| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Usługi kurierskie > Nagroda dla DHL za silną markę

Nagroda dla DHL za silną markę

Przedstawiciele najsilniejszych marek na polskim rynku po raz szósty odebrali statuetki Superbrands. Wśród laureatów znalazły się także marki związane z branżą transportu i logistyki.

The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja nagradzająca sukcesy marek, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży.

Tegoroczni laureaci zostali wyłonieni głosami członków Rady Marek - 39 czołowych polskich ekspertów w dziedzinie brandingu, marketingu i reklamy - oraz grupy 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje i siła więzi z klientami. 

Nagroda dla DHL

Drugą z rzędu statuetką może pochwalić się największy polski port lotniczy - warszawskie Lotnisko Chopina oraz koncern Boeing. Nagroda trafiła również w ręce przedstawicieli polskiego oddziału największej na świecie grupy logistycznej DHL.

Historie sukcesu laureatek trafiły do Albumu Superbrands 2012 - towarzyszącego wszystkim krajowym edycjom Superbrands wydawnictwa, cieszącego się na świecie opinią "biblii brandingu".

Organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Culture.pl, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Polish National Sales Awards, Inquiry Market Research, PRoto.pl i Bravo Bodoni.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

PRACUJ W UNII

wszystko o pracy w Unii

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK