| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | WIDEOAKADEMIA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Zarządzanie flotą > Kia Soul doceniona przez J. D. Power

Kia Soul doceniona przez J. D. Power

Kia Soul otrzymała w badaniu J. D. Power & Associates Automotive Performance, Execution and Layout najwyższy ranking w kategorii pojazdów wielofunkcyjnych (MPV).

Kia Motors America (KMA) to jedna z najdynamiczniej rozwijających się firm motoryzacyjnych w USA na przestrzeni ostatnich lat, a trzy reprezentowane przez nią pojazdy – Optima, Rio i Soul MY 2013 znalazły się zgodnie z wynikami badań J. D. Power & Associates Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) Study 2013 na szczycie lub w czołówce swoich segmentów rynkowych.

Kolejny drugi już rok z rzędu, najwyższy ranking w kategorii kompaktowych pojazdów wielofunkcyjnych (MPV) uzyskała Kia Soul. Kia Optima i Rio natomiast – zajęły drugie miejsca w segmencie pojazdów klasy średniej i klasy sub-kompaktowej. Badania J. D. Power APEAL Study mają na celu określenie stopnia satysfakcji konsumenckiej w poszczególnych segmentach i klasach rynku motoryzacyjnego na podstawie oceny designu, osiągów, komfortu, wyposażenia i ogólnego stylu oferowanych pojazdów.

Wyniki J. D. Power APEAL Study 2013 oparte są na odpowiedziach ponad 83.000 nabywców i leasingobiorców udzielonych w okresie luty-marzec 2013 po pierwszych 90 dniach eksploatacji pojazdów (Initial Quality). Pojazdy oceniane były według 77 różnorodnych kryteriów, m.in. ogólnej jakości mechanicznej i osiągów oraz walorów praktyczno-estetycznych.

Wyniki tegorocznych badań J. D. Power akcentują znaczenie technologii we współcześnie produkowanych samochodach. I to właśnie za sprawą bogatego wyposażenia nie tylko w bazowych lecz i wyższych wersjach modelowych, Kia Soul zdobyła najwyższą pozycję w segmencie pojazdów MPV klasy kompaktowej.

Źródło: Materiały prasowe Kia

„Ranking uzyskany przez Kia w J. D. Power APEAL Study to znakomite świadectwo znaczenia i potencjału naszej oferty modelowej.” – mówi Michael Sprague, wiceprezes KMA ds. marketingu i komunikacji – „Kia stała się liderem w dziedzinie designu, jakości, bezpieczeństwa i przyjaznych użytkownikowi technologii, stąd też dostępność tego rodzaju atrybutów klasy światowej za prawdziwie rozsądną cenę stanowi centralny punkt naszej filozofii markowej. Uzyskane wyróżnienia w APEAL Study są czytelnym sygnałem dla naszych klientów, iż Kia oferuje rzeczywiście właściwy model mix z odpowiednim wyposażeniem.”

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Tooba.pl

Projekty domów gotowych i garaży

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »