| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Usługi kurierskie > Pocztówka ze smartfona

Pocztówka ze smartfona

Dzięki najnowszej usłudze Poczty Polskiej każdy, kto zrobi zdjęcie telefonem może je wysłać w formie pocztówki, którą dostarczy listonosz.

Zdjęcie ze smartfona prześlemy przez aplikację mobilną. Oprogramowanie umożliwia kompozycję i dopasowanie zdjęcia oraz dodanie krótkiego tekstu na awersie kartki. Można także skorzystać z proponowanej galerii wzorów. Dodatkowo, dzięki lokalizacji GPS, przekażemy informację z jakiego miejsca kartka została wysłana. Mobilną neokartkę można również zaadresować do wielu odbiorców z książki adresowej.

Skomponowana i opłacona kartka np. sms-em lub poprzez płatność SkyCash (4,99 PLN) zostanie wydrukowana w dużym formacie (połowa kartki A4) i dostarczy ją listonosz Poczty Polskiej. Aplikacja neokartka jest do pobrania za darmo ze sklepu Google Play z urządzenia mobilnego działającego w systemie Android.

– W najbliższym czasie aplikacja będzie wzbogacona o nowe funkcjonalności: wybór życzeń z katalogu gotowych propozycji, możliwość zamówienia wielu kartek w różnych formatach, złożenia odręcznego podpisu czy dodania ramki do zdjęcia. W przyszłym roku będzie dostępna również w systemie iOS oraz Windows Phone. Docelowo aplikacja stanie się częścią dedykowanej dla e-usług platformy mobilnej – mówi Grzegorz Świdwiński.

Razem z usługą, na stronie wakacje.pl, rusza konkurs, w którym autorzy najwyżej ocenionych mobilnych pocztówek będą mogli wygrać nagrody o wartości ponad 30 tysięcy złotych. Konkurs potrwa do 31 sierpnia br.

Poczta Polska kontynuuje strategię rozwoju e-usług, które są odpowiedzią na zmiany na tradycyjnym rynku usług pocztowych. W najbliższych latach zastępowanie papierowej korespondencji komunikacją elektroniczną będzie coraz bardziej dynamiczne.

– Chcemy, aby nasze produkty i usługi były jak najbardziej pomocne i bliskie naszym klientom. Oferta Poczty Polskiej w coraz większym stopniu bazuje na nowoczesnych sposobach komunikacji – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. Już dziś klienci bez wychodzenia z domu mogą poprzez specjalną aplikację Elektroniczny Nadawca wprowadzić dane o swoich przesyłkach do systemu poczty, skracając do minimum czas pobytu w placówce. Po nadaniu paczki mogą monitorować ją w internecie.

Jeszcze w tym roku pojawią się nowe e-produkty, takie jak np. eZnaczek – odpowiednik tradycyj­nego znaczka, który będzie można kupić w sieci, a następnie samodzielnie wydrukować na etykiecie samoprzylepnej lub bezpośrednio na przesyłce.

Spółka przygotowuje także rozwiązania z segmentu e-government. Oznacza to, że po niektóre urzędowe dokumenty – np. wypisy z rejestrów gruntów lub zaświadczenia z ZUS nie trzeba będzie już jeździć do oddalonych miejscowości, ale odebrać je w najbliższej placówce pocztowej.

Źródło: Materiały prasowe Poczty Polskiej

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Bąkowski Kancelaria Radcowska

Kancelaria świadczy zarówno stałą obsługę prawną, doradztwo i obsługę określonych projektów czy transakcji o charakterze jednorazowym.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK