| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Logistyka > Transport > eArchiwum w DSV

eArchiwum w DSV

Polskie spółki duńskiego koncernu DSV przekazały zewnętrznemu operatorowi zarządzanie swoim archiwum. Ponad 300 palet papierowego archiwum Grupy DSV przeszło do historii… w formie elektronicznej.

Dzięki przejściu na elektroniczny system przetwarzania, zarządzania procesami oraz obiegiem dokumentów DSV ograniczyło koszty przechowywania dokumentów o ok. 30 proc i poczyniło kolejny krok w kierunku ograniczenia negatywnego wpływu na środowisko naturalne.

Umowa między firmą Pika Sp. z o.o. a Grupą DSV zakładała stworzenie centralnego archiwum obejmującego pełną dokumentację dla wszystkich spółek grupy. Wszystkie dokumenty, składowane do tej pory w różnych magazynach w całej Polsce, zostały przeniesione do magazynu Pika w Ołtarzewie k. Warszawy.

Mniej papieru w magazynach

Proces przekazywania dokumentów został rozpoczęty w lutym 2012 roku i objął przegląd, inwentaryzację, kwalifikację, repacking w kartony Pika i przewóz dokumentów ze wszystkich lokalizacji grupy DSV w Polsce – tłumaczy Jacek Poszust, Specjalista ds. Ochrony Środowiska w DSV Road.

Obecnie Pika archiwizuje, przechowuje, wypożycza i fizyczne utylizuje całość dokumentacji DSV. Wypożyczanie dokumentów odbywa się w formie elektronicznej. Wprowadzenie tego typu elektronicznego rozwiązania pozwoliło na znaczne obniżenie kosztów związanych z obsługą archiwum i komercyjne wykorzystanie powierzchni magazynowych zajmowanych dotychczas przez archiwum tradycyjne.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »