| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Jednoślad > Motocykle > Nowe BMW R 1200 RT - opis modelu

Nowe BMW R 1200 RT - opis modelu

BMW wprowadza do oferty nowy motocykl turystyczny BMW R 1200 RT. Wysoka dynamika silnika i rozbudowane systemy kontroli trakcji mają zapewnić komfort i wysokie bezpieczeństwo.

Oznaczenie „RT” od wielu lat stanowi synonim dla wyjątkowo komfortowego, bardzo dynamicznego motocykla turystycznego. Jego najnowszym wcieleniem jest starannie dopracowane BMW R 1200 RT, wyposażone w nową jednostkę napędową. Motocyklem tym BMW Motorrad po raz kolejny pokazuje, w jaki sposób należy łączyć zdolności do bezproblemowego podróżowania ze sportowymi osiągami.

BMW R 1200 RT: silnik boxer z większymi przeciwwagami dla jeszcze wyższej kultury i miękkości pracy

Oparty konstrukcyjnie na silniku z BMW R 1200 GS , nowy silnik rozwija maksymalnie 92 kW (125 KM) przy 7750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 125 Nm przy 6500 obr./min. Dla potrzeb silnika w R 1200 RT zwiększono przeciwwagi zarówno wału korbowego, jak i alternatora, co zaowocowało jeszcze płynniejszą pracą silnika. Podniesiono komfort jazdy w trasie przez wydłużenie przełożenia głównego, by obniżyć prędkość obrotową.

Zobacz też: Nowe BMW R 1200 GS Adventure: motocykl wielozadaniowy

BMW R 1200 RT: systemy poprawiające trakcję motocykla

Dla optymalnego dostosowania do indywidualnych potrzeb kierowcy, nowy R 1200 RT jest seryjnie wyposażany w dwa tryby jazdy oraz automatyczną kontrolę stabilności (ASC). Dwa tryby jazdy – „Rain” (deszcz) i „Road” (szosa) pozwalają dostosować zachowania R 1200 RT do większości warunków drogowych. Opcjonalny tryb Pro dodaje do tego tryb „Dynamic” oraz wspomaganie ruszania pod górę HSC. Sportowa natura R 1200 RT znajduje najpełniejszy wyraz w trybie jazdy „Dynamic”, podczas gdy HSC czyni ruszanie pod górę bardzo łatwym.

BMW R 1200 RT: asystent Zmiany Biegów GSA Pro

Gear Shift Assistant Pro – fabryczna opcja – to pierwszy na świecie taki system w motocyklu seryjnym. Pozwala zmieniać biegi w górę i w dół bez uruchamiania sprzęgła i zduszaniu manetki przepustnicy przy użytkowych obciążeniach i prędkościach obrotowych , nie tylko znacznie podnosząc komfort, ale i dynamikę jazdy.

Zobacz też: Prędkość obrotowa silnika – od czego jest uzależniona?

BMW R 1200 RT: półaktywne zawieszenie

Nowy R 1200 RT ma nową ramę główną, co nadaje mu jeszcze większą stabilność. Po doposażeniu w półaktywny system ESA (elektronicznej regulacji zawieszenia), nowy R 1200 RT wspina się na nieznane dotąd wyżyny bezpieczeństwa jazdy, osiągów i komfortu, jako że siła i sposób tłumienia dostosowują się automatycznie do warunków jazdy.

reklama

Polecamy artykuły

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT

BMW R 1200 RT komputer pokładowy
BMW R 1200 RT komputer pokładowy

BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT

BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT

W nowym BMW R 1200 RT zwiększono przeciwwagi zarówno wału korbowego, jak i alternatora, co zaowocowało jeszcze płynniejszą pracą silnika.
W nowym BMW R 1200 RT zwiększono przeciwwagi zarówno wału korbowego, jak i alternatora, co zaowocowało jeszcze płynniejszą pracą silnika.

CIT 2018. Komentarz (książka)299.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Prawna Witold Modzelewski Radca Prawny

Kancelaria prawnopodatkowa w grupie Instytutu Studiów Podatkowych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK