REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowy wózek paletowy z wagą

REKLAMA

REKLAMA

Wprowadzenie do sprzedaży wózka paletowego z wagą ma ułatwić magazynierom pracę. Tym samy magazynier łatwo rozpozna, na którym regale ułożyć przenoszony towar.

REKLAMA

Wózki paletowe ręczne to często spotykane urządzenie transportowe napędzane siłą ludzkich mięśni. Jest tak proste w budowie i obsłudze, że wydaje się, że nic już się nie da w nim udoskonalić. PROMAG S.A., wychodząc naprzeciw potrzebom pracowników magazynów, zwiększył funkcjonalność popularnego paleciaka poprzez wyposażenie go w wagę elektroniczną, która służy do wstępnego sprawdzenia masy transportowanego towaru. Jest to szczególnie przydatna funkcja podczas sprawdzania masy wysyłanych przesyłek, układania towaru na regałach, przyjmowania palet na stan magazynowy itp. Połączenie funkcji transportu i ważenia w jednym urządzeniu powoduje skrócenie wielu operacji logistycznych oraz poprawę bezpieczeństwa pracy. Magazynier, który przewozi towar w miejsce, gdzie będzie on układany na regałach od razu wie, na którym regale lub poziomie składowania może go umieścić, aby nie przeciążać instalacji regałowej. 

REKLAMA

Poza tym wózek paletowy z wagą PR 2500/1150 marki PROMAG, według producenta posiada wiele innych cech:
• kompaktowa hydraulika z zaworem przeciążeniowym służy Klientom przez wiele lat – aż 3 lata gwarancji na agregat
• preselekcyjna waga elektroniczna pozwala na wstępne ustalanie masy palet z towarem
• ergonomiczny dyszel z 3 funkcjami płynnego podnoszenia, jazdy i opuszczania zapewnia sprawne manewrowanie wózkiem
• podwójne koła gumowe lub poliuretanowe sprawiają, że praca wózkiem jest przyjemna, lekka i cicha
• podwójne rolki przy widłach i dodatkowe rolki najazdowe ułatwią podejmowanie poprzeczne palet
• ergonomiczny kształt głowicy dyszla ułatwia manewrowanie wózkiem przy użyciu jednej ręki
• duża zwrotność wózka umożliwia manewrowanie nawet w niewielkich pomieszczeniach
• udoskonalony układ hydrauliczny wymaga niewielkiej siły do uniesienia palety z towarem – wózek idealny do obsługi przez kobiety
• 12 punktów smarujących – przedłużona eksploatacja i łatwa konserwacja wózka
Wszystko to sprawia, że wózek ten użytkują setki tysięcy pracowników magazynowych.

Źródło: Materiały prasowe Promag

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA