| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Jednoślad > Motocykle > Nowe BMW R 1200 GS Adventure: motocykl wielozadaniowy

Nowe BMW R 1200 GS Adventure: motocykl wielozadaniowy

BMW wprowadza do swojej oferty nowy motocykl z dobrze znanej serii GS. BMW R 1200 GS Adventure adresowany jest do pasjonatów turystyki motocyklowej. Oto najważniejsze cechy nowego GS-a.

BMW R 1200 GS Adventure: więcej wlejesz, dalej dojedziesz

Podobnie jak w R 1200 GS, model Adventure jest zbudowany na solidnej i wytrzymałej na skręcanie ramie przestrzennej z rur stalowych. Ma on większy, 30-litrowy zbiornik paliwa (o 10 litrów więcej, niż w R 1200 GS), co pozwala na istotne zwiększenie zasięgu, a sam zbiornik jest teraz wykonywany z lekkiego aluminium. R 1200 GS Adventure już jest w standardzie wyposażony w system ABS, automatyczną kontrolę stabilności (ASC), a także dysponuje dwoma trybami jazdy "Deszcz" i "Droga", które umożliwiają dostosowanie charakterystyki motocykla do większości warunków drogowych. Zwiększa to dodatkowo w znaczący sposób praktyczne możliwości nowego R 1200 GS Adventure, jednocześnie zapewniając istotne podwyższenie poziomu bezpieczeństwa, w szczególności na śliskiej nawierzchni.

BMW R 1200 GS Adventure: systemy wspomagające kierowcę

Kolejne trzy tryby jazdy można dodać zamawiając opcjonalną funkcję Tryby Jazdy Pro, której towarzyszą systemy Enduro ABS i Enduro ASC przeznaczone do jazdy terenowej. Trzy dodatkowe tryby jazdy – “Dynamiczny”, “Enduro” i “Enduro Pro”, które mogą być aktywowane za pomocą klucza kodowego, umożliwiają dostosowanie ustawień zarówno ASC i ABS, a także opcjonalnego półaktywnego elektronicznie sterowanego zawieszenia Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) do specyficznych wymagań jazdy w terenie.

Zobacz też: Poduszka powietrzna dla motocyklisty - rodzaje zabezpieczeń

BMW R 1200 GS Adventure: zawieszenie

Oprócz nowej stylizacji nadwozia w bardziej zdecydowanym stylu, talenty podróżnicze i większe możliwości terenowe nowego R 1200 GS Adventure są wynikiem nowych parametrów podwozia, w tym zwiększonych o 20 milimetrów skoków zawieszenia, zwiększonego prześwitu i zmienionej geometrii tylnego wahacza służącej jeszcze lepszemu prowadzeniu się motocykla. Większa przednia szyba z wygodną ręczną regulacją pokrętłem, dodatkowe kierownice powietrza, a także znacznie zwiększona ochrona rąk, wyraźnie poprawiają ochronę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi. Szerokie, regulowane podnóżki enduro, wzmocnione dźwignie nożne i całkowicie odnowione nadwozie dodają końcowych akcentów wyglądowi nowego R 1200 GS Adventure.

Najważniejsze cechy nowego BMW R 1200 GS Adventure:

  • Zbudowany według tej samej uniwersalnej koncepcji ogólnej, co R 1200 GS, z pełnym werwy dwucylindrowym silnikiem bokser i zwinnym podwoziem, ale o zwiększonych możliwościach terenowych i lepszym dostosowaniu do długodystansowych podróży.
  • Zwiększona masa koła zamachowego silnika i dodatkowy tłumik drgań, zapewniający jeszcze gładszą pracę silnika i jeszcze lepszy komfort podróży.
  • Skok zawieszeń kół przednich i tylnych mierzony na sprężynach wzrósł o 20 mm w porównaniu do modelu R 1200 GS.
  • Prześwit zwiększony o 10 mm w stosunku do poprzednika.
  • Zmodyfikowana geometria tylnego wahacza poprawiająca zachowanie motocykla przy sportowym sposobie jazdy.
  • Całkowicie przestylizowane panele zewnętrzne o zwiększonej wytrzymałości, nadające GS Adventure bardziej zdecydowanego wyglądu.
  • Zbiornik paliwa o pojemności 30 litrów, zasięg podobny do poprzednika.
  • W standardzie ABS, ASC i dwa tryby jazdy.
  • Trzy kolejne tryby jazdy dostępne jako opcja fabryczna.
  • Półaktywne elektronicznie sterowane zawieszenie kół Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) dostępne jako opcja fabryczna.
  • Wygodniejsze siedzenie z regulacją kątową.
  • Duża regulowana szyba i owiewki.
  • Szerokie podnóżki enduro.
  • Regulowane, wzmocnione dźwignie obsługiwane nożnie.
  • Solidne orurowanie chroniące silnik i zbiornik paliwa.
  • Szeroki zakres akcesoriów i opcji fabrycznych.
reklama

Polecamy artykuły

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

BMW R 1200 GS Adventure
BMW R 1200 GS Adventure

BMW R 1200 GS Adventure
BMW R 1200 GS Adventure

BMW R 1200 GS Adventure
BMW R 1200 GS Adventure

BMW R 1200 GS Adventure
BMW R 1200 GS Adventure

BMW R 1200 GS Adventure wyposażono w półaktywne elektronicznie sterowane zawieszenie kół Dynamic ESA.
BMW R 1200 GS Adventure wyposażono w półaktywne elektronicznie sterowane zawieszenie kół Dynamic ESA.

CIT 2018. Komentarz (książka)299.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kozarzewska

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »

Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK