| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Moto porady > Eksploatacja > Zakup > Jaki samochód można kupić za jedną pensję?

Jaki samochód można kupić za jedną pensję?

Samochód dawno przestał być luksusem. Teraz, gdy rynek jest nasycony używanymi autami, szczęśliwym posiadaczem czterech kół można zostać mając do wydania 2 - 4 000 złotych. Na cuda nie ma jednak co liczyć. To wystarczy na dość leciwe auto ze znacznym przebiegiem. Co więc warto kupić za jedną pensję?

Wady (i najczęstsze usterki):
- leciwa konstrukcja 
- korozja obecna nawet w autach z 2000 roku
- bardzo słaba jakość wykończenia i materiałów wnętrza 
- drobne, ale częste usterki zawieszenia i elektryki

Propozycja nr 3 - dla miłośników sedanów - Daewoo Lanos 4d. Za 3 000 zł można znaleźć Lanosa z lat 1999 - 2000, z pamiętającym jeszcze lata 80-te silnikiem 1,5 l i przebiegiem w granicach 160 – 190 000 kilometrów. Nie ma co liczyć na bogate wyposażenie, poduszka powietrzna kierowcy i elektryczne szyby w przednich drzwiach to najczęściej wszystko, co znajdziemy na liście udogodnień.

Co więcej, wcale niełatwo znaleźć Lanosa sedan do kupienia. Wszystko przez to, że wyprodukowane w Polsce auta nadspodziewanie dobrze znoszą polskie dziurawe drogi i bez trudu i większego wkładu finansowego osiągają przebiegi rządu nawet 250 000 kilometrów.

Daewoo Lanos 4d. (1999-2000)

Zalety:
- trwałość mechaniki
- dobre zabezpieczenie antykorozyjne
- przyzwoita jakość wykończenia wnętrza i duży bagażnik
- bardzo dobry stosunek ceny do komfortu jazdy
- rozsądne spalanie i koszty części eksploatacyjnych

Wady:
- mały wybór auta na rynku wtórnym
- duża ilość aut powypadkowych
- rzadkie, ale kosztowne usterki elektroniki
- rosnąca popularność wśród złodziei

Zobacz też: Raport awaryjności TUV 2011

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Robert Zych

Robert Zych — absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca Cola Bottlers. Od 1997 roku razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH. Jest autorem i współautorem książek Szef w roli coacha, Gen sprzedawcy, Lider sprzedaży, Szef w relacji z zespołem. Od ponad 20 lat pracuje jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych. Specjalizuje się w szkoleniach w zakresie sprzedaży skierowanych do dla handlowców i szefów zespołów, pomaga sprzedawcom w aktywnym pozyskiwaniu klientów poprzez coaching i naukę w miejscu pracy. Odpowiada także za sprzedaż w swojej firmie szkoleniowej i codziennie zdobywa nowe, praktyczne doświadczenia.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK