| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Usługi kurierskie > Jakie usługi logistyczne dla małego biznesu?

Jakie usługi logistyczne dla małego biznesu?

Jakich usług kurierskich oczekują właściciele mikro firm? Tu liczy się czas i prostota. Szybki kontakt, proste procedura, wręcz "samoobsługa".

„Small business” stanowi najliczniejszą grupę aktualnych i potencjalnych klientów firm kurierskich. Są to niewielkie firmy, w większości przypadków mikro przedsiębiorstwa zatrudniające średnio jednego pracownika, młode, innowacyjne i potrafiące elastycznie reagować na zmiany otoczenia zewnętrznego, konkurencji i specyficznych wymagań klientów. Małe przedsiębiorstwa z reguły odznaczają się dużym potencjałem rozwoju i określonymi wymaganiami co do obsługi logistycznej. Firmy kurierskie dopasowują więc swoje usługi do oczekiwań tej grupy klientów zapewniając im prostą obsługę, kompleksową ofertę, terminowość dostaw, rzetelność oraz dobrą komunikację.

Usługi kurierskie dla małych firm

Klienci z sektora MSP szczególną uwagę przywiązują do kilku czynników. Przede wszystkim zwracają uwagę na szybki i pewny zwrot pieniędzy, czyli pobranie i zwrot należności. Ważną rolę odgrywa prosta obsługa, czyli proste formy kontaktu, jeden numer telefonu, jaki daje scentralizowane Contact Center i funkcjonalna strona internetowa, gdzie można sprawdzić ofertę, cenę, zamówić kuriera lub śledzić losy przesyłki. W odpowiedzi na te oczekiwania firmy kurierskie stawiają na rozwój „samoobsługi” elektronicznej – od składania zlecenia, poprzez śledzenie statusu przesyłki po końcowe raporty dostępne na stronie internetowej. Dzięki temu użytkownicy zamawiają kuriera, śledzą losy przesyłki bądź przesyłają e-maila do odbiorcy o przesyłce.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Olga Rzycka

Coach, trener, psycholog

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »