| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Transport > Dachser: Jak wybrać właściwą usługę transportową

Dachser: Jak wybrać właściwą usługę transportową

Rozbudowana sieć połączeń, huby przeładunkowe, zastosowanie najnowszych technologii oraz inteligentne zarządzanie strumieniem przesyłek to recepta Dachser na sukces w logistyce. Obecnie dywizja Dachser European Logistics obejmuje swoim zasięgiem terytorialnym całą Europę.

Odległości, od których uzależniona jest pora dostawy, liczone są w linii prostej od oddziałów Dachser. Jeśli priorytetem jest dostawa w wyznaczonym terminie, właściwym wyborem będzie targofix.

Doskonałym przykładem optymalnego zastosowania usługi targofix jest dostarczanie surowców lub półproduktów do firmy produkcyjnej, w ramach wcześniej zaplanowanego procesu. Umożliwia ona indywidualne planowanie terminów, koordynowanie wysyłek oraz wychodzenie naprzeciw konkretnym potrzebom klientów. Jeżeli przesyłka nie ma żadnych ograniczeń czasowych, odpowiednia będzie usługa targoflex. Dzięki codziennym wysyłkom, w określonych ramach czasowych towar dotrze w każde miejsce w Europie.

Groupline

Drugą gałęzią usług Dachser jest groupline, oferowana w tych krajach, do których nie da się dotrzeć drogą lądową: w Wielkiej Brytanii, Norwegii, Szwecji oraz Finlandii. W ramach groupline są trzy usługi: classicline, fixline oraz sysline. Classicline to usługa klasyczna, dla przesyłek drobnicowych. Fixline polega na zaplanowaniu dokładnej daty doręczenia. Sysline natomiast polega na dostarczeniu przesyłek w jak najszybszym czasie.

Oferta Dachser obejmuje wyjątkowo rozległy obszar. Istotne jest również to, że klienci mogą bardzo łatwo wybrać wymagane usługi online. Dodatkowo Dachser stosuje proaktywny system kontroli, ActiveReport. Dzięki niemu klienci są bardzo szybko informowani, jeśli z przesyłką dzieje się coś nieplanowego.

Jeśli np. odbiorca przesyłki odmawia przyjęcia towaru, kierowca wyposażony w przenośny skaner (Pen-Key), może wykonać zdjęcie oraz wysłać je do systemu IT Dachser z informacją o problemie. Klient dowiaduje się więc o zdarzeniu błyskawicznie. Może wtedy podjąć decyzję o kontynuowaniu realizacji usługi lub zawróceniu przesyłki do nadawcy. Przedsiębiorcy, mający doświadczenie w dystrybucji swoich towarów, doskonale zdają sobie sprawę z wagi takich informacji.

Dodatkowo, za pomocą systemu Tracking&Tracing, klienci mogą w każdej chwili sprawdzić on-line status swoich przesyłek w czasie rzeczywistym.

W 2011 roku Dachser, międzynarodowy operator logistyczny, wygenerował obrót w wysokości 4,3 miliarda Euro, zatrudniając 21000 pracowników w 315 oddziałach na całym świecie. Firma dostarczyła 49,3 miliony przesyłek o łącznej wadze 37,1 milionów ton.

Dachser

Dachser Sp. z o.o. w Polsce reprezentuje międzynarodowego operatora logistycznego DACHSER GmbH & Co. KG. Firma została założona w 1930 roku w Kempten (Bawaria/Niemcy) przez Thomasa Dachsera. Obecnie grupa DACHSER liczy 315 oddziałów na całym świecie, 232 w Europie i 8 w Polsce. Tworzą one międzynarodową i krajową sieć terminali dystrybucyjnych. Dachser specjalizuje się w transporcie ładunków drobnicowych, przewozie ładunków częściowych (LTL) i całopojazdowych (FTL) oraz usługach magazynowania i konfekcjonowania towarów (logistyka kontraktowa).

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Marta Celej

Ekspert Equity Investments S.A., kontroler finansowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »