REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Rohlig Suus Logistics otworzył biuro w Lublinie

REKLAMA

REKLAMA

Operator logistyczny Rohlig Suus Logistics rozszerzył sieć oddziałów o kolejne biuro w Lublinie, z magazynem o powierzchni ponad 900 m2. Usługi świadczone w nowym oddziale skierowane są do firm ze wschodniego regionu Polski i obejmują głównie transport drogowy.

Wybór Lubelszczyzny nie był przypadkowy. Rohlig Suus Logistics wiąże bowiem duże nadzieje z miejscowym rynkiem i dostrzega w nim spory potencjał. Już teraz firma obsługuje na tym kierunku duże potoki dystrybucyjne. Biuro w Lublinie to także kolejny krok operatora w kierunku rozwoju systemu dystrybucyjnego.

REKLAMA

REKLAMA

- Jednym z głównych powodów umiejscowienia naszego nowego oddziału w Lublinie było bliskie sąsiedztwo tego miasta z coraz bardziej chłonnymi obecnie rynkami Rosji i Ukrainy. Potwierdzeniem słuszności naszej inwestycji jest niedawna decyzja wojewody lubelskiego o wyższych wydatkach na budowę i rozbudowę przejść granicznych z Ukrainą – tłumaczy Tadeusz Chmielewski, prezes Rohlig Suus Logistics.

- Dodatkowym atutem tej lokalizacji jest duża dynamika rozwoju regionu a także wysoki stopień urbanizacji. Poza Lublinem – dziewiątym co do wielkości miastem Polski, w pobliżu znajdują się również miasta średniej wielkości, jak Zamość czy Chełm – dodaje Chmielewski. 

Dotychczas klienci regionu funkcjonujący na rynku polskim bądź przewożący swoje towary na Wschód obsługiwani byli przez siedzibę Rohlig Suus w Piasecznie. Nowy oddział i magazyn w Lublinie umożliwią znaczną poprawę serwisu posprzedażowego oraz pozwolą szybciej i efektywniej odpowiadać na zapotrzebowania partnerów handlowych.

Operator chce zainteresować swoimi usługami szczególnie klientów szukających kompleksowych rozwiązań oraz szeregu usług dodanych, jak np. zwrot dokumentów, usługa za pobraniem, szeroki zakres czynności związanych z magazynowaniem (np. pakowanie i zabezpieczanie towaru) czy obsługa powykonawcza.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Oddział w Lublinie stworzył nowe miejsca pracy oraz zwiększył liczbę zleceń kierowanych do lokalnych podwykonawców Rohlig Suus. Firma zakontraktowała już część przewoźników, pozyskała również pierwszych klientów. Jednym z nich jest firma Standard Sp. z o.o. prowadząca handel surowcami chemicznymi.

O firmie Rohlig Suus Logistics S.A.

REKLAMA

Firma ROHLIG SUUS Logistics S.A. została założona w Polsce w 1989 roku, a rok później rozpoczęła działalność operacyjną. Obecnie dysponuje własną siecią oddziałów i terminali w Polsce oraz realizuje operacje logistyczne w magazynach o powierzchni 100 000 m2. Firma zatrudnia ponad 700 pracowników.

Firma zajmuje się szeroko pojętym zarządzaniem logistyką i transportem. Realizuje procesy logistyczne w oparciu o transport drogowy, morski, lotniczy i kolejowy oraz infrastrukturę magazynową, szczególną wagę przywiązując do profesjonalnej i indywidualnej opieki nad Klientem. 

Pomimo, że działalność spółki ma charakter międzynarodowy, od 2006 roku jedynym właścicielem firmy jest polski przedsiębiorca Tadeusz Chmielewski. W zakresie frachtu morskiego i lotniczego firma współpracuje ściśle z międzynarodową grupą Röhlig & Co.

W latach 2003-2010 roczny wzrost przychodów ROHLIG SUUS Logistics wynosił powyżej 30%, podobnie liczba zleceń rosła w tym okresie średnio o 30-40 proc. rok do roku.

źródło: Rohlig Suus Logistics

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA