| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | WIDEOAKADEMIA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Usługi kurierskie > Pocztówka ze smartfona

Pocztówka ze smartfona

Dzięki najnowszej usłudze Poczty Polskiej każdy, kto zrobi zdjęcie telefonem może je wysłać w formie pocztówki, którą dostarczy listonosz.

Zdjęcie ze smartfona prześlemy przez aplikację mobilną. Oprogramowanie umożliwia kompozycję i dopasowanie zdjęcia oraz dodanie krótkiego tekstu na awersie kartki. Można także skorzystać z proponowanej galerii wzorów. Dodatkowo, dzięki lokalizacji GPS, przekażemy informację z jakiego miejsca kartka została wysłana. Mobilną neokartkę można również zaadresować do wielu odbiorców z książki adresowej.

Skomponowana i opłacona kartka np. sms-em lub poprzez płatność SkyCash (4,99 PLN) zostanie wydrukowana w dużym formacie (połowa kartki A4) i dostarczy ją listonosz Poczty Polskiej. Aplikacja neokartka jest do pobrania za darmo ze sklepu Google Play z urządzenia mobilnego działającego w systemie Android.

– W najbliższym czasie aplikacja będzie wzbogacona o nowe funkcjonalności: wybór życzeń z katalogu gotowych propozycji, możliwość zamówienia wielu kartek w różnych formatach, złożenia odręcznego podpisu czy dodania ramki do zdjęcia. W przyszłym roku będzie dostępna również w systemie iOS oraz Windows Phone. Docelowo aplikacja stanie się częścią dedykowanej dla e-usług platformy mobilnej – mówi Grzegorz Świdwiński.

Razem z usługą, na stronie wakacje.pl, rusza konkurs, w którym autorzy najwyżej ocenionych mobilnych pocztówek będą mogli wygrać nagrody o wartości ponad 30 tysięcy złotych. Konkurs potrwa do 31 sierpnia br.

Poczta Polska kontynuuje strategię rozwoju e-usług, które są odpowiedzią na zmiany na tradycyjnym rynku usług pocztowych. W najbliższych latach zastępowanie papierowej korespondencji komunikacją elektroniczną będzie coraz bardziej dynamiczne.

– Chcemy, aby nasze produkty i usługi były jak najbardziej pomocne i bliskie naszym klientom. Oferta Poczty Polskiej w coraz większym stopniu bazuje na nowoczesnych sposobach komunikacji – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. Już dziś klienci bez wychodzenia z domu mogą poprzez specjalną aplikację Elektroniczny Nadawca wprowadzić dane o swoich przesyłkach do systemu poczty, skracając do minimum czas pobytu w placówce. Po nadaniu paczki mogą monitorować ją w internecie.

Jeszcze w tym roku pojawią się nowe e-produkty, takie jak np. eZnaczek – odpowiednik tradycyj­nego znaczka, który będzie można kupić w sieci, a następnie samodzielnie wydrukować na etykiecie samoprzylepnej lub bezpośrednio na przesyłce.

Spółka przygotowuje także rozwiązania z segmentu e-government. Oznacza to, że po niektóre urzędowe dokumenty – np. wypisy z rejestrów gruntów lub zaświadczenia z ZUS nie trzeba będzie już jeździć do oddalonych miejscowości, ale odebrać je w najbliższej placówce pocztowej.

Źródło: Materiały prasowe Poczty Polskiej

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Saveinvest Sp. z o.o.

http://www.grunttozysk.pl

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »