| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | WIDEOAKADEMIA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Zarządzanie łańcuchem dostaw > Jak zyskać klientów w branży przewozów chłodniczych?

Jak zyskać klientów w branży przewozów chłodniczych?

Dotarcie z przekazem do potencjalnych klientów to jedno z najtrudniejszych wyzwań dla przedsiębiorcy. Przewoźnikom oferującym przewozy chłodnicze z pomocą w zdobyciu klientów przychodzi internet.

Przewoźnicy mogą zakładać swoje wizytówki w ramach serwisów branżowych. Takie wizytówki pełnią podobną funkcję, co strony www. Wyposażane są w galerie fotograficzne, informacje o firmie, jej taborze, preferowanych ładunkach, kierunkach dostaw, czyli wszelkie niezbędne dane, pozwalające na skuteczną identyfikację przez potencjalnych współpracowników.

Załadowcy poszukujący w Google transportu chłodniczego docierają poprzez serwisy branżowe do wyszukiwarki przewoźników, dostępnej w tych serwisach. Następnie po określonych kryteriach (taborze chłodniczym, kierunkach działania, specjalizacji oraz regionie) docierają bezpośrednio do wizytówek firm przewozowych.

Takie rozwiązania proponują platformy dedykowane branży transportu chłodniczego, a producentów i handlowców korzystających z wyszukiwarki przewoźników można już liczyć w tysiącach.

– Naszą stronę odwiedza miesięcznie 60 tys. producentów z branży chłodniczej, niejednokrotnie szukają oni godnych zaufania przewoźników, dzięki naszemu serwisowi udostępniającemu wyszukiwarkę w kooperacji z firmą SmartFrigo udaje im się znaleźć to, czego potrzebują – przyznaje Janina Blumka-Grzesiak, redaktor naczelna portalu fresh-market.pl.

Źródło: Materiały prasowe SmartFrigo

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Marta Domagała

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »