REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowa opona do maszyn rolniczych i naczep

Nowa opona do maszyn rolniczych i naczep.
Nowa opona do maszyn rolniczych i naczep.
Michelin

REKLAMA

REKLAMA

Najnowsza opona Michelin jest przystosowana do pracy z systemami sterowania ciśnieniem, które są wykorzystywane w nowoczesnych maszynach i naczepach rolniczych.

Nowoczesne technologie instalowane w maszynach rolniczych

W dużych gospodarstwach rolnych stosuje się dziś zaawansowane technologicznie przyczepy przeznaczone do różnych zadań, takich jak na przykład  transport obornika, kiszonki czy sianokosy. Najnowocześniejsze przyczepy są często wyposażone w nowatorskie układy zawieszenia i hamulcowe oraz w systemy pozwalające na dostosowanie ciśnienia powietrza w oponach do obciążenia i warunków użytkowania.

REKLAMA

Opona MICHELIN CARGOXBIB jest przystosowana  do współpracy z  systemami regulacji ciśnienia, dzięki którym można:

  • Regulować ciśnienie w zależności od warunków pracy i jakości gleby na polu.
  • Lepiej chronić glebę i zmniejszać zużycie paliwa.
  • Zapewnić pojazdom możliwość poruszania się w pełną prędkością.
  • Wydłużyć okres użytkowania opon.

Wszystkie powyższe korzyści odzwierciedlają przyjętą 10 lat temu przez Michelin strategię upowszechniania rolniczych opon niskociśnieniowych opartych na technologii Michelin Ultraflex.

Zobacz też: Kiedy warto skorzystać z wynajmu długoterminowego?

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Nowa generacja opon do przyczep

Opony do przyczep muszą zapewnić:

  • Odporność na intensywne użytkowanie i obciążenia sięgające do 10 ton na oś.
  • Możliwość jazdy z prędkością do 60 km/h podczas jazdy na drodze.
  • Przyczepność w ciężkich warunkach polowych, również na pochyłościach i podjazdach, chroniąc jednocześnie glebę.

Opony MICHELIN CARGOXBIB High Flotation spełniają powyższe oczekiwania. Opony z karkasem Ultraflex zamontowane na przyczepach wyposażonych w system kontroli ciśnienia gwarantują osiągi przy ciśnieniu od 0,8 bara w polu do 4 barów na drodze.
W przyczepach nie wyposażonych w systemy regulacji ciśnienia nowe ogumienie można używać przy zastosowaniu ciśnienia  2,5-3 barów. Dla porównania, opony konkurentów pracują z ciśnieniem 4-5 barów.

Zobacz też: Czy warto pompować koła ciężarówek azotem?

Najważniejsze cechy opony MICHELIN CARGOXBIB High Flotation:

  • Zaokrąglone barki opon minimalizują ugniatanie gleby i zapewniają większą odporność opon na zużycie oraz zmniejszają ryzyko przemieszczania się ładunku podczas transportu.
  • Rzeźba bieżnika opony ma rowki z licznymi krawędziami i niekierunkowe klocki, dzięki czemu opona zapewnia dobrą przyczepność na pochyłym terenie i równomiernie się zużywa. Dodatkowa korzyść to możliwość dowolnego rotowania opony na pojeździe, czy odwrócenia opony na obręczy, a tym samym przedłużenie trwałości ogumienia.
  • Szerokie wzdłużne kanały, odpowiednio dobrany kąt natarcia klocków bieżnika i wzór bieżnika z głębokimi rowkami gwarantują dobre właściwości samoczyszczące opony. Dzięki nowemu samoczyszczącemu bieżnikowi opona oczyszcza się nawet trzykrotnie szybciej od opon MICHELIN CARGOXBIB poprzedniej generacji.

Według zapewnień producenta opony MICHELIN z technologią Ultraflex mają większy obszar kontaktu z podłożem od opon konkurencyjnych producentów ogumienia (średnio o 17% przy 2 barach i 37% przy 4 barach), oferując dzięki temu lepszą trakcję i większą ochronę gleby.

Opona MICHELIN CARGOXBIB High Flotation jest już obecnie montowana jako opona na oryginalne wyposażenie. Na rynek wymiany trafi na początku przyszłego roku.

Opona MICHELIN CARGOXBIB High Flotation będzie dostępna w następujących rozmiarach:
• 600/55 R26.5 165D
• 710/50 R26.5 170D
• 710/45 R22.5 165D
• 650/65 R30.5 176D
• 750/60 R30.5 181D

Źródło: Materiały prasowe Michelin

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zguba w Uberze. Co zostawiają pasażerowie? I jak odzyskać pozostawiony przedmiot?

Zguby w Uberze bywają naprawdę nietypowe. Przykład? W 2023 r. w taksówce znaleziona została np. sztuczna szczęka. Całe szczęście przedmioty pozostawione podczas przejazdu łatwo odzyskać. Pomaga w tym aplikacja.

Drogowa kumulacja na Śląsku. Pijany kierowca z potrójnym zakazem prowadzenia i poszukiwany w jednym aucie

Myśleliście, że nic już was nie zdziwi? No to przeczytajcie tę historię. Policjanci z będzińskiej drogówki zatrzymali do kontroli drogowej Opla. Jak się okazało, jego kierowca był pijany. I miał potrójny zakaz prowadzenia. A to dopiero początek czarnej serii.

Jak sprawdzić kontrahenta w branży TSL?

Podstawą każdej współpracy biznesowej jest zaufanie. A nic tak nie wzmaga jego poziomu, jak... kontrola i wcześniejsze sprawdzenie kontrahenta. Jak zweryfikować partnerów z branży TSL? To ważne pytanie, aby nie dać się złapać w oszustwo "na zlecenie transportowe".

Dłuższa trasa elektrykiem: ładowanie auta przestaje być problemem bo sieć stacji zaczyna się pokrywać z siecią Biedronki

Wkrótce ruszając w dalszą trasę samochodem elektrycznym i szykując plan podróży łatwiej będzie wybrać market Biedronki na trasie na przerwę połączoną z ładowaniem auta niż przeglądać samą sieć dostępnych stacji ładowania. Biedronka we współpracy z firmą Powerdot stara się w szczególności wypełniać nowymi stacjami ładowania wszelkie białe plamy polskiej elektromobilności.

REKLAMA

Blisko milion pasażerów. Tylu w 2023 r. przewiozły wąskotorówki. Nie wiedzieliście, że takie pociągi jeszcze jeżdżą?

Koleje wąskotorowe po latach zapomnienia znów stają się popularne w Polsce. W 2023 r. podróżowało nimi ponad 948 tys. osób. To prawie dwukrotnie więcej niż przed 10 laty. A to nie koniec ciekawych statystyk.

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi szykuje się do liftingu nowego ASX-a. Samochód w zmienionej formie zadebiutuje w Polsce już jesienią tego roku. Tak, dobrze zgadliście. W tle nowego ASX-a nadal powiewać będzie francuska flaga. A metod modernizacji można upatrywać w poliftingowym Capturze.

Gęstszy olej w starym silniku? To popularny mit wśród kierowców. Ile w nim prawdy?

Auto ma spory przebieg? Zatem do silnika trzeba wlać gęstszy olej. To ma wydłużyć jego żywotność. Tak przynajmniej mówi popularny wśród kierowców mit. Okazuje się jednak, że efekt może być zupełnie odwrotny. Mechanicy i specjaliści z rynku mechanicznego ostrzegają.

Znamy cenę nowych tablic rejestracyjnych. Będą droższe od starych. A i tak nie dostanie ich każdy kierowca

1 czerwca 2024 r. w Polsce pojawią się nowe tablice rejestracyjne. Żółte oznaczenia z czerwonymi literami będą przeznaczone do czasowej rejestracji samochodów osobowych przeznaczonych do zawodów sportowych. Ile będzie kosztować ich wydanie?

REKLAMA

MAN stworzy ciężarówkę z napędem wodorowym. hTGX nie będzie miał ogniwa paliwowego. On będzie spalać wodór

Nowa ciężarówka MAN hTGX zadebiutuje w 2025 r. Będzie to pojazd wyposażony w silnik spalinowy. Jego paliwem stanie się wodór. Ciągnik ma mieć zastosowanie specjalne. Czemu jednak MAN nazywa go pojazdem bezemisyjnym?

Jak podróżować z przyczepą kempingową? Jak się przygotować na taki wyjazd?

Pokój hotelowy z widokiem na jezioro i wraz z serią osobistych drobiazgów? Proszę bardzo! To jednak z zalet podróżowania z przyczepą kempingową. Sezon na takie wyjazdy właśnie w Polsce startuje. Warto zatem podpowiedzieć, jak kierowca może się do niego przygotować.

REKLAMA