REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Firma przewozowa stawia na rozwój transportu kolejowego

DHL Global Forwarding oferuje usługę cotygodniowego transportu kolejowego na trasie Chengdu – Łódź.
DHL Global Forwarding oferuje usługę cotygodniowego transportu kolejowego na trasie Chengdu – Łódź.
DHL

REKLAMA

REKLAMA

Znany przewoźnik stawia na rozwój połączenia kolejowego pomiędzy Polską, a Chinami. Transport odbywa się na dwóch liniach Suzhou-Warszawa oraz Chengdu-Łódź.

Produkt kolejowy na trasie Chiny-Polska stanowi rozwiązanie pośrednie między drogą morską i powietrzną. Jest skutecznym uzupełnieniem istniejących połączeń oraz dobrą alternatywą dla tańszego, ale wolniejszego frachtu morskiego oraz frachtu lotniczego, który jest znacznie szybszy, jednakże droższy od kolei. Dlatego też DHL Global Forwarding stawia na rozwój kolei, oferując 2 niezawodne połączenia importowe z Chinami:

REKLAMA

  • serwis pełnokontenerowy na linii Suzhou-Warszawa
  • serwis pełnokontenerowy (również w temp kontrolowanej) oraz drobnicowy na trasie Chengdu-Łódź

„W branży TSL zdarzają się zaskakujące sytuacje, w których usługa kolejowa stanowi idealne rozwiązanie logistyczne. Przykładem może być przeprowadzenie kanałem kolejowym dużych transportów tekstyliów na przełomie 2013 i 2014 roku. Jeden z dostawców ogólnopolskiej sieci detalicznej musiał dostarczyć do sklepów towar w ściśle określonym terminie - był to produkt promocyjny, więc przesyłka musiała dotrzeć na czas do klienta docelowego. Innym przykładem był transport sprzętu AGD, którego nie zdążono wysłać frachtem morskim, więc naturalnym rozwiązaniem logistycznym było skorzystanie z przewozu kolejowego. W przypadku transportu kolejowego nastawialiśmy się na import branży high-tech, czyli przewóz produktów wysokiej wartości, realnie jednak obsługujemy przesyłki z bardzo różnych branż i o różnej wartości, bukowane jako alternatywa dla opóźnień we frachcie morskim. - mówi Michał Kołodziejski – Dyrektor Produktu Morskiego w DHL Global Forwarding.

Zobacz też: Nowe obowiązki dla przewoźników wwożących towary do Unii Celnej

Klimat w krajach tranzytowych uniemożliwia transport niektórych wrażliwych towarów w zwykłym kontenerze, dlatego stosowane są specjalne kontenery z temperaturą kontrolowaną. Zakres temperatury chłodzenia w takim kontenerze wynosi od minus 25°C do plus 25°C. Kontenery z temperaturą kontrolowaną zapewniają bezpieczeństwo ładunków w niskich oraz wysokich temperaturach przez cały rok. Pomimo bardzo zróżnicowanych temperatur zewnętrznych występujących wzdłuż korytarza zachodniego (wahania od powyżej 26° C do co najmniej 17°C poniżej zera) klienci mają gwarancję utrzymania przez cały rok optymalnych wartości temperatur wewnętrznych dla ich przesyłek.

Zobacz też: Eksport za pośrednictwem innego kraju członkowskiego UE, a VAT

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Kontenery z temperaturą kontrolowaną, wykonane z aluminium i ze stali, są zarazem lekkie, jak i wytrzymałe. Posiadają własny system zasilania oparty na silnikach: elektrycznym oraz wysokosprężynowym Diesla. Kontenery są również wyposażone w zaawansowany system śledzenia, który pozwala klientom nie tylko na dokładne zlokalizowanie ich przesyłki 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, ale także na sprawdzenie wewnętrznej temperatury kontenera w czasie rzeczywistym. Dla bezpieczeństwa każdy kontener jest wyposażony w trzy czytniki temperatury, a w trakcie trwania transportu istnieje możliwość jej regulowania.

Źródło: DHL Global Forwarding

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA