwarki przewoźników można już liczyć w tysiącach.

– Naszą stronę odwiedza miesięcznie 60 tys. producentów z branży chłodniczej, niejednokrotnie szukają oni godnych zaufania przewoźników, dzięki naszemu serwisowi udostępniającemu wyszukiwarkę w kooperacji z firmą SmartFrigo udaje im się znaleźć to, czego potrzebują – przyznaje Janina Blumka-Grzesiak, redaktor naczelna portalu fresh-market.pl.

Źródło: Materiały prasowe SmartFrigo

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Piotr Wieczorek

Szkoleniowiec, właściciel firmy doradczej, specjalista ds. rachunkowości. Audytor wewnętrzny Systemu Zarządzania Jakością wg Normy ISO 9001-2008. Praktyk kontroli z doświadczeniem od 2002 r. Niezależny ekspert w zakresie organizacji rachunkowości zgodnej ze standardami i kontroli z uwzględnieniem aspektów prawnych i merytorycznych, chętnie podejmujący trudne tematy. Autor wielu publikacji.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK