| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Usługi kurierskie > Siódemka: Nowe usługi dla małych i średnich firm oraz segmentu e-commerce

Siódemka: Nowe usługi dla małych i średnich firm oraz segmentu e-commerce

Siódemka wprowadziła narzędzia wspomagające proces obsługi przesyłek dla małych i średnich przedsiębiorstw. Nowe aplikacje w pełni integrują się z najpopularniejszymi systemami sprzedażowo–magazynowymi.

Zaproponowane przez Siódemkę rozwiązania zapewniają szczególną wygodę obsługi przesyłek oraz pełną kontrolę nad ich wysyłką , znacząco ograniczają czas związany z realizacją tego procesu. Jest to kolejny krok Siódemki w kierunku zapewnienia optymalnego poziomu obsługi klienta w sektorze przedsiębiorstw (B2B), a w szczególności w segmencie e-commerce. Partnerami projektu są firmy Asseco Business Solutions oraz Sage sp. z o.o., najwięksi producenci aplikacji sprzedażowo-magazynowych na polskim rynku.

Ogromną zaletą tych rozwiązań jest ich pełna integracja z programami takimi jak Microsoft Outlook, WF-Mag, Symfonia i Forte, bez konieczności przeprowadzania skomplikowanych i kosztownych wdrożeń systemu. To jedyne na rynku rozwiązanie, które umożliwia naszym klientom zarządzanie przesyłkami w ramach jednego, bezpiecznego systemu, bez konieczności przenoszenia danych.

Zintegrowana aplikacja Siódemki staje się częścią systemu magazynowo – sprzedażowego, dzięki czemu firmy eliminują szereg błędów związanych z obsługą procesu wysyłek. Co ważne, dostęp do nich dla naszych klientów jest bezpłatny - mówi Agnieszka Andrzejczuk, Specjalista ds. Produktu, Siódemka SA.

Aplikacje są dostępne dla wszystkich klientów Siódemki, mających podpisaną stałą umowę z firmą. W ramach usługi, korzystający z rozwiązania 7 Business Ship Control, mają do dyspozycji pomoc techniczną helpdesk, prowadzoną przez zespół wsparcia IT Siódemki.

7 Business Ship Control zapewnia:

• Przygotowanie dokumentów do wysyłki w tym samym programie magazynowo – sprzedażowym bez konieczności przeprowadzania procesu wdrożenia systemu firmy kurierskiej,
• Tworzenie listów przewozowych na podstawie danych z faktury sprzedażowej lub dokumentu wydania,
• Skrócenie czasu przygotowania towarów do wysyłki,
• Tworzenie listów przewozowych nie powiązanych z dokumentem sprzedażowym ani magazynowym,
• Drukowanie listów przewozowych na dowolnej drukarce w formacie A4 lub etykiety samoprzylepne na drukarce termicznej,
• Przygotowanie i drukowanie zbiorczych dokumentów wydania przesyłek kurierowi,
• Tworzenie zestawień i raportów.
• Umieszczenie aplikacji w jednym programie magazynowo – sprzedażowym i w jednej bazie danych pozwala uzyskać dostęp do wszelkich danych o wysyłce wielu użytkownikom, w różnych działach firmy (magazyn, obsługa klienta, księgowość, sprzedaż)

7 Office Ship Control

Aplikacja 7 Office Ship Control dla poczty Outlook została zaprojektowana z myślą o tym, aby usprawnić zarządzanie korespondencją w biurze. Dzięki naszemu rozwiązaniu obsługa przesyłek jest teraz możliwa z poziomu najpopularniejszej aplikacji do obsługi poczty elektronicznej - programu Microsoft Outlook.
Co więcej aplikacja jest dostępna również na urządzeniach mobilnych, przez co wysyłkę można organizować w dowolnym miejscu i czasie. – przekonuje Agnieszka Andrzejczuk z Siódemki.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Marek Jurkiewicz

General Manager serwisu infoPraca (Grupo Intercom).

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »