| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Usługi kurierskie > Jak podwyższyć jakość usług kurierskich?

Jak podwyższyć jakość usług kurierskich?

Oferowanie odbiorcom odpowiedniego stosunku ceny do usługi to obecnie jedna z najważniejszych zasad rynku KEP. Jak podwyższyć jakość usług kurierskich?

Elementami pozwalającymi osiągnąć wysoką jakość GLS są również: bardzo niski odsetek szkód i strat, regularne szkolenia pracowników oraz kierowców, indywidualnie konfigurowane aplikacje dla klientów i opcje zarządzania przesyłką, dobrze wyszkoleni doradcy, krótkie terminy płatności w przypadku kwot za pobraniem a także usługi dodatkowe odpowiadające najrozmaitszym wymaganiom w zakresie wysyłki. Do tych ostatnich należą m.in. usługa Ident-Service umożliwiająca zwrot podpisanych dokumentów po identyfikacji odbiorcy przez kuriera oraz usługa Exchange-Service pozwalająca na bezpośrednią wymianę towarów – najczęściej urządzeń takich jak telefony komórkowe – na przykład w procesie reklamacji. Oprócz powyższych, w ofercie GLS znaleźć można wiele innych usług wychodzących na przeciw wymaganiom klientów w zakresie wysyłki oraz zwrotów.

 Przy wyborze operatora nadawcy powinni zwracać uwagę nie tylko na cenę, ale także na to, co za nią otrzymają – a przede wszystkim na to, co mogą przekazać dalej w formie usługi dla  własnych klientów. GLS zarówno nadawcom, jak i odbiorcom zawsze oferuje serwisy o najwyższej jakości. Oto kryterium, według którego klienci mogą i powinni nas  oceniać.

Tekst: Tomasz Kroll, district manager GLS Poland

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

dr Katarzyna Kalata

Ekspert z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »