REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

DSV oferuje zdalny dostęp do zasobów magazynu

REKLAMA

REKLAMA

Wraz z rosnącymi oczekiwaniami klientów, szczególnie w zakresie czasu, potrzebnego do realizacji zamówień, coraz częściej pojawia się potrzeba także zdalnego dostępu do centralnych zasobów systemu.

W naszej codziennej pracy stawiamy sobie za priorytet dostarczanie naszym klientom rozwiązań, które są w stanie w maksymalny sposób odpowiedzieć na ich oczekiwania. Zdalny dostęp do zasobów magazynu za pośrednictwem przeglądarki internetowej jest jednym z takich rozwiązań. Wdrożone przez nas narzędzie pozwala na wykonywanie w ten sposób szeregu czynności m.in. zdalny wgląd w stany magazynu, zdalne składanie zleceń oraz generowanie statystyk i analiz – mówi Agata Grenda, Dyrektor ds. Sprzedaży w DSV Solutions.

REKLAMA

DSV Solutions: Jak działa zdalny system?

REKLAMA

System zdalnego dostępu do zasobów magazynu został opracowany i wdrożony w DSV Solutions w zakresie obsługi materiałów wspierających sprzedaż, wspólnie z jednym z kluczowych klientów. Każda firma korzystająca z obszernych zasobów materiałów marketingowych staje w końcu przed problemem: jak zapewnić skuteczną dystrybucję tych materiałów do przedstawicieli handlowych w całej Polsce, aby uniknąć konieczności ich przechowywania przez przedstawiciela w mieszkaniu, piwnicy czy garażu, lub samochodzie? Jak nie dopuścić do zdezaktualizowania ulotek, folderów i broszur w skutek tego, że przedstawiciel zamawia je na zapas? - mówi Agata Grenda, Dyrektor ds. Sprzedaży w DSV Solutions.

Cały zapas materiałów marketingowych składowany jest w magazynie centralnym DSV. Poprzez przeglądarkę internetową przedstawiciel handlowy naszego klienta zamawia materiały, które następnie są przygotowywane i wysyłane do 17 lokalnych magazynów DSV. Zamówienie przedstawiciela weryfikowane jest przez upoważnione osoby po stronie klienta, a cały proces realizacji zlecenia, od momentu złożenia zamówienia do finalnego odebrania
towaru przez handlowca w swoim magazynie lokalnym, jest w pełni zarządzany przez Dział Obsługi Klienta DSV. Lokalizacje magazynów zostały dobrane pod kątem obszaru działania i miejsca zamieszkania przedstawicieli. 24 godziny przed odbiorem materiałów z lokalnego magazynu, przedstawiciel awizuje partię materiałów, którą zamierza pobrać.

Nie ma konieczności pobierania ich na zapas, reszta zamówienia może poczekać do kolejnego odbioru.


Jak ograniczyć koszty składowania?

REKLAMA

Poprzez wdrożenie tego projektu nasz klient ograniczył koszty składowania w lokalnych magazynach do niezbędnego minimum oraz wyeliminował składowanie materiałów w przypadkowych miejscach. Zmniejszył również koszty dostarczenia towaru do miejsca odbioru przez przedstawiciela, poprzez zbiorcze dostawy do magazynów lokalnych.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Firma posiada także kontrolę nad ilością zamówionych, pobranych i dysponowanych przez przedstawiciela materiałów, co może zweryfikować poprzez wgląd on-line do stanów magazynowych oraz poprzez generowanie raportów dla poszczególnych przedstawicieli - mówi Agata Grenda, Dyrektor ds. Sprzedaży w DSV Solutions. Wdrożenie projektu zdalnego dostępu do zasobów magazynu ma również korzyści dla przedstawicieli handlowych. Składając samodzielnie zamówienia na potrzebne materiały, optymalizują swoją pracę, planując z wyprzedzeniem działania marketingowe.

Przedstawiciele handlowi mają także możliwość sprawdzenia w systemie jak wyglądają poszczególne produkty, dzięki umieszczonym tam zdjęciom, oraz mają dostęp do danych logistycznych produktów. Samodzielnie również odbierają zamówione towary w dogodnych dla siebie terminach i miejscu. 

DSV

Grupa DSV jest globalnym dostawcą usług transportowych i logistycznych. Posiada biura oraz oddziały w ponad 60 krajach, a dzięki rozbudowanej sieci sieci partnerów, świadczy swoje usługi na całym świecie. Firma zatrudnia obecnie około 22 tys. pracowników.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
To już pewne: samochód zarejestrujesz przez Internet, koniec z kolejką w urzędzie po tablice. Znamy termin

Samych tablic rejestracyjnych jeszcze z sieci nie ściągniemy – choć kto wie, może za jakiś czas będzie można je wydrukować techniką 3D albo zmienią się przepisy i auta dopuszczone do ruchu będą inaczej znakowane niż formie tablic – ale wkrótce formalności związane z rejestracją załatwimy sami przez Internet. Teraz to jest możliwe tylko jeśli upoważnimy do tego dealera w salonie – i to nie każdego.

Zguba w Uberze. Co zostawiają pasażerowie? I jak odzyskać pozostawiony przedmiot?

Zguby w Uberze bywają naprawdę nietypowe. Przykład? W 2023 r. w taksówce znaleziona została np. sztuczna szczęka. Całe szczęście przedmioty pozostawione podczas przejazdu łatwo odzyskać. Pomaga w tym aplikacja.

Drogowa kumulacja na Śląsku. Pijany kierowca z potrójnym zakazem prowadzenia i poszukiwany w jednym aucie

Myśleliście, że nic już was nie zdziwi? No to przeczytajcie tę historię. Policjanci z będzińskiej drogówki zatrzymali do kontroli drogowej Opla. Jak się okazało, jego kierowca był pijany. I miał potrójny zakaz prowadzenia. A to dopiero początek czarnej serii.

Jak sprawdzić kontrahenta w branży TSL?

Podstawą każdej współpracy biznesowej jest zaufanie. A nic tak nie wzmaga jego poziomu, jak... kontrola i wcześniejsze sprawdzenie kontrahenta. Jak zweryfikować partnerów z branży TSL? To ważne pytanie, aby nie dać się złapać w oszustwo "na zlecenie transportowe".

REKLAMA

Dłuższa trasa elektrykiem: ładowanie auta przestaje być problemem bo sieć stacji zaczyna się pokrywać z siecią Biedronki

Wkrótce ruszając w dalszą trasę samochodem elektrycznym i szykując plan podróży łatwiej będzie wybrać market Biedronki na trasie na przerwę połączoną z ładowaniem auta niż przeglądać samą sieć dostępnych stacji ładowania. Biedronka we współpracy z firmą Powerdot stara się w szczególności wypełniać nowymi stacjami ładowania wszelkie białe plamy polskiej elektromobilności.

Blisko milion pasażerów. Tylu w 2023 r. przewiozły wąskotorówki. Nie wiedzieliście, że takie pociągi jeszcze jeżdżą?

Koleje wąskotorowe po latach zapomnienia znów stają się popularne w Polsce. W 2023 r. podróżowało nimi ponad 948 tys. osób. To prawie dwukrotnie więcej niż przed 10 laty. A to nie koniec ciekawych statystyk.

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi szykuje się do liftingu nowego ASX-a. Samochód w zmienionej formie zadebiutuje w Polsce już jesienią tego roku. Tak, dobrze zgadliście. W tle nowego ASX-a nadal powiewać będzie francuska flaga. A metod modernizacji można upatrywać w poliftingowym Capturze.

Gęstszy olej w starym silniku? To popularny mit wśród kierowców. Ile w nim prawdy?

Auto ma spory przebieg? Zatem do silnika trzeba wlać gęstszy olej. To ma wydłużyć jego żywotność. Tak przynajmniej mówi popularny wśród kierowców mit. Okazuje się jednak, że efekt może być zupełnie odwrotny. Mechanicy i specjaliści z rynku mechanicznego ostrzegają.

REKLAMA

Znamy cenę nowych tablic rejestracyjnych. Będą droższe od starych. A i tak nie dostanie ich każdy kierowca

1 czerwca 2024 r. w Polsce pojawią się nowe tablice rejestracyjne. Żółte oznaczenia z czerwonymi literami będą przeznaczone do czasowej rejestracji samochodów osobowych przeznaczonych do zawodów sportowych. Ile będzie kosztować ich wydanie?

MAN stworzy ciężarówkę z napędem wodorowym. hTGX nie będzie miał ogniwa paliwowego. On będzie spalać wodór

Nowa ciężarówka MAN hTGX zadebiutuje w 2025 r. Będzie to pojazd wyposażony w silnik spalinowy. Jego paliwem stanie się wodór. Ciągnik ma mieć zastosowanie specjalne. Czemu jednak MAN nazywa go pojazdem bezemisyjnym?

REKLAMA