| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Zarządzanie flotą > Ubezpieczenia komunikacyjne w Poczcie Polskiej

Ubezpieczenia komunikacyjne w Poczcie Polskiej

W placówkach Poczty Polskiej właściciele samochodów mogą teraz wykupić ubezpieczenia komunikacyjne OC, Autocasco, Assistance i NNW.

Nowa oferta ubezpieczeń komunikacyjnych – OC, Autocasco, Assistance i NNW została opracowana przez Pocztę Polską wspólnie z PTUW – Pocztowym Towarzystwem Ubezpieczeń Wzajemnych i MTU – Moim Towarzystwem Ubezpieczeń. Pozostałe produkty majątkowe, głównie ubezpieczenia mieszkań i domów będą oferowane przez Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Pocztowe, podmiot z Grupy Kapitałowej Poczty Polskiej.

– Rynek ubezpieczeń jest jednym ze strategicznych obszarów rozwoju Spółki. Nasza siła to zaufanie do marki Poczty Polskiej. Oferta jest prosta, przystępna cenowo, a co najważniejsze - obecna w największej sieci dystrybucyjnej w tym kraju – podkreśla Janusz Wojtas, członek Zarządu Poczty Polskiej, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. – Dziś mamy już duże osiągnięcia w rozwoju produktów bankowych – teraz przyszła pora na mocne uderzenie w segmencie ubezpieczeń – dodaje Janusz Wojtas.

Poczta Polska do mocnego uderzenia z ofertą ubezpieczeniową przygotowała nowy model dystrybucji. Ubezpieczenia pocztowe będą dostępne między innymi w 640 pocztowych strefach finansowych, czyli specjalnie wydzielonych miejscach w placówkach, z obsługą dedykowaną sprzedaży polis i produktów bankowych i ubezpieczeniowych. W pozostałych placówkach Poczta przeszkoliła asystentów – prawie 6 tys. osób, które już sprzedają produkty ubezpieczeniowe. Placówki pocztowe są wyposażone w aplikacje, które pozwalają na sprzedaż ubezpieczeń online w trakcie jednej wizyty Klienta. Siłą napędową sprzedaży ubezpieczeń będą także listonosze, mający bezpośredni kontakt z Klientami. Poczta Polska przygotuje specjalny proces sprzedaży dostosowany do specyfiki pracy listonosza, który będzie wspierany przez specjalnie opracowane aplikacje na urządzeniach mobilnych.

Źródło: Materiały prasowe Poczty Polskiej

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Kubarski

Ekspert Kredytowy Salomon Finance

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »