| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Moto porady > Eksploatacja > LPG > System autogaz STAG 500 DIS – zasilanie gazowe bez udziału benzyny

System autogaz STAG 500 DIS – zasilanie gazowe bez udziału benzyny

AC S.A. przedstawiło nowatorski system autogaz STAG 500. Według zapewnień producenta jest to pierwsza instalacja LG na świecie, która pracuje w 100% na zasilaniu gazowym, bez udziału benzyny.

System autogaz STAG 500 DIS – zasilanie gazowe bez udziału benzyny

Coraz większa popularność silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa wymusza na producentach instalacji LPG dostosowanie swojej oferty do zastosowania właśnie w tego typu konstrukcjach.

„Stworzony system STAG 500 DIS jest odpowiedni do silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Wyróżnia się technologią pracy całkowicie opartą na zasilaniu gazowym, bez udziału benzyny. Gaz wtryskiwany jest w dwóch fazach jednocześnie (ciekłej i odparowanej), przez co eliminuje mankamenty typowej VI generacji. Ponadto, jest również przygotowany do silników z układem dwuwtryskiwaczowym benzyny – mówi Marcin Trocki Kierownik Działu Wsparcia Technicznego i Rozwoju z firmy AC S.A., która opracowała system STAG 500 DIS.

System autogaz STAG 500 DIS – zasilanie gazowe bez udziału benzyny

Zobacz też: LPG - z czego się składa i jakie ma właściwości?

Jakie są zalety instalacji STAG 500 DIS

Niewątpliwą zaletą, przy tak zaawansowanej technologii, jest jej łatwy montaż i sposób kalibracji. Przede wszystkim pompa HP nie wymaga żadnych modyfikacji. Ponadto, instalacja zawiera standardowe komponenty, takie jak węże termoplastyczne, reduktor, wtryskiwacze, elektrozawory i zbiornik. Jest także odporna na błędy za sprawą braku emulacji wtryskiwaczy benzynowych.

Co więcej, STAG 500 DIS obsługuje najnowsze na rynku silniki dwuwtryskiwaczowe (multi+direct). A czy to pionierskie rozwiązanie ma jakieś wady? – Jedynym minusem instalacji STAG 500 DIS jest nieznacznie słyszalna pompa LPG. Trudne może się okazać także znalezienie odpowiedniego miejsca do montażu w przypadku małych pojazdów. Pracujemy jednak nad tymi niedociągnięciami, aby system był idealny – przyznaje Marcin Trocki.

STAG 500 DIS to niewątpliwie system autogaz będący odpowiedzią na rosnące potrzeby rynku motoryzacyjnego. Jest rewolucyjny w swojej prostocie, jednocześnie spełniając wymagania najbardziej zaawansowanych i nowoczesnych aut. Co więcej, rozwiązanie STAG 500 DIS może zostać w szybki sposób „przetransformowane” dostosowując się do innych, jeszcze nowszych zastosowań w branży automotive.

Źródło: Materiały AC S.A.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Stanisław Trzeciak

Radca prawny (prawo Białorusi), aplikant radcowski OIRP Lublin

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK