REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

UPS powiększa sieć dystrybucji medycznej

REKLAMA

REKLAMA

Firma UPS zawarła umowę przejęcia włoskiej Grupy Pieff. W związku z transakcją UPS realizuje inwestycje w celu polepszenia obsługi rosnącej grupy klientów w branży farmaceutycznej, biotechnologicznej i urządzeń medycznych.

Pieffe- firma z branży logistyki farmaceutycznej we Włoszech- to firma rodzinna z ponad 35-letnim doświadczeniem. Oferuje wysokiej jakości usługi magazynowania, dystrybucji oraz rozwiązania dla łańcucha dostaw w kontrolowanej temperaturze, z których korzysta wiele spośród czołowych marek farmaceutycznych na świecie.

REKLAMA

REKLAMA

„Pieffe idealnie wpisuje się w strukturę UPS” – powiedział Jim Barber, prezes UPS Europe. „To firma, która, podobnie jak UPS, koncentruje się na świadczeniu wysokiej jakości usług przy zachowaniu zgodności z przepisami, a także cechuje się głęboko zakorzenioną kulturą precyzji i innowacji. Pieffe wzbogaci naszą europejską sieć dystrybucji medycznej. Z niecierpliwością czekamy na powitanie ich zespołu w rodzinie UPS.”

Oprócz kompetencji i doświadczenia, jakie wnosi Pieffe, nabycie firmy oznacza także, że obecna, globalna sieć firmy UPS powiększy się o dwa ważne obiekty wyspecjalizowane w branży dystrybucji medycznej – w Mediolanie oraz w Rzymie.

Łącznie oferują one niemal 70 tys. m2 powierzchni, w tym 12 stref składowania w warunkach kontrolowanej temperatury, z opcją dalszej rozbudowy. Globalna sieć centrów dystrybucyjnych w branży medycznej liczyła do tej pory ponad 370 tys. m2.

REKLAMA

„To fantastyczny element rozwoju naszej firmy, naszych pracowników i klientów” – powiedział Federico Peruzzi z Pieffe. „Najwyższe standardy jakości prezentowane przez firmę UPS oraz jej wyspecjalizowana, globalna sieć dystrybucji medycznej pomogą nam podtrzymać dynamikę rozwoju, którą rozwijaliśmy przez ponad 35 lat, gwarantując naszym klientom najwyższy poziom usług.”

Dalszy ciąg materiału pod wideo

UPS zapewnia firmom z branży opieki medycznej szeroką gamę specjalistycznych przewozów towarowych i transportu małych przesyłek, a także usługi dystrybucyjne. Sieć medyczna UPS, składająca się z 30 obiektów na całym świecie, oferuje takie usługi jak obsługa przesyłek w kontrolowanej temperaturze, zachowanie zgodności z wymogami prawnymi, monitoring i zabezpieczenia, kompletowanie i etykietowanie, a także zarządzanie zamówieniami i należnościami.

Usługi te są skonfigurowane w taki sposób, aby pomagać producentom z branży zdrowotnej spełniać restrykcyjne i często złożone wymogi regulacyjne. Jednocześnie zapewniają elastyczność w zmiennym otoczeniu biznesowym i pozwalają obsługiwać coraz bardziej globalną bazę klientów.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA