| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Usługi kurierskie > Siódemka tworzy nowe Service Pointy

Siódemka tworzy nowe Service Pointy

Firma kurierska Siódemka chcąc stworzyć nowe punkty nadania przesyłek podpisała strategiczną umowę z właścicielem sieci salonów prasowych. Porozumienie dotyczy stworzenia Service Pointów w placówkach Inmedio i Relay, zarządzających przez spółkę HDS Polska Sp. z o.o.

Umowa została podpisana na 12 miesięcy. Pierwszy etap wdrożenia obejmuje trzymiesięczny test, w salonach w Warszawie i okolicach. W okresie próbnym zostanie uruchomione 20 punktów w lokalizacjach takich jak, galerie handlowe, biurowce czy dworce komunikacji miejskiej. 

Współpraca z Siódemką ma dla nas strategiczne znaczenie. Dzięki niej możemy poszerzyć zakres usług dostępnych w naszych salonach prasowych, co jest odpowiedzią na zapotrzebowanie klientów. Liczymy na owocną i długą współpracę z Siódemką – mówi Artur Kurzynoga, Product Manager z HDS.

Wprowadzenie nowej usługi zostanie poprzedzone szeregiem akcji promocyjnych i informacyjnych, zarówno w punkach nadania paczek, jak i w ich bezpośrednim sąsiedztwie. 

„Poprzez sieć Service Pointów chcemy ułatwić klientom nie posiadającym podpisanej z nami umowy oraz osobom indywidualnym korzystanie z naszych usług. Punkty nadań paczek są niezwykle szybkim, łatwym i tanim sposobem na zrealizowanie usługi kurierskiej. Mamy pewność, że dzięki współpracy z siecią HDS nasze Service Pointy w salonach Inmedio i Relay będą świadczyły usługi na najwyższym poziomie” – dodaje Roman Jobda Poduct Manager Siódemka S.A.

Po okresie testowym planowane jest uruchomienie punktów nadań we wszystkich salonach prasowych Relay i Inmedio, w których istnieje możliwość zapewnienia odpowiednich warunków dla lokalizacji Service Pointów. 

Usługa ta, to najbogatsza tego typu oferta dla Klientów w Polsce. W placówkach Service Point klienci mają do dyspozycji szereg dodatkowych usług, objętych standardową ceną nadania paczki, takich jak ubezpieczenie przesyłki do 5 tys. złotych, wygodne opakowanie firmowe, monitorowanie przesyłki 24h na dobę poprzez stronę www.siodemka.com, powiadomienie odbiorcy o statusie paczki za pomocą wiadomości sms bądź e-mail, a także możliwość skorzystania z informacji telefonicznej.

Paczki nadane w Service Pointach dostarczane są już na drugi dzień roboczy. Klienci mogą nadawać dokumenty oraz paczki w przedziale wagowym do 1 kg, do 30 kg o wymiarach umożliwiających umieszczenie przedmiotu w dostępnych opakowaniach firmowych.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Bogusz

Aplikant radcowski

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »