| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Zarządzanie flotą > Który partnerski serwis jest najlepszy?

Który partnerski serwis jest najlepszy?

Firma audytorska przeprowadziła kontrolę we wszystkich serwisach partnerskich firmy Michelin. Który warsztat okazał się najlepszy?

Przeprowadzony pod koniec roku 2013 Audyt Jakości Michelin po raz 5 potwierdził najwyższą jakością świadczonych usług w sieci serwisów Euromaster. Średni wynik audytu dla całej sieci Euromaster wyniósł 82,7%. Wynik ten jest wyższy zarówno w stosunku do rezultatów uzyskanych przez sieć w roku 2012 – 80,3% oraz w porównaniu z innymi serwisami partnerskimi Michelin w śród których przeprowadzano badanie – 73,6%.

Najlepsze wyniki w sieci Euromaster uzyskały serwisy: Wulkano Perfect ze Świdnika (96%), który trzeci rok z rzędu ma najwyższy wynik w kraju, Pogum Bis z miejscowości Łask (95,7%) oraz Pogum ze Zduńskiej Woli (95,4%).

Audyt Jakości Michelin ma na celu weryfikację przestrzegania rygorystycznych norm jakości obsługi technicznej i handlowej produktów Michelin. Przeprowadzany jest on w zimowym sezonie przekładkowym, czyli w warunkach największego natężenia ruchu w serwisie. Podczas audytu sprawdzane są takie obszary jak: przestrzeganie procedur, kompetencje i profesjonalizm pracowników, wyposażenie i narzędzia warsztatu, wygląd i funkcjonalność biura obsługi klienta. Aby pomyślnie przejść audyt jakości serwis musi uzyskać wynik co najmniej 65%.

Spośród wszystkich sieci fracznyzowych świadczących usługi mechaniki i serwisu opon na rynku polskim tylko sieć Euromaster regularnie od 5 lat przechodza tak zaawansowaną weryfikację jakości świadczonych usług. Dla franczyzobiorców jest to test rzetelności ich pracy, dla nas, jako franczyzodawcy, test wdrożenia konceptu franczyzowego nastawionego na rozwój ich serwisów – mówi Marek Banaś Menedżer ds. Rozwoju i Integracji Sieci.

Pomyślne przejście audytu upoważnia serwis do posługiwania się znakiem Certyfikatu Jakości Michelin przez rok. Po tym czasie serwis musi ponownie przejść kontrolę jakości. Znak jest umieszczany na elewacji budynku, tak aby był widoczny dla klientów odwiedzających serwis. Dodatkowo wewnątrz umieszczona jest tablica Zobowiązanie serwisu oraz dyplom potwierdzający uzyskanie Certyfikatu.

Źródło: Materiały prasowe Michelin

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Inwestycje w Kurortach

Serwis nieruchomościowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »