| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Usługi kurierskie > Serwis drobnicowy jako alternatywa dla usług kurierskich?

Serwis drobnicowy jako alternatywa dla usług kurierskich?

Czy serwis drobnicowy może być alternatywą dla usług kurierskich? Na pewno nie w pełnym zakresie, ale w niektórych sytuacjach może pełnić taką rolę.

Transporty drogowe stanowią stały element obsługi logistycznej, realizowanej dla Phillips przez DSV. Zapotrzebowanie firmy obejmuje też jednak szereg nieregularnych zleceń od mniejszych dostawców lub skierowanych do detalistów, które nie mieszczą się w ustalonym harmonogramie transportowym. W takich przypadkach klient korzysta najczęściej z usług podwykonawców, specjalizujących się w przesyłkach kurierskich, ze względu na szybkość realizacji zleceń ad-hoc oraz łatwy dostęp do stawek transportowych. Holenderski oddział DSV postanowił zmierzyć się z tym wyzwaniem, przedstawiając klientowi alternatywę w postaci serwisu drobnicowego DSV Daily Pallet.

Zobacz też: Drony zastąpią kurierów?

Kluczowym wyzwaniem dla tego typu nieregularnych mniejszych transportów są dwa czynniki – czas realizacji oraz cena. To prawda, że serwis drobnicowy nie będzie działał w tak samo ekspresowym tempie co usługi kurierskie, co jednak nie zmienia faktu, że jesteśmy w stanie zaoferować odbiory i dostawy w ustalonym czasie. Jednocześnie nasz system rezerwacji online w niczym nie ustępuje standardom firm kurierskich, a stawki serwisu drobnicowego są zdecydowanie korzystniejsze – mówi Paul van der Sterren, Sales Manager w DSV Road Holandia, który przestawił możliwości DSV Daily Pallet firmie Phillips.

Aby móc efektywnie zintegrować system wewnętrznych rezerwacji Phillips z serwisem Daily Pallet, DSV stworzyło dla klienta dedykowany kalkulator stawek oraz harmonogramów transportowych. Dzięki takiemu rozwiązaniu DSV było w stanie zaoferować obsługę nieregularnych transportów mniejszych przesyłek na warunkach bardzo zbliżonych do standardów serwisu kurierskiego za dużo niższą cenę.

Zobacz też: Test Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS ALLGRIP Man.

Usługa DSV Daily Pallet jest rezultatem szczegółowych badań konsumenckich, przeprowadzonych przez DSV w grupie przeszło 1,300 klientów w 21 krajach europejskich. Nowy serwis był testowany i udoskonalany przez blisko półtora roku, aby w momencie oficjalnej premiery zaoferować klientom DSV codzienne odbiory, wysyłki oraz wysoką terminowość dostaw przesyłek w całej Europie.

Źródło: Materiały prasowe DSV

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

StukPuk.pl

Jesteśmy grupą młodych ludzi zdrowo stukniętych na punkcie materiałów budowlanych, którzy pewnego dnia wpadli na pomysł, aby pasję i doświadczenie przekuć w sukces.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »