REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Warsaw Motorcycle Show 2018 - relacja z targów motocyklowych w Nadarzynie

Łukasz Kuźmiuk
Warsaw Motorcycle Show 2018 / fot. Łukasz Kuźmiuk
Warsaw Motorcycle Show 2018 / fot. Łukasz Kuźmiuk
Łukasz Kuźmiuk

REKLAMA

REKLAMA

W miniony weekend w halach Ptak Expo w podwarszawskim Nadarzynie odbyły się targi motocyklowe Warsaw Motorcycle Show 2018. Postanowiliśmy się udać na miejsce i zobaczyć na własne oczy najnowsze jednoślady.
Hostessy na Warsaw Motorcycle Show 2018 / fot. Łukasz Kuźmiuk

Łukasz Kuźmiuk

Tegoroczne targi motocyklowe Warsaw Motorcycle Show 2018 obfitowały w liczne nowości i niespodzianki. Każdy z wystawców chciał zaprezentować wszystkie swoje maszyny oraz skupić uwagę odwiedzających na swoich najnowszych maszynach. Pojawiło się sporo marek, które dopiero zaczynają swoją przygodę z polskim rynkiem. Mowa o m.in. indyjskiej marce Bajaj, brytyjskim, ekskluzywnym Nortonie lub włoskiej firmie FB Mondial, która stawia na jednoślady z silnikami o pojemności 125 cm³. Ponadto, swoje stoiska przygotowały takie marki, jak m.in. Benelli, Aprilia, Moto Guzzi, Indian i KTM, które chcą w większym niż dotychczas stopniu zaistnieć na naszym rynku. Wymienieni producenci chcą ogryźć dla siebie kawałek naszego rynku motocyklowego - i dobrze, bowiem różnorodność zazwyczaj jest pożądana. Nie mogło także zabraknąć marek, które na stałe zadomowiły się już w Polsce. Swoje maszyny prezentowali m.in. Kymco, SYM, Romet, Junak, Zipp i Keeway, czyli firmy zajmujące się sprzedażą dość tanich jednośladów, na które może pozwolić sobie przeciętny Kowalski.

REKLAMA

Zobacz też: Obszerna galeria zdjęć z Warsaw Motorcycle Show 2018

Warsaw Motorcycle Show 2018 / fot. Łukasz Kuźmiuk

Łukasz Kuźmiuk

Nie mogło oczywiście zabraknąć większych graczy. BMW prawdopodobnie miało największe stoisko, na którym prezentowało m.in. różne wersje modelu K1600, FS-y , GS-y, R Nine T w różnych wariantach, a specjalne miejsce zajęło HP4 Race. Suzuki pokazało swoich przedstawicieli klasy 125, model SV650 w wersji X, stylizowany na cafe racera, oraz rodzinę DL. Kawasaki chwaliło się m.in. Ninją 400 i H2, a także Z900RS. Yamaha przywiozła ze sobą chyba większość maszyn ze swojej gamy, jednak oczy większości odwiedzających były skupione w głównej mierze na nietypowym, bo trójkołowym modelu Niken. Co ciekawe, zabrakło Hondy oraz Ducati. Harley-Davidson pochwalił się swoimi nowymi i odświeżonymi maszynami, w tym m.in. Fat Boyem, Fat Bobem, Street Bobem oraz nowym Sport Glidem. Obok producenta z Milwaukee rozłożył się Indian, który coraz śmielej poczyna sobie na rynku i zyskuje kolejnych klientów. Triumph przedstawił m.in. nowe warianty Tigera oraz bobbera Bonneville, natomiast Husqvarna przywiozła do Ptak Expo Vitpilena 701 i Svartpilena 401, czyli maszyny zbudowane z myślą jeździe po utwardzonych drogach. Oczywiście to tylko część z pojazdów, które można było zobaczyć na Warsaw Motorcycle Show 2018. Nie brakowało również quadów, pojazdów typu UTV, zabytkowych motocykli, skuterów oraz części i akcesoriów do jednośladów.

Zobacz też: Hostessy na Warsaw Motorcycle Show 2018

Wszystko wskazuje na to, że złote czasy motocyklizmu w Polsce wciąż są jeszcze przed nami. Kolejne marki wkraczają do naszego kraju - i bardzo dobrze, ponieważ w przypadku jednośladów różnorodność jest jak najbardziej wskazana. Coraz krótsze i cieplejsze zimy oraz wszechobecne korki na drogach zachęcają do przesiadki z auta na dwukołowe sprzęty. Kto wie, może niektórzy z Was też niebawem przesiądą się na "stalowe rumaki"?

Dalszy ciąg materiału pod wideo
Warsaw Motorcycle Show 2018 / fot. Łukasz Kuźmiuk

Łukasz Kuźmiuk

Warsaw Motorcycle Show 2018 / fot. Łukasz Kuźmiuk
Łukasz Kuźmiuk
Warsaw Motorcycle Show 2018 / fot. Łukasz Kuźmiuk
Łukasz Kuźmiuk
Warsaw Motorcycle Show 2018 / fot. Łukasz Kuźmiuk
Łukasz Kuźmiuk
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Blisko milion pasażerów. Tylu w 2023 r. przewiozły wąskotorówki. Nie wiedzieliście, że takie pociągi jeszcze jeżdżą?

Koleje wąskotorowe po latach zapomnienia znów stają się popularne w Polsce. W 2023 r. podróżowało nimi ponad 948 tys. osób. To prawie dwukrotnie więcej niż przed 10 laty. A to nie koniec ciekawych statystyk.

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi szykuje się do liftingu nowego ASX-a. Samochód w zmienionej formie zadebiutuje w Polsce już jesienią tego roku. Tak, dobrze zgadliście. W tle nowego ASX-a nadal powiewać będzie francuska flaga. A metod modernizacji można upatrywać w poliftingowym Capturze.

Gęstszy olej w starym silniku? To popularny mit wśród kierowców. Ile w nim prawdy?

Auto ma spory przebieg? Zatem do silnika trzeba wlać gęstszy olej. To ma wydłużyć jego żywotność. Tak przynajmniej mówi popularny wśród kierowców mit. Okazuje się jednak, że efekt może być zupełnie odwrotny. Mechanicy i specjaliści z rynku mechanicznego ostrzegają.

Znamy cenę nowych tablic rejestracyjnych. Będą droższe od starych. A i tak nie dostanie ich każdy kierowca

1 czerwca 2024 r. w Polsce pojawią się nowe tablice rejestracyjne. Żółte oznaczenia z czerwonymi literami będą przeznaczone do czasowej rejestracji samochodów osobowych przeznaczonych do zawodów sportowych. Ile będzie kosztować ich wydanie?

REKLAMA

MAN stworzy ciężarówkę z napędem wodorowym. hTGX nie będzie miał ogniwa paliwowego. On będzie spalać wodór

Nowa ciężarówka MAN hTGX zadebiutuje w 2025 r. Będzie to pojazd wyposażony w silnik spalinowy. Jego paliwem stanie się wodór. Ciągnik ma mieć zastosowanie specjalne. Czemu jednak MAN nazywa go pojazdem bezemisyjnym?

Jak podróżować z przyczepą kempingową? Jak się przygotować na taki wyjazd?

Pokój hotelowy z widokiem na jezioro i wraz z serią osobistych drobiazgów? Proszę bardzo! To jednak z zalet podróżowania z przyczepą kempingową. Sezon na takie wyjazdy właśnie w Polsce startuje. Warto zatem podpowiedzieć, jak kierowca może się do niego przygotować.

Wielkie zmiany dla kierowców w Gliwicach, Częstochowie i Tomaszowie Mazowieckim. Obejmą m.in. DTŚ

Rząd szykuje wielkie zmiany dla kierowców. Wyznaczył odcinki dróg w Gliwicach, Częstochowie i Tomaszowie Mazowieckim, które stracą status dróg krajowych. Nowelizacja, która wejdzie w życie 1 stycznia 2025 r., obejmuje m.in. legendarną Drogową Trasę Średnicową. Szlaki te wyjdą spod zarządu GDDKiA. Co to oznacza?

Nowy zakład bieżnikowania opon w Polsce. Handlopex wykorzysta technologię Bridgestone

Handlopex uruchamia zakład bieżnikowania opon używanych w Kleszczelach. Ten każdego roku rocznie będzie produkował ok. 12 000 opon bieżnikowanych w technologii Bandag. Technologii Bandag, która została opracowana przez Bridgestone.

REKLAMA

1,4 mld zł na autobusy z KPO. Nowy nabór dofinansuje nie tylko zakup autobusów elektrycznych

Ministerstwo infrastruktury ogłasza drugi nabór w konkursie autobusowym. Dostępna jest pula 1 403,5 mln zł. Za tą kwotę z KPO ma zostać sfinansowany zakup 372 autobusów. I nie muszą być one zeroemisyjne.

Kolejne podwyżki dla kierowców. Po cichu zmieni się stawka za psychotesty. Co z badaniami lekarskimi i przeglądami?

Do listy zmian, którą można zatytułować "seria podwyżek dla kierowców", spokojnie da się dopisać kolejną. Ministerstwo zdrowia planuje właśnie zmianę ceny badań psychologicznych. Ta wzrośnie o jedną trzecią. Ile zapłacą kierowcy? I kiedy stawka wzrośnie?

REKLAMA