REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

TimoCom to go: Jak klienci oceniają serwis

REKLAMA

REKLAMA

Od roku  TimoCom oferuje kierowcom będącym w trasie, bezpłatną usługę „to go”. Za pośrednictwem telefonu komórkowego można otrzymać informacje o aktualnych ładunkach na giełdzie ofert transportowych TC Truck&Cargo® oraz umieszczać w niej własne oferty transportowe.

Za pomocą platformy on-line można łatwo i szybko dopasować odpowiednie ładunki do przestrzeni ładunkowej. Trudności pojawiają się, gdy przedsiębiorca będący równocześnie kierowcą przebywając w trasie nie posiada dostępu do internetu.

REKLAMA

REKLAMA

Aby w takiej sytuacji zapobiec "pustym przebiegom" TimoCom wprowadził rozwiązanie: dzięki infolinii TimoCom to go użytkownicy, będąc w trasie, mogą nie tylko telefonicznie zasięgnąć informacji o aktualnych ofertach na giełdzie transportowej, ale również na bieżąco umieszczać w niej własne oferty przewozowe za pośrednictwem ekspertów TimoCom. Oferta ta jest do dyspozycji klientów z całej Europy już od roku.

„Kiedy miałem problem z dostępem do sieci, wystarczyło, że zadzwoniłem pod odpowiedni numer, a konsultant wprowadził oferty moich samochodów na giełdę. W ten sposób uniknąłem kosztownych konsekwencji, które związane są z przestojami czy pustymi przebiegami" - wyjaśnia Piotr Romanowski z polskiej firmy transportowej VIKO.


Victor Bodean z portugalskiej firmy Campion Trans-Transportes, Lda był akurat w trasie w Hiszpanii i nie mógł znaleźć połączenia internetowego za pomocą swojego Internetu mobilnego. „Pan Bodean miał już jeden dzień przestoju, kiedy wpadł mu do głowy TimoCom to go. Od razu znalazłam coś dla niego, tak, aby mógł kontynuować przewóz”, relacjonuje Account Manager Melania Murilla y Sousa.


Przedsiębiorca będący równocześnie kierowcą Tamás Hegyi z Węgier podkreśla jak istotna jest na co dzień mobilność i elastyczność w jego biznesie: „W moim małym przedsiębiorstwie ten serwis jest bardzo praktyczny. Kiedy akurat nie możemy znaleźć dla naszych kierowców ładunków na drogę powrotną, dzwonią oni bezpośrednio do TimoCom to go.”

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Na giełdzie transportowej bez dostępu do komputera

REKLAMA

Aby telefoniczne zapytanie klienta mogło zostać przyjęte, musi on zadzwonić z numeru telefonu komórkowego, który został zautoryzowany w TimoCom i podać numer ID użytkownika. W tym celu użytkownik powinien wprowadzić swój numer telefonu komórkowego do indeksu firm transportowych TC Profile® i aktywować opcję identyfikacji numeru.

Aby wprowadzić oferty w imieniu klienta, wyspecjalizowany personel posługujący się językiem ojczystym użytkownika potrzebuje tylko informacji dotyczących oczekiwanego kierunku i opis pojazdu. Bezpośrednio po tym klient otrzymuje email potwierdzający zebrane dane.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA